۰
plusresetminus
شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

اشتراک‌گذاری رمز WIFI از طریق گوشی‌ اندرویدی

ایتنا - اگر یک رمز عبور فوق‌العاده امن برای وای‌فای خود تنظیم کرده‌اید که گفتن آن به افرادی که می‌خواهند به وای‌فای شما متصل شوند، فرآیندی زمان‌بر است، می‌توانید رمز عبور وای‌فای خود را در اندروید از طریق کد QR به اشتراک بگذارید.
اشتراک‌گذاری رمز WIFI از طریق گوشی‌ اندرویدی

امروزه از هر پنج نفر، سه نفر شبکه وای‌فای شخصی در خانه و محل کار خود دارند. داشتن اتصال وای‌فای این روزها به‌ویژه در زمان بحران کرونا ضروری شده است. با این حال، مشکل داشتن وای‌فای شخصی این است که همه می‌خواهند به شبکه شما متصل شوند. هر بار که دوستی به خانه شما می‌آید، باید رمز عبور وای‌فای خود را به او بگویید. این فرآیند آسان به نظر می‌رسد، اما زمان‌بر است و گاهی اوقات ممکن است آزاردهنده باشد. همچنین، اگر یک رمز عبور فوق‌العاده امن برای وای‌فای خود تنظیم کرده‌ باشید، ممکن است دوستانتان چندین بار تلاش کنند تا رمز عبور را درست دریافت کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، دانستن روش صحیح به اشتراک‌گذاری رمزهای عبور وای‌فای در اندروید می‌تواند یک صرفه‌جویی خوب در زمان باشد، به‌خصوص زمانی که عجله دارید. آنطور که وب‌سایت تک‌وایرال گزارش می‌دهد، اندروید ۱۰ روشی بهتر و ساده برای به اشتراک گذاشتن رمز وای‌فای خود با دیگران را ارائه داده است. اندروید به شما این امکان را می‌دهد که جزئیات وای‌فای خود را به همراه نام شبکه، رمز عبور و تنظیمات شبکه از طریق کد QR به اشتراک بگذارید.

شما فقط باید کد QR را برای شبکه خود ایجاد کنید و دوستان شما باید این کد را اسکن کنند. پس از اسکن، آنها به شبکه WiFi شما متصل خواهند شد. برای انجام این کار باید مراحلی را دنبال کنید.  اول از همه، در گوشی هوشمند اندرویدی خود روی تنظیمات ضربه بزنید. در تنظیمات، روی «اتصالات» و سپس روی «وای‌فای» ضربه بزنید. اکنون روی دکمه چرخ دنده کوچک روبه‌روی نام WiFi ضربه بزنید.

با این کار صفحه شبکه باز می‌شود. گزینه کد QR را در پایین صفحه خواهید دید. روی آن ضربه بزنید. کد QR روی صفحه نمایش داده می‌شود. حالا از دوستتان بخواهید دوربین را باز کند و اسکنر کد QR را روشن کند. اکنون دوربین را روی کد QR قرار دهید تا به شبکه WiFi متصل شوید.  اگر تلفن دوست شما اسکنر کد QR ندارد، از او بخواهید از برنامه Google Lens استفاده کند. به این ترتیب می توانید رمزهای عبور وای فای را در اندروید به اشتراک بگذارید.
کد مطلب: 66864
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام