۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵

بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه در تهران

به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود.
بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه در تهران
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ایجاد بسترهای مختلف برای انجام امور، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و امور اجرایی خود از خدمات شبکه استفاده می‌کنند. شرکت‌های مختلف کوچک و بزرگی برای استفاده از تکنولوژی و به‌روزرسانی سیستم‌های کامپیوتری و زیرساخت‌های شبکه خود از خدمات شبکه و پشتیبانی آن استفاده می‌کنند و بدین ترتیب بسیاری از امور خود را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهند. به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع، در این مطلب به توضیح انواع مختلف خدمات شبکه و نحوه پشتیبانی آن و همچنین معرفی بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه می‌پردازیم.

 

تعریف خدمات شبکه


به فعالیت‌هایی که برای نصب و راه‌اندازی، تنظیم، استفاده و بهره‌برداری، حل مشکلات و رفع ایرادات در زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌ای انجام می‌گیرد، خدمات شبکه گفته می‌شود. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی کوچک و بزرگ برای انجام امور خود، به سیستم‌های کامپیوتری و سایر سخت‌افزارها و نرم‌افزارها نیاز دارند. در واقع در دنیای پیشرفته امروزی، انجام امور مربوط به شرکت‌ها، بدون وجود شبکه و ارتباطات زیرساختی امکان‌پذیر نیست و شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها به ناچار باید اطلاعات و داده‌های خود را با استفاده از ارتباطات شبکه‌ای و کامپیوتری به‌روز سازند و از به وجود آمدن هرگونه نفوذ و یا تهدید اینترنتی جلوگیری کنند.
 

خدمات پشتیبانی شبکه


مرحله دیگری که پس از نصب و راه‌اندازی انواع خدمات شبکه‌ای وجود دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بهره‌گیری از خدمات پشتیبانی شبکه است. به مجموعه عملیاتی که برای نگهداری، سرویس، تعمیر و عیب‌یابی و رفع هرگونه ایراد و اشکالی در شبکه‌های کامپیوتری و بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد، پشتیبانی خدمات شبکه گفته می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، پس از نصب و راه‌اندازی شبکه برای شرکت خود، از خدمات پشتیبانی سیستم‌ها و شبکه غافل شده و بدین صورت با گذشت زمان با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. پشتیبانی خدمات شبکه به اندازه مرحله نصب و راه‌اندازی شبکه مهم و حائز اهمیت است و باید بدان توجه کرد. تیم و شرکت‌های پشتیبانی شبکه با مراقبت و نگهداری سیستم‌های شبکه و همچینین بررسی آن‌ها به صورت ماهانه و یا دوره‌ای از به‌وجود آمدن، مشکلات بزرگ جلوگیری می‌کنند و چنانچه ایراد و یا مشکلی در شبکه دیده شود، تکنسین‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، به محل شرکت اعزام شده و مشکلات به‌وجود آمده را در کمترین زمان ممکن رفع می‌کنند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که در پشتیبانی شبکه ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

    - نگهداری کامپیوترها و شبکه و رفع اشکالات آن
    - 
نصب و به‌روزرسانی آنتی ویروس و فایروال
    - 
به‌روزرسانی سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی
    - 
مدیریت پهنای باند، اینترنت و کنترل دسترسی به اینترنت
    - 
ایجاد امنیت ارتباطات و اطلاعات
    - 
امکان دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی‌ها
    - 
بررسی دوره‌ای اطلاعات محل کارفرما و ارائه آن به کارفرما
    - 
بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت، شبکه و تمامی سیستم‌ها
    - 
ارائه گزارش‌های دوره‌ای درباره نحوه پشتیبانی و نتیجه آن
 

اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه


شبکه و ارتباطات پیرامون آن برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اهمیت فراوانی دارد و اگر این ارتباطات قطع شده و یا دچار مشکل شود، ممکن است روند انجام امور را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل نیز استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه و بررسی شبکه و سیستم‌های یک شرکت و سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود در آن، اهمیت فراوانی دارد. پشتیبانی و بررسی ایرادات و رفع ایرادات موجود در زمان مناسب باعث می‌شود تا تمام سیستم‌ها دچار مشکل نشوند و مشکل به‌وجود آمده نیز در مدت زمان کمی رفع شود.
قطعی و به مشکل خوردن سیستم، شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای به‌کارگرفته شده در یک شرکت، باعث قطعی ارتباط میان کارمندان، کارکنان و مشتریان می‌شود و راندمان کاری یک مجموعه را به شدت کاهش می‌دهد. بسیاری از مشکلات موجود در شبکه و سیستم‌های یک شرکت، در صورتی که در زمان مناسب تشخیص داده شده و رفع گردند، از مشکلات بسیار بزرگ‌تری جلوگیری کرده و باعث افزایش ارتباطات و سرعت کاری در میان کارمندان یک شرکت می‌شوند.
 

موارد استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه


اکثر شرکت‌ها و موسساتی که تعداد سیستم‌های آن‌ها بین 5 تا 100 می‌باشد، باید از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه بهره‌مند گردند و به شکلی تضمینی و مطمئن، تمام فعالیت‌های خود را در بستر شبکه و یا سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر انجام دهند. شرکت‌هایی که شاهد سرعت کم شبکه و یا قطع و وصل شدن آن هستند، شرکت‌هایی که در دریافت و ارسال انواع فکس و ایمیل مشکل دارند، شرکت‌هایی که دستگاه‌های پرینتر، اسکنر و سایر دستگاه‌های کاربردی آن‌ها مدام قطع و وصل می‌شود، شرکت‌هایی که در اجرای برخی از نرم‌افزارهای خود با مشکل مواجه هستند و تمام شرکت‌هایی که سیستم شبکه یکسان و یکپارچه‌ای ندارند، می‌توانند از انواع خدمات ارائه‌شده در شرکت‌های شبکه استفاده کرده و تمام شبکه و سیستم‌های خود را یکسان سازند و با بهره‌مندی از بررسی‌های دوره‌ای این شرکت‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی نیز جلوگیری کنند.
 

تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه


با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در انواع کسب‌وکارها و مشاغل، اغلب مشاغل و کسب‌وکارها اعم از تجاری، صنعتی، خدماتی و آموزشی از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده می‌کنند و همواره سعی می‌کنند تا با رسیدگی و مراقبت از آن‌ها، از به‌وجود آمدن هرگونه مشکلی جلوگیری کنند. خدمات پشتیبانی شبکه از جمله خدماتی هستند که هزینه‌ها و تعرفه‌های متفاوتی با توجه به نوع خدمات دارند. به عنوان مثال اگر شرکت و یا سازمانی خدمات پشتیبانی شبکه خود را محدود به موارد خاص کند و فقط برخی از موارد پشتیبانی را از شرکت خدمات شبکه درخواست کند، هزینه پشتیبانی کمتری به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه پرداخت می‌کند. با توجه به حساسیتی که سیستم شبکه دارد، اغلب توصیه می‌شود تا خدمات پشتیبانی شبکه به طور کامل برای شرکت و یا سازمان در نظر گرفته شود تا از به‌وجود آمدن مشکلات بزرگتر جلوگیری به عمل آید. خدمات مشاوره درباره شبکه، بازرسی‌های دوره‌ای شبکه و سیستم‌ها، نصب و راه‌ اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه به صورت شبانه‌روزی و یا پشتیبانی مختص ساعات کاری، تعرفه‌ها و هزینه‌های مختلفی از یکدیگر دارند و هریک از این خدمات بسته به حجم داده‌ها و اطلاعات پشتیبانی شده متغیر است.  

 

رایان پشتیبان؛ بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه


شرکت رایان پشتیبان یکی از بهترین شرکت‌های خدمات پشتیبانی شبکه در ایران و تهران می‌باشد. این شرکت با به‌کارگیری متخصصان و افراد حرفه‌ای شبکه توانسته در زمینه خدمات شبکه و همچنین خدمات پشتیبانی شبکه، رضایت بسیاری از مشتریان و شرکت‌های طرف قرارداد خود را جلب کند. شرکت رایان محاسبان با داشتن 14 سال سابقه کاری و تنوع مشتریان طرف قرارداد توانسته یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه شبکه باشد. بازدیدهای دوره‌ای و ماهانه، به‌روزرسانی نرم‌افزارها، بک‌آپ اطلاعات و پشتیبان‌گیری از آن‌ها، در دسترس بودن پشتیبانی، اعزام به موقع تکنسین متخصص به مکان موردنظر، پشتیبانی تمام شرکت‌های طرف قرارداد، ارائه مشاوره در زمینه بهینه‌سازی سیستم و شبکه برای شرکت‌ها، تنظیم قرارداد طبق نیاز مشتری و در نهایت پشتیبانی تلفنی و ریموت نامحدود، از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی‌هایی است که این شرکت دارد. با توجه به امکاناتی که نام برده شد، این شرکت توانسته به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خدمات شبکه تبدیل گردد. این شرکت، تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی شبکه را با مناسب‌ترین قیمت برای انواع کسب‌وکارها و سازمان‌ها انجام می‌دهد.
 
کد مطلب: 67055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام