۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۹
رپرتاژ آگهی

خدمات ویپ

ویپینگ با ارائه مشاوره صادقانه و اصولی و نیاز سنجی دقیق پروژه شما، دقیقا مطابق با میزان بودجه و نیاز شرکت یا هر نوع کسب و کار شما سناریوی متناسبی طراحی کرده و نرم افزار مخصوصی را ارائه می‌دهد.
خدمات ویپ
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



برقراری ارتباط یک اصل مهم در تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها است. این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی اکثر سازمان‌ها در تلاشند که سیستم‌های ارتباطی خود را ارتقاء دهند. سال‌ها قبل که اینترنتی در کار نبود، مکاتبه و گفت و گو تنها از طریق شبکه‌های عمومی انجام می‌شد. در سال‌های اخیر با گسترش اینترنت و توسعه ابزارهایی مانند رایانه، لپ تاپ، تبلت و تلفن‌های هوشمند تحول نوینی در عرصه فناوری ارتباطات ایجاد شد.‌
حتما تاکنون در مورد خدمات ویپ چیزهایی شنیده اید. خدمات ویپ یا خدمات voip دقیقا خدمات مربوط به همان فناوری مدرن است که ارتباطات بین سازمان‌ها و کاربران و در کل تجارت آنلاین و سنتی در سایه آن جان تازه‌ای گرفته‌اند. قطعا شما نیز به عنوان یکی از کاربران اینترنت بارها از نرم افزارهای مبتنی بر وب برای برقراری تماس استفاده کرده‌اید ولی احتمالا ذهنتان را درگیر چگونگی ایجاد این پدیده جذاب نکرده‌اید. در ادامه راجع به خدمات voip صحبت خواهیم کرد.

اگر تاکنون به چگونگی برقراری تماس‌های تلفنی در بستر وب فکر نکرده‌اید، چندان دور از انتظار نیست چون پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات در سال‌های اخیر به قدری چشمگیر بوده است که فرصت تفکر و تحقیق در این حوزه را از افراد سلب کرده است. تا جایی که هر تحول نوینی در این حوزه برای کاربران آن امری عادی است. این روزها اکثر افراد بیشتر اوقات خود را در شبکه‌های اینترنتی سپری کرده و با استفاده از نرم افزارهای مختلف نیازهای خود را برآورده می‌سازند. امروزه تبادل اطلاعات به صورت تصویر، صدا و مستندات در این بستر به سادگی انجام می‌شود. تمام این جریانات و مسائل تحت عملکرد یک تکنولوژی جدید امکان‌پذیر می‌شود. این تکنولوژی به نام ویپ شناخته شده و تمام ارتباطات زیر سایه این تکنولوژی و با استفاده از خدمات ویپ انجام می‌شود.

ویپ چیست؟
قبل از این که با خدمات voip آشنا شوید، بهتر است این تکنولوژی را به درستی بشناسید. در تعریف ویپ می‌توان گفت یک فناوری نوین است که صدا را از طریق پروتکل اینترنت انتقال می‌دهد. در واقع یک تکنولوژی انتقال صدا است که تماس‌های تلفنی را روی بستر شبکه آی پی برقرار می‌کند. این تکنولوژی ارتباطی خط تلفن اینترنتی را در مرکز تلفن ویپ ارائه می‌دهد. هر چند تنها وظیفه آن انتقال صدا روی بستر شبکه نیست و به برقراری تماس تلفنی محدود نمی‌شود. از دیگر وظایف و خدمات  VOIP می‌توان به اشتراک انواع فرمت‌های فایلی، چت کردن، کنفرانس‌های تصویری و غیره اشاره کرد. قبل‌ترها سیستم‌های تلفنی سیگنال‌های صوتی آنالوگ را از طریق خطوط تلفن منتقل می‌کردند. بنابراین برای برقراری تماس به اتصالات سیمی نیاز داشتند. این در حالی است که در تکنولوژی ویپ به خطوط تلفنی قدیمی احتیاجی نیست.

صدای انسان به صورت آنالوگ است. حال این تکنولوژی صوت آنالوگ یا سیگنال صوتی را به داده دیجیتال تبدیل کرده و در شبکه‌های مختلف اینترنتی انتقال می‌دهد. با این تفاسیر می‌توان گفت که خدمات voip تحول عظیمی در فناوری ارتباطات تلفنی و توسعه کسب و کارها ایجاد کرده است. این تکنولوژی در خط تلفن اینترنتی یا خطوط تلفن ثابت و مراکز سخت افزاری و نرم افزاری آن به کار گرفته می‌شود.

 

مزایای استفاده از خدمات ویپ
تکنولوژی ویپ در ساده‌ترین تعریف ممکن به تلفن اینترنتی تعبیر می‌شود. بنابراین استفاده از خدمات voip مزایای زیادی در عرصه ارتباطات تلفنی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد. این فناوری هزینه مکالمه و هزینه راه اندازی و نگهداری شبکه ارتباط تلفنی را کاهش می‌دهد، از تمام امکانات مخابراتی موجود پشتیبانی می‌کند، کارکردهای صوتی و دیتا را پشتیبانی کرده و امکان برقراری کنفرانس صوتی و تصویری را فراهم می‌سازد. همچنین شرایط دورکاری را برای کارکنان سازمان‌ها مهیا می‌سازد. سازمان‌های مختلف مجبور نیستند زمان زیادی را صرف پاسخگویی به تماس‌های تلفنی کرده و مشتریان نیز در صف برقراری تماس منتظر نمی‌مانند. به این ترتیب تمام تماس‌ها پاسخ داده می‌شوند.  
تکنولوژی ویپ مزایای فوق العاده‌ای دارد که موارد ذکر شده تنها بخشی از این قابلیت‌ها هستند. ویپ تکنولوژی روز دنیا است اما عملکرد آن برای آیندگان بسیار حائز اهمیت است. هر چه سازمانی سیستم ارتباطی خود را زودتر به ویپ ارتقا دهد، سریع‌تر می‌تواند از مزایای آن بهرمند شود. سازمان‌هایی که شبکه آن‌ها مبتنی بر تکنولوژی ویپ است، از به روزترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و امکان استفاده از فناوری مدرن را دارند. حال که با تکنولوژی آشنا شدید وقت آن رسیده است که به درک صحیحی از خدمات ویپ برسید.

خدمات voip
این خدمات در حقیقت به فعالیت‌ها و سرویس‌هایی اطلاق می‌شود که شرکت متخصص ویپ آن‌ها را در راستای پیاده سازی و راه اندازی مرکز تلفن ویپ ارائه می‌دهد. خدمات voip در راستای بهبود و ارتقاء خروجی در به کارگیری نرم افزارهای ارتباطی به سازمان‌ها کمک می‌کند.‌ این روزها کسب و کارهای مختلف از شرایط پیشین خود فاصله گرفته‌اند و تحولات زیادی بر آن‌ها اعمال گشته است. امروزه مشاغل مختلف دریافته‌اند که فعالیت خود را مشتری محور و در راستای تأمین نیاز مشتری دنبال کنند تا به کسب درآمد دلخواه برسند. همان‌طور که گفتیم برقراری ارتباطات تلفنی یکی از مهم‌ترین پیش‌ نیازهای هر سازمان و ارگانی است. کسب و کارهای مختلف باید مداوم در ارتباط با مشتری باشند و این تعامل را مدام تقویت کنند. استفاده از خدمات ویپ بهترین روش برای رسیدن به این هدف است.
 
خدمات voip این امکان را برای کسب و کارهای مختلف فراهم ساخته که نرم افزارهای متنوع را به مرکز تلفن ویپ متصل سازنند و سطح کیفی ارتباطات خود را به سادگی افزایش دهند. شرکت‌های بسیاری هستند که خدمات این تکنولوژی را ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها در واقع خدمات خود را در قالب نرم افزارهای مختلف عرضه می‌کنند. به عبارتی محصولات نرم افزاری این شرکت‌های خدماتی نیازهای ارتباطی کسب و کارها و سازمان‌های مختلف را برآورده می‌سازند. قبل از این که نرم افزارها را معرفی کنیم، باید یک نکته را در نظر داشته باشید، هر سازمانی بر اساس شرایط خود باید از نرم افزار ویپ متناسبی استفاده کند. با توجه به این که پیاده سازی و استقرار این نرم افزارهای مرکز تلفن ویپ به تخصص نیاز دارند، باید شرکتی را برای دریافت خدمات انتخاب کنید که بتواند با بررسی دقیق پروژه و نیازسنجی آن، نرم افزار خاصی را معرفی و ارائه کند.

ویپینگ بهترین شرکت خدمات ویپ
ویپینگ به عنوان شرکت خدمات ویپ ارائه دهنده انواع راهکارهای ارتباطی و نرم افزارهای ویپ می‌باشد. از آنجا که سیستم تلفن ویپ برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف به خصوص شرکت‌هایی که میزان تماس ورودی و خروجی آن‌ها بالا است، اهمیت بسیار زیادی دارد، چگونگی پیاده سازی خدمات این تکنولوژی و انتخاب راهکار مناسب برای افزایش کیفیت ارتباطات کسب و کارهای مختلف، حساسیت‌های بالایی می‌طلبد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف در انتخاب شرکت خدماتی ویپ دقت زیادی خرج می‌دهند. ویپینگ تمام فاکتورهای شرکت معتبر و متخصص خدماتی را دارا است. تنها کافی است رزومه این شرکت را بررسی کنید تا میزان اعتماد و رضایت سازمان‌های بزرگ نسبت به این شرکت شما را شگفت زده کند. همکاری ویپینگ با شرکت‌های قَدَر، خود مهر تاییدی بر اعتبار این مجموعه می‌باشد.
ویپینگ با ارائه مشاوره صادقانه و اصولی و نیاز سنجی دقیق پروژه شما، دقیقا مطابق با میزان بودجه و نیاز شرکت یا هر نوع کسب و کار شما سناریوی متناسبی طراحی کرده و نرم افزار مخصوصی را ارائه می‌دهد.  در ادامه محصولات نرم افزاری ویپینگ را معرفی می‌کنیم تا ضمن شناخت نرم افزارهای کاربردی ویپ با خدمات این شرکت نیز آشنا شوید.
 


http://Voiping.ir
 
 
کد مطلب: 66913
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام