۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

افزایش چشمگیر قیمت اشتراک ماهانه مایکروسافت 365 مشتریان را به اشتراک سالانه سوق می‌دهد

ایتنا - برخی از مشتریان این شرکت چنین اقدامی را بیشتر یک «مجازات» برای کسانی که مایل به انعطاف‌پذیری تعهد ماهانه هستند می‌دانند و حتی توماری اعتراضی در Change.org ایجاد کرده‌اند و از مایکروسافت می‌خواهد از این افزایش قیمت 20 درصدی چشمپوشی کند.
افزایش چشمگیر قیمت اشتراک ماهانه مایکروسافت 365 مشتریان را به اشتراک سالانه سوق می‌دهد
به نوشته پایگاه اینترنتی CNBC، شرکت مایکروسافت قصد دارد تا برخی از مشتریانش را از داشتن اشتراک ماهانه، به سمت استفاده از استراک سالانه هدایت کند. این تغییر که قرار است از سال آینده میلادی رخ دهد، مشتریان را ناچار خواهد کرد که پول یک اشتراک یک ساله کامل Microsoft 365 را بپردازند، حتی اگر نیازشان پیش از پایان دوره اشتراک کامل به پایان برسد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سایت اسلش‌گیر، این تغییر عمدتا بر مشتریان سطح کسب‌وکار Microsoft 365 رخ خواهد داد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که مشتریان سرویس ماهانه 20 درصد مبلغ بیشتری را برای Microsoft 365 Business پرداخت کنند، در حالی که اشتراک‌های سالانه همچنان ارزان‌تر باقی خواهند ماند.
 
گفتنی است در حال حاضر مایکروسافت طرح‌های آفیس متعددی را برای کسب‌ و کارهای گوناگون ارائه می‌کند: Basic، Standard، Premium و Apps for Business.
در این میان، مشتریان اختیار پرداخت ماهانه یا سالانه را دارند، که به گفته مایکروسافت هدف آن ارائه «بالاترین مقدار انعطاف‌پذیری» است.
 


البته همانگونه که انتظار می‌رود، گزینه ماهانه به این معناست که مشتریان هر ماه حق اشتراکشان را خواهند پرداخت، در حالی که اشتراک سالانه برای مشتریان امکان پرداخت ماهانه (به شرط تعهد یک سال پرداخت مداوم) یا پیش‌پرداخت یک سال کامل را فراهم می‌آورد.
 
در کنار این اقدام، مایکروسافت حرف از بهبود محصولات در قبال این تغییر به میان آورده است، با این حال برخی از مشتریان این شرکت چنین اقدامی را بیشتر یک «مجازات» برای کسانی که مایل به انعطاف‌پذیری تعهد ماهانه هستند می‌دانند و حتی توماری اعتراضی در Change.org ایجاد کرده‌اند و در آن، از مایکروسافت می‌خواهد از این افزایش قیمت 20 درصدی چشم‌پوشی کرده و مانند قبل عمل نماید.
 
شایان ذکر است که ایجاد کننده این تومار از مفید بودن یک طرح ماهانه برای مقیاس‌بندی لایسنس‌ها در صورت نیاز و همچنین کمک به کسب‌ و کارها برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها در دوران پاندمی کرونا سخن به میان آورده است.
 
کد مطلب: 67067
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام