۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۱۴

نفوذ اینترنت میان آمریکایی‌ها چقدر است؟

ایتنا - آنلاین شدن برای بسیاری از کاربران از جمله آمریکایی‌ها، راه مهمی برای ارتباط با دوستان و خانواده، خرید، دریافت اخبار و جست‌وجوی اطلاعات است. با وجود این، تحقیقات نشان داده که امروزه ۷ درصد از بزرگسالان ایالات متحده می‌گویند که از اینترنت استفاده نمی‌کنند.
نفوذ اینترنت میان آمریکایی‌ها چقدر است؟


عدم پذیرش اینترنت با تعدادی از متغیرهای جمعیت‌شناسی مرتبط است، اما این متغیرها به‌شدت به سن ارتباط دارد، در عین حال بر اساس گزارش نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو، آمریکایی‌های مسن‌تر همچنان یکی از گروه‌هایی هستند که کمترین میزان استفاده از اینترنت را دارند. امروزه، گزارش می‌شود که ۲۵ درصد از بزرگسالان ۶۵ سال و بالاتر، هرگز آنلاین نمی‌شوند، درحالی که بزرگسالان کمتر از ۶۵ سال، سهم بسیار کمتری از این آمار دارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، میزان تحصیلات و درآمد خانوار نیز متغیرهایی از احتمال آفلاین بودن افراد است. حدود ۱۴ درصد از بزرگسالان با تحصیلات دبیرستانی یا کمتر از اینترنت استفاده نمی‌کنند، اما این سهم با افزایش سطح تحصیلات کاهش می‌یابد. بزرگسالانی که در خانوارهایی با درآمد کمتر از ۳۰ هزار دلار در سال زندگی می‌کنند، بسیار بیشتر از کسانی که درآمد سالانه خانواده آنها ۷۵ هزار دلار یا بیشتر است، احتمال دارد که از اینترنت استفاده نکنند و این میزان، ۱۴ درصد در مقابل یک درصد است. در مقابل، هیچ تفاوت آماری معنی‌داری در استفاده از اینترنت بر اساس جنسیت، نژاد و قومیت یا نوع جامعه وجود ندارد.
 

با وجود اینکه برخی گروه‌ها به طور مداوم نرخ پذیرش اینترنت پایین‌تری دارند، اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی‌ها اکنون آنلاین هستند، زیرا برنامه‌های دولتی و خدمات اجتماعی در حال انجام، مناطق محروم را به پذیرش اینترنت تشویق می‌کند. با گذشت زمان، جمعیت آفلاین این کشور در حال کاهش است و برای برخی گروه‌ها این تغییرات به‌ویژه چشمگیر بوده است. به عنوان مثال، ۸۶ درصد از بزرگسالان ۶۵ سال و بالاتر در سال ۲۰۰۰ آنلاین نبودند. امروز این رقم تنها به یک‌چهارم کاهش یافته است.

سهم بزرگسالان آفلاین ۵۰ تا ۶۴ ساله از سال ۲۰۱۹، هشت درصد کاهش یافته و از ۱۲ درصد به ۴ درصد رسیده است. سهم بزرگسالان سیاهپوست و اسپانیایی‌تبار آفلاین نیز در طی این دوره به میزان قابل توجهی کاهش یافته و از ۱۵ درصد به ۹ درصد میان سیاهپوستان و از ۱۴ درصد به ۵ درصد در میان افرادی که اسپانیایی‌تبار هستند، رسیده است.
 

 
کد مطلب: 66832
برچسب ها: اینترنت
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی‌ها اکنون آنلاین هستند، زیرا برنامه‌های دولتی و خدمات اجتماعی در حال انجام، مناطق محروم را به پذیرش اینترنت تشویق می‌کند. با گذشت زمان، جمعیت آفلاین این کشور در حال کاهش است»
زیاد با ما تفاوت ندارند ! دارند؟
نویان سرور
feedback
SSD (درایو حالت جامد)
نوعی رسانه ذخیره سازی غیر فرار است که داده های مداوم را روی حافظه فلش ذخیره می کند. این دو بخش اساسی دارد - یک حافظه فلش NAND و یک کنترل کننده فلش بهینه شده برای ارائه عملکرد خواندن-نوشتن به صورت پی در پی و همچنین واکنش تصادفی;که در امر فروش سرورهای HP نیز تاثیر گذار است. SSD ها هیچ قسمت متحرکی ندارند ، بنابراین بدون شکستن ، چرخش به سمت بالا یا پایین ، مانند مورد درایوهای دیسک سخت پارچه ای با رسانه های مغناطیسی چرخان آنها است.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام