۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

پولسازی با آموزش سئو وبین سئو (یک با چند تا صفر میخوای؟)

یادتون باشه برای پول درآوردن از سئو سایت راه های خیلی خیلی زیادی وجود داره؛ همیشه یه راهی هست منتها یا باید پیداش کنید و یا باید راه جدیدی رو با خلاقیت خودتون بسازید.
پولسازی با آموزش سئو وبین سئو (یک با چند تا صفر میخوای؟)
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


خب رسیدیم به خوشمزه ترین و جذاب ترین بخش هر کسی که میخواد آموزش سئو را شروع کنه یعنی تکنیک های پولسازی با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو!

دلیل اینکه میگم جذاب ترین خوشمزه ترین چیه؟
من محمد نصیری مشاور سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی هستم و سالهاست که در زمینه آموزش سئو رایگان در سایت وبین سئو برترین سایت آموزش سئو ایران فعالیت می کنم.
به نقل از سایت آموزشی وبین سئو،  با فراگیر شدن ویروس کرونا و محدودیت های کرونایی در ایران و جهان، کسب و کارهای مختلف سنتی به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار در بستر اینترنت و اینستاگرام افتادند.
یکی از راهکارهایی که خیلی به این دوستان پیشنهاد میشد راه اندازی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس بود اما خیلی از همکاران من آگاهی مناسبی از سئو سایت نداشتند؛ بنابراین می توان گفت که یادگیری و آموزش سئو رایگان و پیشرفته بسیار بسیار توصیه می شود. سایت های آموزشی معتبری مثل وبین سئو، ممتم، زومیت، فرانش و... شروع به ارائه آموزش های باکیفیتی در مورد سئو کرده اند.
 
حالا بریم سراغ جذابیت سئو
من اولین باری که سئو سایت رو یاد گرفتم خیلی برام قشنگ و رویایی بود که میتونم به کسب و کارهای مختلف در زمینه رشد و بازاریابی محصولات و خدماتشون کمک کنم. چون وقتی برای کسب و کاری شروع به سئو میکنی و کم کم طی زمان و صبر، فروش اینترنتی شروع میشه و بالاخره زحمت هایی که کشیدی نتیجه میده و متوجه میشی مهارتی رو یاد گرفتی که هم برای خودت پول میسازی و هم باعث میشی چندین نفر در یک مجموعه شروع به کار کنند عالیه این حس!
 
هدف پولسازی از بهینه سازی سایت، درسته یا غلطه؟
اصلا مهم نیست الان چه جایگاهی دارید و دلیلتون چیه که وبین سئو رو تا اینجا دنبال کردید اما در نهایت این مهمه که:
هدف اکثر ما از این مهارت اینه که روی خودمون سرمایه گذاری کنیم و سرمایه هم فقط فقط اسکناس یا صفر های بانکی نیست!
سرمایه ای که من ازش صحبت می کنم رو شاید الان درک نکنید اما میخام بهتون بگم که عاشقانه کار کنید و پول خودش میاد. من چندین سال پیش که کار میکردم اصلا به این فکر نمیکردم یه روزی مثل امروز مدیر دیجیتال مارکتینگ و سئو چندین شرکت بشم و حدود ماهیانه من از یک شرکت فقط برای 8 ساعت در هفته 20 میلیون تومان باشه! فقط عاشقانه به سئو و خلاقیت هایی که میشه یک کسب و کار کوچک رو با کمترین هزینه ها به نتایج عالی رسوند بود!
اما خب بالاخره در کنار همه این حرفا ما برای زندگی نیاز به اسکناس و صفرهای بانکی داریم. مهم اینه که از کاری که دوست داریم پولسازی کنیم. یعنی پولسازی با یادگیری سئو سایت.
خب حالا بریم سراغ اینکه دقیقا چه جوری ما میتونیم سئو رو به پول تبدیل کنیم:
 


روش های پولسازی از سئو سایت
ما برای کسب درآمد از بهینه سازی سایت، راه های مختلفی داریم که با توجه به علاقه و شرایطی که داریم میتونیم بهترین روش رو برای خودمون انتخاب کنیم.
محمد نصیری کارشناس سئو برای راحتی شما راه های کسب درآمد از سئو رو به 2 روش مستقیم و غیرمستقیم تقسیم کرده است، اما یادتون باشه که راه های کسب درآمد از یک مهارت اونم مهارت سئو سایت اصلا تو چهارچو خاصی نمیگنجه و نمیشه شما رو محدود کرد و همیشه راه های بسیار بسیار زیادی برای کسب درآمد از یک مهارت هست اما خب آقای نصیری برای درک بهتر و شروع مسیر این بخش بندی رو انجام دادند.
روش مستقیم و غیر مستقیم پولسازی از محتوا
   - دسته اول؛ روش هایی که از خود سئو سایت به عنوان محصول یا خدماتی به شکل محصول هستند کسب درآمد کنید.
   - دسته دوم روش هایی که از نتیجه بهینه سازی سایت یا همون کسب درآمد به صورت غیرمستقیم از سئو هستند پولسازی کنید مثل جذب مخاطب برای سایت و همکاری در فروش و... .
 
استراتژی های مختلف کسب درآمد از سئو سایت

کسب درآمد مستقیم از سئو سایت
خب یکی از راه های خیلی رایج تولید و سئو محتوا هست. یعنی چی؟ خب اگر اطلاعات کافی در محتوا، تولید محتوا و روش های تولید محتوای متنی ندارید می تونید خیلی راحت از آموزش تولید محتوا وبین سئو برای یادگیری استفاده کنید. شما می توانید با تولید محتوا و سئو آن با روش هایی که وبین سئو سایت برتر آموزش سئو ایران منتشر کرده شروع به تولید محتوا به صورت های مختلف کنید.

نکاتی از آموزش تولید محتوا هدیه محمد نصیری
   - 
برای تولید محتوا به صورت متن، همیشه با موضوعاتی که به آن‌ها تسلط کامل دارید شروع کنید و در ابتدای مسیر به دنبال خلق اثری ماندگار در حوزه‌ای که آشنایی ندارید نباشید. اگر از مسائلی که برایتان مثل روز روشن است بنویسید می‌توانید در همان حوزه به سرعت پیشرفت کنید.
   - برای تولید محتوا به صورت متن، همیشه با موضوعاتی که به آن‌ها تسلط کامل دارید شروع کنید و در ابتدای مسیر به دنبال خلق اثری ماندگار در حوزه‌ای که آشنایی ندارید نباشید. اگر از مسائلی که برایتان مثل روز روشن است بنویسید می‌توانید در همان حوزه به سرعت پیشرفت کنید.
   - برای شروع نویسندگی هیچ‌گونه چارچوب و وسواسی نداشته باشید و حتما با خودتان عهد ببندید که اول بنویسم و بعد شروع کنم به ویرایش و اصلاح متن.

کسب درآمد غیرمستقیم از سئو سایت
   
1- شما می توانید سایتی را سئو کنید و از درآمد آن سایت درصدی را برای خود بگیرید.
   2- استفاده از سیستم همکاری در فروش دیجیکالا، من در سایت وبین سئو ویدیویی را با این عنوان منتشر کرده ام و توضیحات کاملی هم از نحوه اجرای آن گفته ام. مثلا سایت های بزرگی مثل چطور، اتاق، ترب، درجه، وبین سئو این کار را انجام داده اند.

به عنوان مثال صفحه را با عنوان کتاب های مدیریتی سئو کرده اند و معرفی این کتاب ها و یا خلاصه کتاب را قرار داده اند و بعد لینک همکاری در فروش خود را که به صفحه فروش محصول در دیجیکالا می رسد را نیز در صفحه قرار داده اند تا کسانی که می خواهند خرید انجام دهند از این لینک استفاده کنند و بعد از انجام خرید آن کالا یا هر گروه کالایی دیگر، پورسانتی سایت مقصد به آنها می دهد و این می شود نتیجه استفاده از مهارت سئو و کسب درآمد غیرمستقیم از سئو سایت.
 

سخن پایانی محمد نصیری مدیر وبسایت وبین سئو
اگر علاقه مند هستید راه های بیشتری برای کسب درآمد از سئو رو یادبگیرید. مثل خدمات مشاوره سئو حرفه ای وبین سئو یا تحلیل سئو سایت و... می تونید به سایت وبین سئو سر بزنید. یادتون باشه برای پول درآوردن از سئو سایت راه های خیلی خیلی زیادی وجود داره؛ همیشه یه راهی هست منتها یا باید پیداش کنید و یا باید راه جدیدی رو با خلاقیت خودتون بسازید.
منبع محتوا: webinseo.com
ایمیل ارتباطی محمد نصیری: mohammadnasiripro@gmail.com
آدرس وبین سئو: قم، خیابان فردوسی، ساختمان الماس شفق، پلاک 200، واحد 1
تلفن تماس برای مشاوره سئو و راه اندازی کسب و کار اینترنتی: 02532912920

یک راز
این جمله رو از من به یادگار داشته باشید یادم نمیاد برای کدوم بزرگوار بوده اما خیلی جالبه:
از همه چیز یک چیز را یاد بگیر و از یک چیز همه چیز!!
 
 
کد مطلب: 67112
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام