۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱

رمزنگاری اینستاگرام و فیس‌بوک به تعویق افتاد

ایتنا - ​​​​​​​تلاش شرکت متا برای فراهم کردن رمزنگاری کامل پیام‌های فیس‌بوک و اینستاگرام مدت طولانی‌تری از آنچه انتظار داشت، زمان می برد.
رمزنگاری اینستاگرام و فیس‌بوک به تعویق افتاد

آنتیگون دیویس، مدیر ایمنی جهانی فیس بوک در یادداشتی برای تلگراف اعلام کرد عرضه پیامهای رمزنگاری شده به صورت پیش فرض برای فیس بوک مسنجر و اینستاگرام تا سال ۲۰۲۳ به تاخیر افتاد. این شرکت رسانه اجتماعی پیش از این قصد داشت این برنامه را تا سال ۲۰۲۲ اجرایی کند اما اکنون زمان بیشتری برای انجام این کار نیاز دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، محرمانگی بیشتر در حال حاضر در واتس‌اپ فراهم شده اما در فیس بوک مسنجر و اینستاگرام همچنان کاربران باید یک مکالمه رمزنگاری شده را شروع کنند. شرکت متا که سابق بر این فیس بوک نام داشت، حرکت گسترده به سمت رمزنگاری و سایر قابلیتهای حریم خصوصی را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد.

بر اساس گزارش انگجت، دیویس اظهار کرد شرکت متا همچنان توانایی این را دارد که موارد سوءاستفاده را از طریق اطلاعات رمزنگاری نشده و گزارشهای کاربران شناسایی کند. این تاخیر می تواند زمان کافی فراهم کند تا این شرکت دولتها را از خدماتی که فراهم می کند، مطمئن کرده و مناقشات احتمالی را برطرف کند.
کد مطلب: 66840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام