۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴

چرا لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro بهترین گزینه برای مدیران و صاحبان کسب و کار است؟

این روزها می‌‎توان مدل‌های متنوع و جالبی از لپ‎تاپ‌های ساخت هواوی را در بازار دید. جدای از محصولات اقتصادی گروه‌های MateBook D و MateBook، دسته محصولات MateBook X را باید از جمله لپ‌‎تاپ‎هایی دانست که برای انتقال بهترین حس تجربه کاربری و عملکرد قدرتمند، با مشخصات ظاهری شیک و خاصی ساخته می‌شوند. در ادامه به بررسی مشخصات لپ‎تاپ هواوی MateBook X Pro 2021 می‎پردازیم تا ببینیم چرا این محصول، بهترین انتخاب برای افراد مهمی مانند بیزینس‎من‌ها و صاحبان کسب و کار است.
چرا لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro بهترین گزینه برای مدیران و صاحبان کسب و کار است؟

مقدمه
تصور کنید که به دلایل مهمی که مربوط به کسب و کار شما می‌شود دائماً مجبورید جابجا شده و سفرهای کوتاه یا طولانی انجام دهید. در این حالت استفاده از لپ‌تاپی که در همه حال همراه شما بوده و کوچکترین مشکلی را با انعطاف بالای خود ایجاد نکند از مهم‌ترین نیازهاست. این لپ‎‌‌تاپ در عین حال باید محصولی قدرتمند نیز باشد تا از پس اجرای هر فعالیتی برآمده و با درگاه‎‌های سریع خود، امکان به اشتراک‎گذاری منابع را فراهم کند.

نکته مهم دیگر برای دستگاه مناسب این گروه، شارژدهی بالاست تا در روزهای کاری پرمشغله نیز مشکلی ایجاد نگردد. البته انبوه قابلیت‎‌های دیگر را نیز در این زمینه می‎توان نام برد که برای یک تبدیل شدن به یک انتخاب عالی، نیاز است. 
وقتی مجموعه نیازهای فوق را کنار هم قرار دهیم، لپ‎‌‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2021 را می‌توان به عنوان انتخابی ایده‌‎آل در نظر گرفت؛ لپ‎‌‌تاپی که یک تعریف صحیح از محصولی بی‌نقص مناسب افراد مهم و بیزینس‌من ارائه می‌دهد.
 

در ادامه با هم به دلایل اصلی انتخاب میت بوک ایکس پرو، مناسب افراد مهم، اشاره می‎کنیم.

ظاهر جذاب و بدنه باکیفیت
اگر محصولی را در نظر داشته باشید که نیاز است در یک مسافرت کاری یا طول شبانه‎ روز همراهتان باشد، بدون شک سبُکی و ابعاد جمع و جور از اولین و مهمترین فاکتورهای انتخاب آن خواهند بود.

لپ‎‌‌تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2021 با یک راهکار هوشمندانه توسط هواوی که با کاهش حداکثری حاشیه‎‌های نمایشگر نمود پیدا کرده، یکی از کوچکترین و جمع‎ وجور‎ترین لپ‎‌‌تاپ‎‌ها در میان رقبای با نمایشگر (حدود) 14 اینچ است.
 

این کاهش ابعاد تنها در بخش نمایشگر اعمال نشده و هواوی با یک طراحی مهندسی و هنرمندانه، ضخامت بدنه لپ‎‌‌تاپ را نیز کاهش داده و به تنها 14.6 میلی‎متر رسانده است. این لپ‎‌‌تاپ فقط 1.33 کیلوگرم وزن دارد که مجدداً در دسته‎بندی خود و با توجه به سخت‌‎افزار و مشخصات آن، بسیار کم‌‎نظیر است.

اما نکته بسیار مهم این است که هواوی برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت دستگاه، بدنه آن را از فلز ساخته است؛ این ترکیب ویژه که با یک طراحی خاص ادغام شده، دستگاهی خاص و تحسین‎ برانگیز را شکل داده است.
 
سخت‌افزار قدرتمند
هواوی در ساخت این لپ‌تاپ از نسل 11 پردازنده ‎های اینتل استفاده کرده تا کاربران دو انتخاب Core i7-1165G7 و Core i5-1135G7 را پیش رو داشته باشند. این پردازنده‎ ها نسبت به نسل قبلی خود تا 22 درصد قوی‌تر بوده و به گرافیک داخلی Intel Iris Xe مجهز شده که قدرت بسیار بالایی داشته و نسبت به گرافیک مجتمع نسل قبلی خود تا دو برابر عملکرد بهتری داشته و به همین دلیل کلاس کاری متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.

 

می‎توان بین 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x با فرکانس حافظه 3733MHz و حافظه داخلی از نوع SSD به ظرفیت 512 گیگابایت یا 1 ترابایت، گزینه مورد نظر را انتخاب کرد. در این مورد باید اشاره کرد که هواوی در اقدامی ستودنی، حافظه‎های SSD این لپ‎‌‌تاپ را از کلاس سروری و با بالاترین سرعت انتخاب کرده که مسلماً می‎ توانند تجربه کاربر از کار کردن با سیستم ‎عامل و جابجایی داده‎ ها را متحول کنند.

مضاف بر این یک سیستم خنک‎ سازی دوگانه نیز برای این لپ‎‌‌تاپ در نظر گرفته شده که با توزیع یکسان گرما  و دو فن نازک، شرایطی را ایجاد می‎ کند که دستگاه هیچ‎گاه بسیار داغ نشده و می‎تواند در پردازش‌‎های متوسط یا سنگین، به صورت کاملاً بی‌صدا کار کند. از این رو باید گفت میت‌بوک ایکس پرو، گزینه ‎ای عالی برای کار کردن در شب یا محیط ‎های خلوت و ساکت است.
 

وای فای نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5.1 نیز دو بازوی قدرتمند این لپ‎‌‌تاپ برای یک عملکرد سریع در ارتباطات بی‎سیم هستند که به شما کمک می‎کنند در هر حالتی بتوانید با بالاترین سرعت به شبکه، اینترنت یا دستگاه‎ های دیگر متصل شوید.

در نهایت باید گفت هواوی میت بوک ایکس پرو 2021 لپ‎‌‌تاپی است که هیچ مشکلی بابت اجرای نرم‎افزاری تخصصی و عمومی نداشته و حتی می‎تواند بسیاری از بازی‎ها روز را نیز با گرافیک قابل قبول اجرا کند.

نمایشگر بی ‎نظیر 3K
در بخش‌های قبلی عنوان شد که هواوی در طراحی این لپ‌‎تاپ با کاهش حاشیه ‎های نمایشگر، جلوه‎ ای خاص به آن بخشیده و نسبت نمایشگر به بدنه را به 91 درصد رسانده است. این نمایشگر 13.9 اینچی که هواوی نام FullView  را برای آن در نظر گرفته، با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسلی، نسبت تصویر 3:2 را رقم زده که کمک می‎کند نرم‎افزارها در نسبت کارآمدتری اجرا شوند. 
 

جدای از موارد فوق میزان نور زمینه این نمایشگر تا 450 نیت قابل افزایش است که شدتی بسیار مناسب برای انجام عملیات مختلف در شرایط نوری خارجی نیز است. پشتیبانی از 100 درصد فضای رنگ sRGB نیز بدان معناست که حتی اگر شما طراح گرافیک دقیق و حساسی باشید نیز می‎توانید با پتانسیل بالای این نمایشگر در بازتولید رنگ‎ها، کیفیتی سطح بالا را دریافت کنید.

مجموع ویژگی‎ های فوق را باید در کنار پنل لمسی این لپ‎‌‌تاپ قرار داد که تا لمس همزمان 10 انگشت را پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می‎دهد تا حتی با لمس انگشت نیز از لپ‎‌‌تاپ خود استفاده کرده و آن را به یک محصول متفاوت تبدیل کنید.

باتری و شارژدهی فوق‎‌العاده
برای اینکه بتوان در یک روز کاری کامل یا حتی در ایام مسافرت بدون نگرانی از اتمام شارژ دستگاه، با لپ‎‌‌تاپ کار کرد به یک سیستم مدیریت شارژ کارآمد نیاز است. 
 

هواوی در این لپ‎‌‌تاپ از یک باتری 56 وات ساعتی استفاده کرده و در کنار آن همه تمهیدات لازم برای کاهش مصرف توان دستگاه را به کار گرفته که اجازه می‌دهد در یک سیکل شارژ تا 11 ساعت وبگردی، تا 10 ساعت پخش ویدئو و 11 ساعت استفاده عادی را از این لپ‎‌‌تاپ دریافت کرد.

با این وجود اگر به نقطه‎ ای رسیدید که نیاز به شارژ مجدد دستگاه بود نیز اصلاً جای نگرانی نیست. هواوی سیستم عمومی شارژ با درگاه USB-C را برای این لپ‎‌‌تاپ در نظر گرفته که نه تنها با شارژر اورجینال دستگاه، بلکه با شارژر هر دستگاه هماهنگ دیگری مانند گوشی یا تبلت با شارژر USB-C، قابل شارژ است. 

 اما شاید جذاب ‎ترین بخش در مورد شارژر این دستگاه، توان 65 واتی آن باشد. این شارژر که از استاندارد هواوی SuperCharge پشتیبانی می‎کند می‎توان تنها ظرف مدت زمان 30 دقیقه، انرژی مورد نیاز برای 4 ساعت کار کردن با لپ‎‌‌تاپ را ذخیره کرده و با وزن بسیار کم و ابعاد جمع و جور خود، می‎تواند داخل کیف دستی شما جای گرفته و به راحتی به کمک دستگاه جابجا شود.

امنیت و چندرسانه‌‎ای
افرادی مانند مدیران و صاحبان کسب و کار معمولاً اطلاعات مهمی را همواره در دستگاه خود ذخیره می‎کنند و حفاظت از این داده‌‎ها نیز می‎تواند یکی از چالش ‎های اصلی آنها باشد. هواوی با جای دادن سنسور اثر انگشت در دکمه پاور دستگاه، شرایطی را ایجاد کرده که بتوان حداقل مطمئن شد که هیچ فردی به جز صاحب لپ‎‌‌تاپ نمی‎تواند در غیاب او، دستگاه را روشن کرده و مورد استفاده قرار دهد.
 

در کنار این مورد برای حفظ حریم خصوصی کاربرنیز وبکم دستگاه درون کیبورد، مخفی شده که می‎تواند نگرانی بابت هک شدن وبکم و سوءاستفاده از آن را به صورت کامل از میان بردارد.

در کنار مجموعه مشخصات فنی و امنیتی فوق، باید به قابلیت‎ های چندرسانه‎‌ای این لپ‎‌‌تاپ نیز به صورت ویژه اشاره کنیم. این لپ‎‌‌تاپ از دو میکروفون در جلوی تاچ پد برای انتقال صدای شفاف کاربر در هنگام جلسات ویدئویی و صوتی استفاده خواهد کرد که در این میان الگوریتم‎‌های هوشمندی به کار گرفته شده‎اند تا صداهای مزاحم محیط را شناسایی کرده و به صورت خودکار حذف کنند.
 

همچنین خروجی صوتی چهارگانه‌‎ای نیز در اختیار کاربر خواهد بود که با بلندگوهایی با کیفیت، صدایی شفاف و عمیق را تولید می‌کند. هنگام تماشای ویدئو یا گوش دادن به موسیقی، کیفیت سطح بالا و تجربه‌‎ای عالی را القا می‌کند که شاید در کمتر اولترابوکی دیده شود.

جمع‌‎بندی
هواوی در لپ‎‌‌تاپ MateBook X Pro مجموعه‌‎ای از بهترین ویژگی‎های فنی و ساختاری را به خدمت گرفته تا محصول نهایی از هر نظر، عالی باشد. بدنه جذاب، ظریف و باکیفیت در کنار وزن کم و طراحی مجتمع دستگاه موجب می‎شود بتوان در هر کیف همراهی آن را حمل کرده و به راحتی مورد استفاده قرار داد. 

سخت‎‌افزار قدرتمند با پایه پردازنده نسل 11 اینتل را نیز که در کنار نمایشگر باکیفیت و باتری قدرتمند MateBook X Pro قرار دهید نیز شاهد محصولی ویژه خواهیم بود که در هیچ سناریو کاری شما را تنها نخواهد گذاشت. همچنین با توجه به ویژگی‎های امنیتی این لپ‎‌‌تاپ، می‎توان از بابت حفاظت از دستگاه در هنگام تلاش برای ورود غیرمجاز به آن نیز مطمئن بود؛ لپ‌تاپی که به نظر همه مشخصات آن طوری تنظیم و به کار گرفته شده تا بهترین گزینه برای افراد مهم، مدیران و بیزینس‌من‌ها  باشد.
 
کد مطلب: 66803
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
قیمت راکه نگفته اید