۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۴

قیمت رمزارز بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد تاریخ خود رسید

ایتنا- قیمت رمزارز بیت کوین در روز سه شنبه در ادامه فرایندی که ارزش کلی بازار رمزارزها را به 3 تریلیون دلار نزدیک کرد، به بالاترین حد تاریخی خود رسید.
قیمت رمزارز بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد تاریخ خود رسید
قیمت رمزارز بیت کوین در روز سه شنبه در ادامه فرایندی که ارزش کلی بازار رمزارزها را به 3 تریلیون دلار نزدیک کرد، به بالاترین حد تاریخی خود رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  independent، رمزارزهای بیت کوین و اتریوم به تازگی به جدیدترین رکورد قیمتی خود رسیدند و این در حالی بود که کاردانو و سایر رمزارزها نیز یک شبه افزایش چشم گیری پیدا کرد. ارزش بازار 3 تریلیون دلاری رمزارزها در حال حاضر بیش از ده بانک برتر جهان است و کارشناسان این پدیده را به سرمایه گذاری نهادی عظیم و علاقه مجدد سرمایه گذاران خرد نسبت می‌دهند.
 
پائولو آردوینو به عنوان مدیر ارشد فناوری صرافی Bitfinex در این رابطه به ایندیپیندت اظهار داشت که:« این نشان دهنده چیزی است که تمام مدت خاطرنشان می‌کردیم، که بیت کوین آینده است. این نقطه عطف توسط علاقه جهانی، مشتریان نهادی و تحول برجسته در فناوری بلاک چین تقویت شده است. ما انتظار داریم که این روند با افزوده شدن به شمار افرادی که توکن‌های دیجیتال را به سبد سرمایه‌گذاری‌شان اضافه می‌کنند، همچنان ادامه پیدا کند.»
 
 
 
طبق شاخص قیمت مارکت کپ، بیت کوین برای اولین بار در تاریخ خود به بالای 68000 دلار رسید و چندین تحلیلگر برجسته بر این باورند که قیمت این رمزارز قبل از پایان سال 2021 شش رقمی خواهد شد. در همین راستا یکی از مدل‌های قابل توجه پیش بینی قیمت از سوی تحلیلگر هلندی با نام مستعار PlanB عرضه شده است که از ماه ژوئن تا حالا بسیار دقیق پیش رفته است.
 
قیمت بیت کوین تنها 3 درصد با پیش بینی قیمتی PlanB برای ماه‌های اوت و سپتامبر و تنها 2 درصد با قیمت نهایی ماه اکتبر فاصله داشته است. مدل PlanB نشان می‌دهد که بیت کوین در پایان نوامبر به 98 هزار دلار می‌رسد و سال 2021 را با قیمت 135 هزار دلار به پایان می‌رساند. با این حال او به سرمایه گذاران هشدار داده است که بازار ممکن است در هر لحظه در پی قانون گذاری‌های جدید دولت‌ها یا رخدادهای ژئوپلیتیک بشکند.
 
این تحلیلگر برجسته در ماه گذشته به ایندیپندت اظهار داشت که:« تمامی این پیش بینی‌ها می‌تواند با یک رخداد قوی سیاه نظیر ممنوعیت بیت کوین، تشدید کووید، جنگ با چین و غیره بشکند.»
کد مطلب: 66742
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام