۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شد

ایتنا - در دهمین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با موافقت اکثریت اعضا این طرح به مرکز پژوهش های مجلس برای اعمال نظرات دولت ارجاع شد.
طرح صیانت از دستور کار مجلس خارج شد
با رای اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا مواد آن براساس نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران اصلاح شود.

به گزارش ایتنا از خانه ملت، در دهمین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با موافقت اکثریت اعضا این طرح به مرکز پژوهش های مجلس برای اعمال نظرات دولت ارجاع شد.

بدین ترتیب، طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی(مشهور به طرح صیانت) از دستور کاری جاری مجلس خارج شد و به مرکز پژوهش‌های مجلس برگشت خورد تا مواد آن براساس نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران اصلاح شود.

مطابق این گزارش، دهمین نشست کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی روز سه‌شنبه 9 آذرماه با حضور معاون قوانین مجلس، کارشناسان و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس،  وزارت ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اتاق بازرگانی و مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
گفتنی است در جریان جلسه گذشته کمیسیون مزبور، برای نخستین بار اعلام شد که وزیر ارتباطات در نامه‌‌ای به این کمیسیون خواستار اصلاح برخی مواد طرح شده است.

همچنین بنا به ادعای خبرگزاری فارس، این فرایند با پیگیری قالیباف رئیس مجلس انجام شده تا پیش‌نویس پیشنهادات دولت نیز مباحث مربوط به اینستاگرام و پلتفرم‌های پرمخاطب بررسی گردد.
 
کد مطلب: 66918
برچسب ها: طرح صیانت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام