۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۵

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا به صورت مستقل عرضه می‌شود

ایتنا- گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل با امکان کارکرد مستقل و بدون نیاز به اتصال به دستگاهی به بازار عرضه می‌شود.
هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا به صورت مستقل عرضه می‌شود
گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل با امکان کارکرد مستقل و بدون نیاز به اتصال به دستگاهی به بازار عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر اپل مدعی شده است که هدست واقعیت ترکیبی این کمپانی که از مدت‌ها پیش درباره آن شایعه‌های زیادی ارائه شده است، با دو پردازنده به بازار عرضه خواهد شد.
 
این تحلیلگر در گزارش اخیر خود مدعی شده است که هدست جدید اپل با یک پردازنده اصلی با قدرت پردازش برابر با تراشه M1 و یک پردازنده جانبی برای پردازش محاسبات مرتبط با سنسورها به بازار عرضه خواهد شد. این هدست با استفاده از این دو پردازنده به اتصال به آیفون یا مک بوک نیازی پیدا نخواهد کرد.
 
 
همچنین مینگ چی کو مدعی شده است که این دستگاه به دلیل برخورداری از دو صفحه نمایش میکرو ال‌ای دی 4K شرکت سونی علاوه بر واقعیت افزوده می‌تواند تجربیات واقعیت مجازی را نیز به کاربر ارائه کند. این امکان تنها به این خاطر فراهم شده است که پردازنده M1 قدرت پشتیبانی از این دو صفحه نمایش قوی را دارد.
 
البته استفاده از پردازنده جداگانه برای سنسور این هدست نیز ضروری بوده است پرا که قدرت محاسباتی این سنسور بسیار بالاتر از نمونه به کار رفته در آیفون است. کو انتظار دارد که این دستگاه در پایان سال 2022 به بازار عرضه شود و اظهار داشته است که اپل تصمیم دارد تا این هدست‌ها را در بازه زمانی ده ساله جایگزین ایفون‌ها بکند.
 
گزارش‌های مینگ چی کو از مستقل بودن این هدست بر خلاف گزارش‌های به دست آمده از The Information در ماه سپتامبر است که مدعی شده بود که این هدست برای انجام بسیاری از محاسبات نیازمند اتصال بی سیم به یک آیفون، آیپد یا کامپیوتر است. ر این گزارش همچنین امده است که این هدست برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان محتوا ساخته شده است و قیمت در نظر گرفته شده برای آن حدود 3 هزار دلار است.
کد مطلب: 66935
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام