۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۰

ضبط مکالمات اتاق‌های کلاب هاوس امکان پذیر شد

ایتنا- شبکه اجتماعی کلاب هاوس از این پس به میزبانان اجازه می‌دهد که مکالمات اتاق‌های مختلف را برای گوش دادن در آینده ضبط کنند.
ضبط مکالمات اتاق‌های کلاب هاوس امکان پذیر شد
شبکه اجتماعی کلاب هاوس از این پس به میزبانان اجازه می‌دهد که مکالمات اتاق‌های مختلف را برای گوش دادن در آینده ضبط کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از ویژگی‌های اصلی کلاب هاوس این بود که تمامی چت‌های صوتی انجام شده در این پلتفرم به صورت زنده پخش می‌شد و زمانی که مکالمه تمام شده بود دیگر امکان دسترسی مجدد به آن وجود نداشت. چنین ویژگی موجب شده بود که اتاق‌های صوتی کلاب هاوس انحصار خاصی داشته باشند.
 
با این حال به نظر می‌رسد که کلاب هاوس قصد دارد تا رویه خود را در این رابطه تغییر بدهد. این کمپانی در همین راستا از قابلیت جدید به نام Replay رونمایی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گفتگوهای زنده اتاق‌ها زا ضبط کرده و سپس آن را در پروفایل یا کلاب ویژه‌ای ذخیره کنند. این فایل‌های ذخیره شده امکان دانلود و به اشتراک گذاری خارج از این پلتفرم را نیز دارند.
 
قابلیت Replay از لینک‌های پین شده نیز پشتیبانی می‌کند. لینک‌های پین شده قابلیت است که میزبانان اتاق‌ها در حین انجام چت‌های صوتی می‌توانند از آنها برای ارجاع دادن مخاطب خود به سایت‌های مختلف استفاده کنند. این لینک‌ها برای آن دسته از افرادی که بازپخش چت‌های صوتی را گوش می‌دهند نیز کاملا فعال خواهند ماند.
 
 
 
افرادی که به بازپخش گفتگوها گوش می‌دهند می‌توانند کلیپ‌های صوتی را متوقف کرده، از صحبتهای سخنگوی فعلی رد شده و به سخنگوی بعدی برسند یا فایل‌ها را با سرعت پخش 1.5 یا 2 برابر گوش بدهند. همچنین امکان ایجاد کلیپ‌های 30 ثانیه‌ای از این گفتگوها وجود دارد. با این حال به یاد داشته باشید که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند افرادی که به Replays آنها گوش میدهند را شناسایی کنند.
 
آنها می‌توانند از قابلیت “total room count” برای مشاهده مجموع افرادی که به صورت زنده یا بازپخش به گفتگوهای اتاق آنها گوش داده اند، استفاده کنند. قابلیت Replays از هفته آینده در صفحه اکتشافات کلاب هاوس و در قسمت جستجوها در دسترس خواهد بود.
 
قابلیت Replay برای آن دسته از افرادی که مشغله زیادی دارند و نمی‌توانند به گفتگوهای انجام شده در اتاق‌ها به صورت زنده گوش بدهند، بسیار کاربردی خواهد بود و می‌تواند این نرم‌افزار را برای این افراد در دسترس‌تر بکند. همچنین این پلتفرم با قابلیت یاد شده می‌تواند از سایر رقبای خود از قبیل ویژگی Spaces توییتر و روم‌های صوتی زنده فیس بوک پیشی بگیرد.
کد مطلب: 66739
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام