کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نرم‌افزار تلویزیون تیک‌تاک برای کاربران آمریکایی و کانادایی

سايت خبری ايتنا , 9 آذر 1400 ساعت 1:00

ایتنا- تیک‌تاک به تازگی نرم‌افزار تلویزیون خود را برای کاربران امریکایی و کانادایی تلویزیون‌های اندرویدی و تلویویزیون‌های برندهای ال جی و سامسونگ عرضه کرده است.


تیک تاک به تازگی نرم‌افزار تلویزیون خود را برای کاربران امریکایی و کانادایی تلویزیون‌های اندرویدی و تلویویزیون‌های برندهای ال جی و سامسونگ عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی تیک تاک سال گذشته از سیستم تلویزیونی فایر تی وی امازون برای تست عرضه نرم‌افزار خود برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر استفاده کرد و ماه گذشته نیز به صورت رسمی نرم‌افزار خود برای برای کاربران آمریکایی و کانادایی این تلویزیون‌ها عرضه کرد.
 
با این حال این شبکه اجتماعی ویدیو محور کار را در اینجا رها نکرده است و دسترسی به این نرم‌افزار را افزایش داده و آن را برای کاربران گوگل تی وی و سایر دستگاه‌های مجهز به اندروید تی وی به همراه تلفن‌های هوشمند ال جی و سامسونگ نیز عرضه کرده است.
 

 
 
البته این نرم‌افزار در حال حاضر ویدیوها را در حالت عمودی اصلی خود پخش می‌کند و دلیل این امر هم آن است که کلیپ‌های تیک تاک به صورت پیشفرض برای کاربران موبایلی ضبط می‌شوند. با این حال این سرویس به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تجربه مشاهده ویدیو در تلویزیون‌های خانگی نیز فراهم باشد.
 
عناصری که به هنگام استفاده از نسخه موبایل تیک تاک روی ویدیو قرار می‌گیرند، در نسخه تلویزیونی به نحوی مرتب سازی شده اند که بتوان از صفحه نمایش بزرگ‌تر و دید افقی تلویزیون‌ها بیشترین بهره را برد. شما با استفاده از نسخه تلویزیونی همچنان می‌توانید به بخش هایی نظیر For You و Following مانند نسخه موبایل دسترسی داشته باشید.همچنین در صفحه Discover نیز می‌توانید ویدیوهایی از افرادی که دنبال نمی‌کنید را مشاهده کنید.
 
نیک ترم به عنوان مدیر بخش بازاریابی جهانی تیک تاک در زمان اعلام تست نرم‌افزار تلویزیونی این شبکه اجتماعی برای دستگاه‌های فایر تی وی در سال گذشته اظهار داشت که:«مردم در حال حاضر به دنبال اجتماعات هستند و تیک تاک نیز کاربران را به محتوا و افرادی که برای آنها طنین انداز و معنادار است، متصل می‌کند. ما به این فکر کرده ایم که استفاده از دستگاه‌های استریم مانند فایر تیوی برای ارتباط با کاربرانمان چه معنایی دارد و چگونه می‌توانیم به آنها تجربه‌ای پویا‌تر ارائه کنیم و احساس می‌کنیم که عرضه محتوا برای تلویزیون‌ها قدم طبیعی بعدی ما است.»
 


کد مطلب: 66897

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66897/عرضه-نرم-افزار-تلویزیون-تیک-تاک-کاربران-آمریکایی-کانادایی

ايتنا
  https://www.itna.ir