کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قانون گذاران آمریکا در پی شفافیت بیشتر در زمینه رمزارزها

سايت خبری ايتنا , 10 آذر 1400 ساعت 5:00

ایتنا- سازمان‌های قانون گذار امریکا از برنامه‌های جدید خود برای رسیدگی به مسائل جدید پیرامون بازار رمزارزها در سال آینده میلادی پرده برداشتند.


سازمان‌های قانون گذار امریکا از برنامه‌های جدید خود برای رسیدگی به مسائل جدید پیرامون بازار رمزارزها در سال آینده میلادی پرده برداشتند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قانون گذاران آمریکا احتمالا به زودی در رابطه با قانونی بودن معاملات رمزارزها صحبت خواهند کرد. گزارش‌های بلومبرگ در همین رابطه حاکی از آن است که فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال و دفتر کنترل ارز به تازگی از برنامه‌های خود برای اولویت‌های مرتبط با رمزارز‌ها در سال 2022 پرده برداشته و بر معطوف کردن تمرکز اصلی روی شفافیت بیشتر درباره وضعیت قانونی تراکنش‌ها تاکید داشته است.
 
این برنامه‌ها به احتمال زیاد شامل همه موارد از قبیل عرضه کوین‌های با نرخ ثابت تا وثیقه وام و وجود رمزارز در ترازنامه شرکت‌ها خواهند بود. این سه سازمان همچنین امیدوار هستند که بتوانند در رابطه با نحوه اعمال سرمایه بانکی و استانداردهای نقدینگی بر سازمان‌های بانکی آمریکا به مطالعه بپردازند.
 

 
 
این برنامه البته ایستا نخواهد بود و این سازمان‌ها اظهار داشته اند که در آینده و با تغییرات بازار رمزارز‌ها ممکن است مجبور شوند که با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم کنند. این طرح کلی در پی موجی از سیاست‌های مرتبط با رمزارزها ایجاد شده است که به تصمیم گیری‌های مرتبط با اولویت بندی‌های قانون مندی برای یک سال آینده کمک شایانی کرده است.
 
به طور کلی می‌توان اظهار داشت که این سه سازمان در برنامه یک سال آینده خود در رابطه با رمزارزها به دنبال دستیابی به زمینه‌های مشترکی هستند که شامل مشخص کردن خطرات و تشخیص مفید بودن قوانین جدید هستند. البته این برنامه ممکن است که به یک استراتژی صریح و قاطع منجر نشود.
 
علاوه بر این هیچ تضمینی وجود ندارد که قوانین اعمال شده به نفع دارندگان رمزارزها باشد. طرف‌های قانون گذاری آمریکا در طول تاریخ در رابطه با رمزارزها جانب احتیاط را لحاظ کرده اند و تجعبی ندارد که فعالان رمزارزها در آینده برای ماندن در مسیر قانون مجبور شوند برخی از فعالیت خود را در این بازار محدود کنند.


کد مطلب: 66894

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66894/قانون-گذاران-آمریکا-پی-شفافیت-بیشتر-زمینه-رمزارزها

ايتنا
  https://www.itna.ir