۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۵
رپرتاژ آگهی

یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین

یوتوپیا به کاربرانی که از طریق استخراج رمز ارز کریپتون از این اکوسیستم پشتیبانی میکنند با دادن کریپتون به آنها پاداش میدهد.
یوتوپیا اکوسیستمی بر بستر بلاکچین
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ما در دنیایی از نظارت کامل زندگی می‌کنیم که هر اقدام ما اثری برجای می گذارد. اطلاعات روزمره در دنیا در توده‌های بزرگ داده ذخیره می‌شوند و این اطلاعات توسط کامپیوتر و انسان پردازش می‌شوند تا دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا بتوانند به نفع خود از آن استفاده کنند و با توسط آن اطلاعات به بیشتر کردن منافع خود بپردازند.
اگر این اطلاعاتی که انسان‌ها در روزمره از خود به جای می‌گذارند جایی ذخیره نشود و هیچ شخصی نتواند از آن استفاده کند، دیگر چنین شرکت‌هایی نمی‌توانند از سرقت اطلاعات پول‌های کلان در بیاورند و افراد می‌توانند حریم امن شخصی که حق هر انسانی است را داشته باشند.
حال یوتوپیا اکوسیستمی متشکل از پیام رسان فوری، سیستم نامه پستی یا ایمیل، ارز مجازی، ذخیره سازی پرونده و یک مرورگر داخلی این امکان را یکجا فراهم آورده است. در ادامه این مطلب با یوتوپیا بطور کامل آشنا می‌شوید.

امکانات یوتوپیا 
* قابلیت  ساخت کانال و گروه ( گروه هایی با قابلیت رمزگذاری برای عضویت )
* سرویس ارسال و دریافت ایمیل 
* استخراج رمز ارز کریپتون با استفاده از سی پی یو کامپیوتر 
* مرورگر داخلی و بسیار امن ( idyll)
* ساخت و ایجاد وبسایت با دامنه های دلخواه 

ارز مجازی Crypton
Utopia دارای یک cryptocurrency داخلی به نام Crypton (CRP) است که قابلیت ماین دارد. بنابراین یک ماشین متوسط ​​نیز می تواند برای ماین کریپتون ها از طریق برنامه Utopia مبتنی بر GUI یا با استفاده از بات مبتنی بر ترمینال که همراه با برنامه است، استفاده کند.
یوتوپیا به کاربرانی که از طریق استخراج رمز ارز کریپتون از این اکوسیستم پشتیبانی میکنند با دادن کریپتون به آنها پاداش میدهد.
وقتی ربات استخراج را در نرم افزار یوتوپیا اجرا میکنید ، سهم پاداش خود را دریافت خواهید کرد . استخراج کریپتون کامپیوتر شما را کند نمی‌کند  و سازگار با محیط زیست است. همچنین ممکن است تعدادی از ربات‌ها را در چندین سرور یا رایانه اجرا کنید تا سرعت ماین Crypton را چندین برابر کنید.

کریپتون P2P در یوتوپیا : ترکیبی از حریم خصوصی و پاداش در یک رمز ارز
Crypton ارزی است که به Utopia قدرت می بخشد: یک اکوسیستم غیر متمرکز و شخص به شخص متشکل از ابزارهای مبتنی بر حریم خصوصی.
یک سال و نیم پس از راه اندازی ، کریپتون ، ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی در اکوسیستم شخص به شخص یوتوپیا ، بی سر و صدا در حال شکل گیری است تا به یکی از انفجاری ترین ارز های سال تبدیل شود. Crypton به طور پیش فرض معاملات را به صورت ناشناس انجام می دهد و هیچ اطلاعات شناسایی ای را برای بلاک چین فاش نمی کند ، بنابراین تاریخچه معاملات به هیچ وجه قابل ردیابی نیست. همچنین دارای پاداش های قابل توجهی است که بین کسانی که حداقل مانده ای از CRP را در کیف پول خود حفظ می کنند و کسانیکه مشارکت جامعه را در این راه تشویق می کند توزیع میکند.
 
 
لطفا توجه داشته باشید: این یک بیانیه مطبوعاتی است

Crypton پولی است که به Utopia قدرت می بخشد: یک اکوسیستم غیر متمرکز و همتا به همتا متشکل از ابزارهای مبتنی بر حریم خصوصی. همانطور که بنیانگذاران آن اعلام کردند ، هدف Utopia این است که یک بستر غیرمتمرکز و مقاوم در برابر سانسور برای ارتباطات ایمن ، حفاظت از آزادی بیان برای کاربران در سراسر جهان فراهم کند. پلتفرم Utopia به کاربران امکان می دهد به شیوه ای امن و غیرقابل ردیابی به اینترنت متصل شوند و از آنجا که هیچ نقطه مرکزی خرابی وجود ندارد ، نمی توان شبکه را آفلاین یا حتی قطع کرد.
 
بازتعریف اینترنت در عصر بازبینی و نظارت
Utopia امنیت شبکه خود را بسیار جدی می گیرد و از رمزگذاری پیشرفته استفاده می کند که بدون استفاده از رایانه های کوانتومی "غیرقابل شکست" توصیف شده است. چشم انداز آنها این است که اینترنت و منابع مالی را به گونه ای تقویت کنند که به افراد امکان دهد که از سوء استفاده تبلیغ کنندگان ، شرکت ها و حتی دولت ها جلوگیری کند.
 
برای به واقعیت پیوستن این چشم انداز ، Utopia تلاش کرده است تا مطمئن شود که پلتفرم آن عاری از تأثیر بیجا از هرگونه کنترل تشکیلاتی است. این بدان معناست که آنها از KYC ، تبلیغ کنندگان ، ردیابی وب ، هوش مصنوعی ، جمع آوری داده ها یا ادغام با سایت های رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. در عوض ، یوتوپیا یک اکوسیستم خود پایدار ایجاد می کند که افراد همفکر خود را جذب می کند که برای مشارکت خود در قالب CRP پاداش خواهند گرفت.
 
نسخه اندروید و آی او اس :
در حال حاضر فقط نسخه دسکتاپ نرم افزار یوتوپیا منتشر شده است ، نسخه موبایل این نرم افزار برای سیستم عامل های Android  و ios در حال توسعه هستند ؛ و در سال 2021 به احتمال زیاد منتشر شود .
 
یک پلتفرم ویژه برای علاقه مندان به حریم خصوصی
علاوه بر پیام های رمزگذاری شده end-to-end و یک مرورگر کاملا خصوصی وب ، برخی از اجزای دیگر Utopia شامل یک شکل غیر متمرکز از DNS (ثبت دامنه) ، ذخیره امن داده ها و حتی کارت های رمزنگاری شده با API برای پذیرش CRP از سوی بازرگانان میباشد. از آنجا که گره های شبکه در مکان های بی شماری در سراسر جهان اجرا می شوند و حوزه های قضایی متعددی را شامل می شود ، خروج یا آفلاین شدن در Utopia غیرممکن است و اطلاعات حساس کاربر همیشه در سمت سرویس گیرنده رمزگذاری و ذخیره می شود ، بدین معنی که هیچ شخص ثالث یا نهاد مرکزی دسترسی به آن ندارد
 
کریپتون ( CRP ) در حال حاضر در سه صرافی معمولی LAToken  ، ZG.com و Cryptex.net در برابر USDT معامله می شود. همچنین می توان آن را در Crypton Exchange معامله کرد ، که یک صرافی خودکار است که بطور بومی در پلت فرم Utopia ساخته شده است.
 
Utopia توسط گروه 1984 ، در انگلستان طراحی و راه اندازی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Crypton و Utopia ، نحوه خرید CRP و اینکه از کجا می توانید Utopia را بارگیری کنید ، از صفحه اصلی پروژه اینجا دیدن کنید.
سایت رسمی یوتوپیا :
https://u.is
سایت رسمی کریپتون :
https://crp.is
لندینگ فارسی پروژه برای کاربران ایرانی :
Utopia-fa.ir
 
کد مطلب: 67004
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام