۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰
جک دورسی:

بیت‌کوین جایگزین دلار خواهد شد

ایتنا - بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر بار دیگر حمایت بی دریغ خود را از بیت کوین ابراز و پیش بینی کرد که ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان جایگزین دلار آمریکا خواهد شد.
بیت‌کوین جایگزین دلار خواهد شد

جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر، بار دیگر حمایت بی دریغ خود را از بیت کوین ابراز و پیش بینی کرد که ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان جایگزین دلار آمریکا خواهد شد.

به گزارش تینا از تسنیم، دورسی نظر خود را در مورد آینده این ارز مجازی از طریق یک گفتگوی توییتری با کاردی بی، خواننده برنده جایزه گرمی، به اشتراک گذاشت. پس از اینکه این خواننده پرسید که آیا ارز دیجیتال جایگزین دلار می شود، دورسی پاسخ داد: "بله، بیت کوین این کار را خواهد کرد."

این توییت واکنش گسترده‌ای را در این رسانه‌ اجتماعی به همراه داشت و بیلی مارکوس، یکی از بنیان‌گذاران دوج کوین Dogecoin، جوکی را منتشر کرد تا ثابت کند که رمزارز مبتنی بر الگوی رفتاری بسیار پایدارتر از دلار آمریکا است. در عین حال، دنیس پورتر، سرمایه گذار بیت کوین نیز در این باره نوشت که "چنین گفتگویی در واقع اجتناب ناپذیر بود."

دورسی حداقل از سال 2018 حمایت خود را از بیت کوین ابراز کرده است. او در ماه اوت در توییتی نوشته بود که "بیت کوین یک کشور عمیقاً تقسیم شده (و درنهایت جهان) را متحد خواهد کرد.

پس از ترک توییتر در ماه نوامبر، این میلیاردر روی شرکت فناوری مالی خود موسوم به بلاک Block که قبلاً اسکوئر نامیده می‌شد، تمرکز کرد. در ماه اکتبر، وی گفت که بلاک به دنبال ایجاد یک سیستم استخراج بیت کوین بر اساس سیلیکون سفارشی و منبع باز برای افراد و مشاغل است.

پروژه‌های موجود مبتنی بر بیت‌کوین این شرکت توسط یک کسب‌وکار برای ایجاد یک پلتفرم توسعه‌دهنده باز و یک کیف پول سخت‌افزاری برای ارز دیجیتال ارائه می‌شود.

دورسی همچنین در حال سرمایه گذاری روی بیت کوین است. وی حتی پس از سقوط بازار رمزارز در سال 2018، آن را ارز جهانی آینده نامید. در مارس 2019، دورسی گفت که هر هفته چندین هزار دلار برای خرید این ارز دیجیتال خرج کرده است.
کد مطلب: 67139
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
هر آنچه در تاریکی و مبدا و مقصد و پروسه گذارش نامعلوم باشد ، مانند اتاق تاریکی ست که با راه رفتن در آن نه مانع و نه چاله قابل مشاهده نیست . کما اینکه در حال حاضر هم عمده مصرف خرج کردن اینگونه رمز ارزها بیشتر مورد مصرف قاچاقچیان است که در معاملات ردی از خود باقی نگذارند. از سویی همه می دانند که هر آنچه در فضای دیجیتال برنامه نویسی و ذخیره میشود ، قابلیت دستکاری های عمدی یا سهوی هم دارد ، حال اگر نابغه گمنامی محاسبات تولید بیت کوین را ابداع کرد ، شک نداشته باشید که روزی یا همان نابغه و یا نابغه دیگری با ابداع برنامه ای قادر خواهد بود همه بیت کوین ها را یا در نقطه دلخواه جمع آوری کرده و یا همه را به صفر تبدیل کند ، بدون جاگذاشتن اثری .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام