۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

سرویس‌ها و هدایای جدید ویژه همراه اول برای دانشجویان و جوانان

ایتنا - همراه اول، به منظور جلب رضایت کاربران خود، سرویس‌ها و خدمات متفاوتی، بنا بر شرایط سنی، شغلی و نیز موقعیت و شرایط کاری آنها ارائه می‌دهد تا به تناسب این شرایط، امکانات تعریف‌شده ویژه‌ای را در اختیارشان قرار دهد.
سرویس‌ها و هدایای جدید ویژه همراه اول برای دانشجویان و جوانان

همراه اول، به منظور جلب رضایت کاربران خود، سرویس‌ها و خدمات متفاوتی، بنا بر شرایط سنی، شغلی و نیز موقعیت و شرایط کاری آنها ارائه می‌دهد تا به تناسب این شرایط، امکانات تعریف‌شده ویژه‌ای را در اختیارشان قرار دهد.

در این میان، دانشجویان و جوانان، خیل عظیمی از کاربران همراه اول را تشکیل می‌دهند که این اپراتور نیز، مزایا و سرویس‌های جداگانه‌ای به این قشر اختصاص داده است.
برخی از سرویس‌های همراه اول به دانشجویان و جوانان عبارتند از:
-    سیم کارت دانشجویی
-    سیم کارت دائمی جوانان

سیم کارت دانشجو:
سیم کارت اعتباری دانشجو مختص دانشجویان گرامی(و همچنین مشترکانی که مخاطب دانشجو دارند) تعرف و ارائه شده است. متقاضیان سیم‌کارت اعتباری دانشجو همراه اول می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول(با ارسال رایگان) و تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول اقدام به خرید این سیم‌کارت‌های ویژه نمایند.

قیمت سیم کارت اعتباری دانشجو 200,000 ریال می باشد. که در حال حاضر و با توجه به سال جدید دانشگاهی با تخفیف ویژه به قیمت 100,000 ریال می باشد.

برخی ویژگی های این نوع سیم‌کارت‌ها به شرح زیر است:
-    دارای بسته خوشامد سیم‌کارت‌های اعتباری عادی به قرار زیر:
* 1 گیگ یک ماهه + 100دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه + 24گیگ 6ماهه (هرماه 4 گیگ 7 روزه)
* 4 هزار تومان اعتبار اولیه
*   10 هزار تومان هدیه اولین شارژ
-    تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی
-    مکالمه نامحدود رایگان در جمعه‌ها
-    پیشنهادات ، هدایا و جشنواره های فصلی مختص دانشجویان
اطلاعات کامل در خصوص این سیم‌کارت و تعرفه‌های آن را در سایت همراه اول(اینجا) ببینید

سیم کارت دائمی جوانان:
همراه اول از میانه شهریور ماه سال جاری، به جوانان ۱۸ تا 30 سال که تا کنون سیم‌کارت دائمی جوانان به نام آنها نبوده این امکان را داده که با مراجعه به مراکز خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید انواع سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با60 درصد تخفیف به قیمت 60 هزار تومان و بسته‌های خوشامد به شرح زیر نمایند:
-    10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز. این بسته به صورت خودکار همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می شود و مهلت استفاده از آن 30 روز است.
-    10 گیگابایت اینترنت به مدت 4ماه: این بسته به صورت خودکار در4 ماه متوالی و از ماه دوم فعال سازی، فعال می شود. مهلت استفاده از هر بسته 2.5 گیگابایتی، 30 روز می باشد و بسته ها هر 30 روز یکبار فعال می شوند.
-    200 دقیقه مکالمه درون شبکه: بسته 200 دقیقه مکالمه رایگان دورن شبکه و تلفن ثابت از زمان فعالسازی سیم کارت فعال می گردد و مهلت استفاده از آن 30 روز می باشد.
-    20 دقیقه مکالمه خارج شبکه: بسته 20 دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه از زمان فعالسازی سیم کارت فعال می گردد. مهلت استفاده از بسته 30 روز می باشد.
البته امکان استفاده تلفیقی از این بسته‌ها نیز فراهم است که جزئیات آن در سایت همراه اول موجود است.

آکادمی همراه
اما جدیدترین حرکت همراه اول در ارائه خدمات خاص به دانشجویان و جوانان توسط آکادمی همراه است؛ نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به مناسبت «روز دانشجو»، اقدام به ارائه اعتبار هدیه 250 هزار تومانی به این قشر خاص از میان کاربران خود کرده است.

مطابق این طرح، تمامی مشترکان فعلی و جدید سیم‌کارت اعتباری دانشجویی و سیم‌کارت دائمی جوانان می‌توانند تا پایان این ماه از اعتبار هدیه «آکادمی همراه» بهره‌مند شوند.

برای بهره‌مندی از این اعتبار،‌مشترکان فعلی سیم‌کارت های دانشجویی و جوانان تا پایان آذر ماه پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول به نشانی www.hamrah.academy این اعتبار 250 هزار تومانی را به صورت خودکار دریافت می کنند.
متقاضیان جدید هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیم‌کارت‌های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آنها حداکثر تا 4 روز پس از فعال‌سازی سیم‌کارت تخصیص داده می‌شود.


 
کد مطلب: 67056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام