۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۹

تست قابلیت هشدار درباره محتوای پست‌ها توسط توییتر

ایتنا- توییتر در پی تست قابلیت هشداری جدیدی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند دنبال کنندگان خود را از عکس‌ها و ویدیوهای حاوی محتوای حساس و خشونت آمیز مطلع کنند.
تست قابلیت هشدار درباره محتوای پست‌ها توسط توییتر
توییتر در پی تست قابلیت هشداری جدیدی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند دنبال کنندگان خود را از عکس‌ها و ویدیوهای حاوی محتوای حساس و خشونت آمیز مطلع کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر قابلیت جدیدی را تست می‌کند که به موجب آن کاربران می‌توانند هشدارهای محتوایی با امکان نمایش تنها یک بار را برای تصاویر و ویدیوهایی که از طریق این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند قرار بدهند.
 
این کمپانی با اعلام شروع تست این قابلیت از روز سه شنبه اظهار داشت که ویژگی یاد شده فعلا برای برخی از کاربران فعال است. به این ترتیب آن دسته از کاربرانی که به ویژگی یاد شده دسترسی دارند می‌توانند با انتخاب گزینه سه نقطه از قسمت پایینی تصویری که قصد توییتر کردن آن را دارند به رابط کاربری ویرایش تصویر وارد شده و در آنجا آیکون پرچم جدیدی را مشاهده کرده و هشدارهایی را در رابطه با محتواهای حساس نظیر محتوای خشونت آمیز در تصویر قرار بدهند.
 
 
 
توییتر در این رابطه به صورت رسمی نوشته است که:« کاربران از توییتر برای بحث درباره آنچه در جهان می‌گذرد استفاده می‌کنند و گاهی ممکن است در این رابطه محتوایی حساس یا ناراحت کننده به اشتراک بگذارند. ما قابلیتی را روی برخی از شما تست می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید هشدارهایی را برای تصاویر و ویدیوهایی که توییت می‌کنید قرار بدهید و از این طریق به افرادی که پذیرای این هشدار‌ها هستند کمک کنید.»
 
در متن هشداری که توییتر به انتخاب کاربران روی تصاویر و ویدیوهای منتشر شده آنها قرار می‌دهد آمده است که:« نویسنده این توییت این توییت را به عنوان نمایش محتوای حساس نشانه گذاری کرده است.» جالب است بدانید که این تست تنها یک هفته پس از آن که این کمپانی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خصوصی افراد بدون رضایت آنها را ممنوع کرد به اجرا در آمد.
 
این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی آن دسته از مخاطبان خود که از تماشا یا مواجهه با محتوایی حساس آزار می‌بینند را با هشداری بسیار ساده از آسیب دور نگه دارند.
 
کد مطلب: 67006
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام