کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه قابلیت‌های ویرایش ویدیو و ضبط صدا برای مجموعه نرم‌افزاری آفیس

6 آذر 1400 ساعت 11:39

ایتنا- مایکروسافت اخیرا ابزار جدیدی را برای ایجاد محتوای چند رسانه‌ای حرفه‌ای به مجموعه نرم افزاری آفیس خود افزوده است.


کمپانی مایکروسافت اخیرا ابزار جدیدی را برای ایجاد محتوای چندرسانه‌ای به شکل حرفه‌ای به مجموعه نرم‌افزاری آفیس خود افزوده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بدین ترتیب بنظر می‌رسد مایکروسافت سعی دارد با عرضه قابلیت‌های مرتبط با تولید محتوای چندرسانه‌ای، نرم‌افزار آفیس را تقویت کند. این کمپانی در بخشی از به‌روزرسانی‌های خود قابلیت ویرایش ویدیوی Clipchamp را به مجموعه آفیس افزوده است.
 
مطابق جزئیات اعلام شده، ابزار مبتنی بر وب Clipchamp که به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده است، صرفنظر از میزان مهارت به کاربران در ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای کمک‌ می‌کند.
البته کاربران‌ می‌توانند برای سایر پروژه‌های آفیس ویدیو تولید کنند، اما مایکروسافت Clipchamp را به عنوان یک ابزار ویرایشی شخصی به آنها عرضه داشته است.
 
علاوه بر این، افزودن رنگ و بوی حرفه‌ای به پاورپوینت‌ها نیز به زودی آسان‌تر از قبل خواهد شد. مایکروسافت در همین راستا یک «استودیوی ضبط» به پاورپوینت افزوده است که به شما امکان می‌دهد صدای خود را برای زمانی که نمی‌توانید به صورت زنده حضور داشته باشید و کنفرانس بدهید، ضبط کنید.
 

 نرم افزار آفیس
 
علاوه بر این موارد، قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار گرفته، از جمله این که با استفاده از این ابزار جدید برای پاورپوینت می‌توانید اسلایدها را حاشیه‌نویسی کنید، پس‌زمینه را شخصی‌سازی کنید، و نمایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل به شما در ضبط کمک می‌کند. وقتی کارتان تمام شد می‌توانید ارائه را پیش‌نمایش کرده و تا آنجا که لازم است دوباره ضبط کنید.
گفته شده که مایکروسافت تصمیم دارد تا این قابلیت را در ابتدای سال 2022 عرضه کند.
 
البته سایر به‌روزرسانی‌ها کمتر به چشم‌ می‌آیند، اما‌ می‌توانند در شرایط مناسب به همان اندازه مفید باشند. یکی از این به‌روزرسانی‌ها Context IQ نام دارد که در واقع مجموعه‌ای از تجارب هوش مصنوعی برای مایکروسافت 365 است که بهره‌وری ویژگی Editor را افزایش خواهد داد. برای مثال در هنگام تگ کردن افراد، مخاطبان مرتبط برایتان نمایش داده‌ می‌شوند یا در صورت در دسترس بودن همه افراد، زمان مناسب برای برگذاری نشست‌ها اعلام‌ می‌شود.
 
علاوه بر این، توسعه دهندگان نیز از این سری به‌روزرسانی‌ها بی‌نصیب نمانده‌اند. مایکروسافت یک فریم ورک جاوا اسکریپت را در نرم‌افزار اسپردشیت عرضه کرده است که شما با استفاده از آن‌ می‌توانید انواع داده‌ها و کاربری‌ها را با استفاده از یک زبان مبتنی بر وب به صورت شخصی سازی شده انتخاب کنید.
همچنین جاوا اسکریپت به صورت پیش نمایش در ماه میلادی جاری عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 66714

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66714/عرضه-قابلیت-های-ویرایش-ویدیو-ضبط-صدا-مجموعه-نرم-افزاری-آفیس

ايتنا
  https://www.itna.ir