۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

اپل در برابر خواسته‌های کارمندان کوتاه آمد

ایتنا - ​​​​​​​شرکت اپل که ۸۰ هزار کارمند در ۵۰ ایالت آمریکا دارد، تایید کرد کارمندانش حق دارند درباره حقوق و شرایط کاری خود صحبت کنند.
اپل در برابر خواسته‌های کارمندان کوتاه آمد

اپل در یادداشت داخلی به کارمندان، به آنها اطلاع داد می توانند درباره دستمزد و نگرانیهایی که دارند، در بیرون از شرکت صحبت کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کارمندان اپل از ۲۴ اوت خواستار تغییرات در شرایط محیط کار در این شرکت بوده اند. کارمندان حتی یک وب سایت و صفحه توییتری با نام "اپل تو" (Apple Too) راه اندازی کرده اند که در آن روایتهای مربوط به آزار و تبعیض در محیط کار را منتشر کرده اند.

کارمندان اپل همچنین معترض بودند که نمی توانند از طریق واحدهای داخلی مانند منابع انسانی درباره شرایطی که دارند شکایت کنند. اما به نظر می رسد یادداشت روز شنبه به این نگرانی‌ها پاسخ داده است.

در این یادداشت که توسط شبکه ان بی س مشاهده شده، آمده است: سیاستهای ما کارمندان را برای صحبت آزاد درباره دستمزد، ساعت یا شرایط کارشان محدود نمی کند. ما کارمندان را تشویق می کنیم نگرانیهای خود را به شکلی که راحت هستند به صورت داخلی یا بیرونی مطرح کنند.

بر اساس گزارش هیل، اپل با چندین شکایت از سوی کارمندان سابقش روبروست. جانکی پاریش، کارمند و مدیر محصول سابق اپل که کمک کرد جنبش"اپل تو" آغاز شود، شکایتی را علیه اپل در سازمان هیات روابط کارگری ملی آمریکا مطرح و مدعی شد به دلیل فعالیتهایی که در ترویج شرایط بهتر محیط کار به خصوص برای کارمندان فروش داشته، اخراج شده است.
کد مطلب: 66827
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام