۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰

درگاه‌های شارژ برقی تسلا خودروهای برقی دیگر را نیز شارژ خواهند کرد

ایتنا- تسلا در راستای یک برنامه آزمایشی جدید درگاه‌های شارژ ویژه‌ای را به منظور استفاده خودروهای غیر تسلا در کشور هلند راه اندازی کرده است.
درگاه‌های شارژ برقی تسلا خودروهای برقی دیگر را نیز شارژ خواهند کرد
تسلا در راستای یک برنامه آزمایشی جدید درگاه‌های شارژ ویژه‌ای را به منظور استفاده خودروهای غیر تسلا در کشور هلند راه اندازی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تسلا مطابق با قولی که در ابتدای سال میلادی جاری داده بود دسترسی به شبکه شارژر Supercharger خود را گسترده‌تر خواهد کرد. بر همین اساس این کمپانی به زودی 10 مکان شارژ جدید را در کشور هلند به روی خودروهای برقی برند‌های دیگر باز کرده است.
 
به این ترتیب کاربران هلندی هم اکنون می‌توانند با نصب نرم‌افزار تسلا روی تلفن همراه هوشمند خود، از آن برای شارژ خودروی برقی شان استفاده کنند. ایستگاه‌های شارژ در شهرهای ساسنهیم، اپلدورن اوست، مرکک، هنجلو، تیلبرگ، دوایون، بروکلن، ناردن، ایمنس و زوله باز شده اند.
 
 
 
البته تنها موردی که باید به خاطر داشت این است که این جایگاه‌های شارژ تنها برای رانندگانی در نظر گرفته شده است که در کشور هلند زندگی می‌کنند. با این حال اگر راننده‌ای با خودروی تسلای خود به این کشور برود می‌تواند به صورت عادی خودروی خود را در این مراکز شارژ کند.
 
علاوه بر این شلوغی این جایگاه‌ها و استقبال کاربران از آنها به نوعی تکلیف تسلا را برای توسعه این برنامه آزمایشی یا متوقف کردن آن روشن می‌کند. این کمپانی در این رابطه اظهار داشته است که مکان‌های آینده تنها در صورتی به روی وسایل نقلیه غیر تسلا باز می‌شوند که ظرفیت کافی وجود داشته باشد.
 
تسلا از روز دوشنبه فروش یک درگاه شارژ خانگی برای خودروهای غیر تسلا را نیز آغاز کرد. برنامه آزمایشی یاد شده و این شارژر نشانه هایی از تصمیم تسلا برای کسب درآمد از خارج اکوسیستم این شرکت است و پیشبرد این برنامه‌ها به نتایج آزمایش‌های این کمپانی بستگی دارد.
 
کد مطلب: 66715
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام