۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

شرایط جدید اتمام دورکاری برای کارمندان گوگل

ایتنا - بر اساس آمار منتشر شده توسط رئیس املاک و مستغلات گوگل، هر هفته ۵ درصد از کارکنان شرکت مذکور به سر کار خود باز می گردند.
شرایط جدید اتمام دورکاری برای کارمندان گوگل


بازگشت کارکنان گوگل به محل کار به خصوص در میان کارمندان جوان‌تر بیشتر شایع است و پیش بینی می‌شود این روند در روزهای آینده شتاب بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش ایتنا از مهر، روز پنجشنبه، گوگل به دلیل نگرانی در مورد سویه اومیکرون ویروس کرونا، تاریخ بازگشت اجباری کارمندان را به طور نامحدود به عقب انداخت. این شرکت قبلاً گفته بود که ۱۵۰۰۰۰ کارمند آن در سراسر جهان آن می‌توانند تا ۱۰ ژانویه به دفاتر کار خود مراجعه کنند.

دیوید رادکلیف، معاون گوگل در بخش خدمات املاک و مستغلات و محل کارمی گوید بسیاری از کارمندان گوگل به میل خود به سر کار بازگشته‌اند و در هفته‌های اخیر روزانه در حدود ۴۰ درصد از کارمندان آمریکایی آن به دفاتر کار خود مراجعه کرده‌اند که این رقم در سه ماه قبل ۲۰ تا ۲۵ درصد بود.

او افزود هر هفته در سطح جهانی تعداد کارکنان گوگل که به سرکارشان بازمی گردند ۵ درصد افزایش می‌یابد.

رادکلیف گفت: مردم به شکلی داوطلبانه نشان می‌دهند که می‌خواهند به محل‌های کار بازگردند. ما در مسیر درست حرکت می‌کنیم. وی ادامه داد: کارمندان جوان‌تر و آن‌هایی که اخیراً به گوگل پیوسته‌اند، میل بیشتری به حضور در محل کار داشته و به دنبال فرصت‌هایی برای یادگیری از همکاران هستند.
کد مطلب: 66954
برچسب ها: دورکاری گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام