۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸

طراحی مجدد وب‌سایت گوگل پلی

ایتنا- به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل قصد دارد تا پس از گذشت ماه‌ها نسخه تحت وب سرویس پلی استور را از نو طراحی کند.
طراحی مجدد وب‌سایت گوگل پلی
به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل قصد دارد تا پس از گذشت ماه‌ها نسخه تحت وب سرویس پلی استور خود را از نو طراحی کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نسخه تحت وب بازار نرم‌افزاری رسمی این شرکت یعنی پلی استور، این روزها قدیمی به نظر می‌رسد و طراحی نوار جانبی و فهرست‌بندی‌های کارتی شکل این سرویس، در حال حاضر اصلا مناسب نسخه‌های بعدی اندروید لالی پاپ نیست و بدین سبب، تغییر در آن ضروری است.
 
با این حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا نسخه تحت وب پلی استور خود را از نو طراحی کرده و اغییراتی در آن اعمال نماید.
گزارش‌های به دست آمده از اندروید پلیس و همچنین یک افشاگر مشهور، حاکی از کشف نسخه‌ای بازطراحی شده از پلی استور است که شباهت زیادی با نرم‌افزار موبایل طراحی شده برای این سرویس عرضه نرم‌افزار دارد.
 
 
 
به نگاهی به این اطلاعات، نظر می‌رسد که در این طراحی جدید نوار جانبی بزرگ و فهرست‌های کارتی شکل، جای خود را به سیستم جهت‌یابی چهار دکمه‌ای و فهرست‌بندی تمیز با امکان پخش خودکار تریلرهای بازی‌ها داده‌اند. بدین ترتیب شما در این نسخه می‌توانید نرم افزار‌ها را بر اساس نوع دستگاهتان فیلتر کنید. همچنین اگر قصد دسترسی به لایببری(کتابخانه) خود یا استفاده از کارت هدیه را دارید، قادر خواهید بود به بخش سوییچر حساب کاربری مراجعه کنید.
 
البته گفته می‌شود که این نسخه بازطراحی شده، هنوز در دست بررسی و پیشرفت است و نهایی نشده است. با این حال برخی اخبار حاکی از آن است که برخی از کاربران در کره جنوبی و تایوان موفق به دستیابی به این نسخه شده‌اند. البته گوگل هنوز در رابطه با این تست احتمالی اظهار نظر نکرده است.
 
در هر صورت اگر این نسخه جدید برای کاربران بیشتری در سراسر دنیا عرضه شود، به احتمال بسیار زیاد از سوی کسانی که به صورت دائمی از طریق کامپیوتر خود به خرید یا دانلود نرم افزار‌های سروی گوگل پلی می‌پردازند مورد استقبال فراوان قرار خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 66841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام