کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

پهنای باند اختصاصی اینترنت پرسرعت ماهان نت

30 آبان 1400 ساعت 13:09

شرکت ماهان نت توانسته است در کنار ارائه سرویس های مختلف مخابراتی با ارائه سرویس های متنوع پهنای باند اختصاصی ( dedicated bandwidth) رضایت مشتریان و کاربران در این عرصه را جلب نماید. ما همچنین توانسته‌ایم در ارائه سایر خدمات مخابراتی از جمله VPLS، VPN، اینترانت و... در ردیف بهترین‌ها باشیم.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگر بخواهیم درباره مزایای پهنای اختصاصی اینترنت پرسرعت ماهان نت صحبت کنیم ابتدا باید با برخی از واژه‌ها از جمله پهنای باند و نوع اختصاصی آن آشنا شویم. با ما همراه باشید تا در مورد پهنای باند اختصاصی و اینترنت سازمانی ماهان نت بیشتر بدانید.

پهنای باند اختصاصی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اینترنت پرسرعت ماهان نت توانسته است با ارائه پهنای باند اختصاصی ظرفیت بالا، کاهش تأخیر و کیفیت مورد نظر سازمان ها را در زمینه اینترنت تأمین کند. منظور از پهنای باند اختصاصی پهنای باند اینترنتی است که توسط یک مشترک خاص به صورت کاملا اختصاصی استفاده می‌شود. برای درک بهتر تصور کنید که یک اتوبان بزرگ را تنها برای استفاده یک خودرو اختصاص دهند، در این صورت می‌توان گفت که راه برای انجام هر کاری با هر سرعتی برای این خودرو باز است. در پهنای باند اختصاصی نیز همین اتفاق می‌افتد، در واقع یک پهنای باند را به یک سازمان، نهاد یا شرکت اختصاص می‌دهند، سرعت بالا، تأخیر اندک، کیفیت مناسب و ... از جمله مزایای استفاده از چنین امکانی است.
در چنین شرایطی کیفیت استفاده از اینترنت در ساعت‌های پیک استفاده تغییری نمی‌کند و در همه لحظات شبانه روز پهنای باند مورد نظر به صورت اختصاصی به یک شرکت یا نهاد تعلق خواهد داشت. در چنین شرایطی سرویس کاملا متقارن در اختیار نهاد یا سازمان که از اینترنت سازمانی استفاده می‌کنند قرار می‌گیرد، به این معنا که سرعت دریافت و ارسال اطلاعات در چنین شرایطی کاملا یکسان خواهد بود.
در چنین سرویس های متقارنی، ارتباط پایداری وجود دارد که تأخیر ارسال یا دریافت اطلاعات در آنها بسیار ناچیز است، به همین دلیل است که سرعت در اثر نوسانات تغییر نمی‌کند. معمولا شرکت ها و سازمان های بزرگ یا حتی کسب و کارهایی که به تبادل اطلاعات سریع نیازمند هستند می‌توانند از سرویس پهنای باند اختصاصی استفاده کنند.


مزایای استفاده از dedicated bandwidth ( پهنای باند اختصاصی)
استفاده از چنین سرویسی می‌تواند با مزایای بسیاری برای مصرف کننده همراه باشد که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:
- معمولا استفاده از پهنای باند اختصاصی با امنیت بالایی در مسئله انتقال داده‌ها همراه است.
- امکان در اختیار داشتن یک زیر ساخت اختصاصی و پایدار برای برقراری ارتباط را برای مشتری فراهم می‌سازد.
- امکان ارائه اینترنت و شبکه مجازی پر سرعت و متقارن در پهنای باند اختصاصی برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای دولتی یا خصوصی را فراهم می کند.
- در چنین شبکه‌ای قابلیت مانیتورینگ پهنای باند مصرفی و مدیریت پهنای باند برای مشترک در نظر گرفته شده است.
- دارای پشتیبانی کامل به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته است.
- سرویس پهنای باند اختصاصی به دلیل بهره‌مندی از تجهیزات، پورت‌ها و پهنای باند اختصاصی و پشتیبان، دارای پایداری، ثبات و سرعت بالا و یکسان در طول شبانه روز است. 
- با توجه به نوع قرارداد مشترک و شرکت ماهان نت، پهنای باند اختصاصی (مجموع عرض باند خریداری شده) به شکل کاملا تضمینی در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.
- امکان دریافت تعداد زیادی آدرس Static Valid IP  با توجه به نیاز مشترک وجود دارد.
- در چنین اشتراکی، ارائه خدماتی از جمله BGP و VoIP نیز وجود دارد.

آیا هر سازمان یا شرکتی امکان استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی را دارد؟
شاید این سوالی باشد که برای اکثر کاربران ایجاد می‌شود که چه زمانی میتوان از سرویس پهنای باند استفاده کرد و یا استفاده از اینترنت سازمانی برای هر شرکتی امکان پذیر است؟ در پاسخ باید گفت که هر شرکت یا سازمان و نهاد دولتی یا خصوصی در شرایطی به استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی نیازمند خواهد بود. حتی گاهی کسب و کارهای خانگی نیز برای ارائه خدمات بهتر به چنین سرویسی نیازمند هستند. در ادامه شرایطی که استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی را لازم می‌سازد معرفی می‌کنیم:
 
ترافیک اینترنت
افرادی که برای انجام امور کاری خود نیازمند صرفه جویی در هزینه و زمان هستند می توانند از این سرویس استفاده کنند.

شرکت‌های زنجیره‌ای
گاهی شرکت‌ها یا نهادهایی که دارای شعب بسیاری در سراسر کشور هستند برای برقراری ارتباط سریعتر نیازمند استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی هستند.

تلفن ثابت اینترنتی یا NGN
سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که از تلفن‌های ثابت اینترنتی استفاده می‌کنند نیازمند به استفاده از پهنای باند اختصاصی هستند. چرا که این تلفن ها عموما بر بستر پهنای باند اختصاصی فعال هستند.

مدیریت سرورها
انجام برخی از امور از جمله مدیریت سروها یا بک آپ گرفتن از سرور نیازمند سرعت بالا است که امکان استفاده از چنین سرعت بالا و اقدام به استفاده از اطلاعات پشتیبان و همچنین بازگرداندن اطلاعات تنها با در اختیار داشتن پهنای باند اختصاصی امکان‌پذیر خواهد بود.

ویژگی‌های سرویس پهنای باند اختصاصی ماهان نت
اکنون که با مزایای سرویس پهنای باند اختصاصی آشنا شدید، به معرفی ویژگی این سرویس در شرکت ماهان نت می پردازیم. خدماتی که در این زمینه در ماهان نت ارائه می شود، وجه تمایز ما با سایر رقبا در این عرصه است:

سرعت
امروزه سرعت تبادل اطلاعات درون سازمانی یا بین شرکت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است، به همین دلیل است که اکثر سازمان‌ها نیازمند سرویس‌های اینترنتی با سرعت بالا و ترافیک زیاد هستند، به همین دلیل است که اغلب سرویس پهنای باند اختصاصی را با نام سرویس اینترنت سازمانی می‌شناسند. چرا که نخستین بار سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بزرگ از چنین امکانی بهره مند شدند.
 امروزه خدمات مختلف سازمانی در ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی در مدل‌های مختلفی ارائه می شود که نیاز مصرف کننده را به خوبی تأمین می سازد. استفاده از تجهیزات به روز و تکنولوژی مدرن در ماهان نت امکان بهره مندی از پهنای باند اختصاصی با سرعت بالا و پشتیبانی عالی را برای همه مشترکان فراهم کرده است.
 
پهنای باند اختصاصی اینترنت پرسرعت ماهان نت

پشتیبانی
یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در زمینه اینترنت به کاربران پشتیبانیِ عالی است. مطمئنا هیچ سرویس یا خدماتی بدون پشتیبانی جامع و همه‌جانبه از استقبال خوبی برخوردار نمی‌شود، رضایت کاربران و مشترکین ماهان نت از پشتیبانی همه جانبه و بدون وقفه این شرکت یکی از افتخارات ما است. در مسئله تأمین پهنای باند اختصاصی پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کاربران در اسرع وقت، اصلی ترین وظیفه ماهان نت به عنوان سرویس دهنده معتبر اینترنت است که به صورت شبانه روزی، آنلاین و در تمام روزهای ماه انجام می‌گیرد.

پوشش جغرافیایی مناسب
تأمین سرویس پهنای باند اختصاصی، با توجه به گستره فعالیت و پوشش دهی وایرلس انجام می‌گیرد. به همین دلیل است که ماهان نت به عنوان یک شرکت ارائه دهنده سرویس های اینترنتی تلاش کرده است که پوشش دهی وایرلس و راه‌اندازی پاپ سایت را در اولویت های کاری خود قرار دهد. ما مفتخریم که ماهان نت توانسته است با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه و بهره‌مندی از تجهیزات مخابراتی مناسب و به روز و تکنولوژی برتر در این زمینه شبکه ارتباطی قوی در سطح کشور داشته باشد.

تنوع در ارائه سرویس
شرکت ماهان نت توانسته است با توسعه در حوزه IT و گسترش فعالیت‌های خود در این زمینه کاملا به روز و همگام با موفقیت‌های جهانی در این عرصه قدم بردارد. این شرکت توانسته است در کنار ارائه سرویس های مختلف مخابراتی با ارائه سرویس های متنوع پهنای باند اختصاصی ( dedicated bandwidth) رضایت مشتریان و کاربران در این عرصه را جلب نماید. ما همچنین توانسته‌ایم در ارائه سایر خدمات مخابراتی از جمله VPLS، VPN، اینترانت و... در ردیف بهترین‌ها باشیم.
کاربران عزیز برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب سرویس و یا افزایش اطلاعات درباره استفاده از سرویس پهنای باند اختصاصی شرکت ماهان نت می‌توانید با تماس با شماره 02187278 با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید.
 


کد مطلب: 66825

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66825/پهنای-باند-اختصاصی-اینترنت-پرسرعت-ماهان-نت

ايتنا
  https://www.itna.ir