کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دردسر ماریجوانا در هند برای آمازون

1 آذر 1400 ساعت 6:57

ایتنا - پلیس هند روز گذشته تحت قانون مواد مخدر، مدیران ارشد واحد محلی آمازون در این کشور را به قاچاق ماری جوانا متهم کرد.



هفته قبل پلیس در ایالت مادیا پرادش ۲ مرد را همراه ۲۰ کیلوگرم ماریجوانا دستگیر کرد و متوجه شد آنها از وب سایت آمازون هند برای سفارش و قاچاق این ماده مخدر در پوشش برگ‌های استویا (یک شیرین کننده طبیعی) به ایالت‌های دیگر هند استفاده می‌کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، پلیس ایالتی هند در بیانیه‌ای اعلام کرد تحت قانون مواد مخدر و روانگردان کشور مدیران اجرایی آمازون در هند به دلیل تفاوت میان پاسخ‌هایشان به سوالات پلیس و حقایق کشف شده هنگام جستجو، به عنوان متهم معرفی شده‌اند.

این در حالی است که مدیران اجرایی آمازون قبلاً در خصوص این پرونده با پلیس گفتگو کرده بودند. پلیس تخمین می‌زند هزار کیلوگرم ماریجوانا به ارزش تقریبی ۱۴۸ هزار دلار در آمازون فروخته شده است.

خرده فروشی آنلاین آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد اجازه ثبت و فروش کالاهای غیرقانونی در پلتفرمش را نمی‌دهد و اقدامات سختگیرانه ای علیه فروشندگان کالاهای ممنوع انجام می‌دهد. آمازون در خصوص پرونده قاچاق ماریجوانا در بیانیه‌ای نوشت: این مشکل به ما گزارش شده و هم اکنون مشغول بررسی آن هستیم.

طی سال‌های اخیر مقامات هندی تلاش‌های خود برای مقابله فروش مواد مخدر را افزایش داده‌اند. از سال گذشته تاکنون بسیاری از بازیگران و افراد مشهور در هند با تحقیقات پلیس مواد مخدر روبرو شده‌اند.


کد مطلب: 66833

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66833/دردسر-ماریجوانا-هند-آمازون

ايتنا
  https://www.itna.ir