۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۶

ساخت پاوربانکی در اندازه چمدان برای خودروهای برقی

ایتنا- کمپانی بریتانیایی زیپ چارج به تازگی از پاوربانک اختصاصی برای خودروهای برقی در اندازه یک چمدان مسافرتی رونمایی کرده است.
ساخت پاوربانکی در اندازه چمدان برای خودروهای برقی
کمپانی بریتانیایی زیپ چارج به تازگی از پاوربانک اختصاصی برای خودروهای برقی در اندازه یک چمدان مسافرتی رونمایی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی زیپ چارج (ZipCharge) به تازگی از نوع جدیدی از شارژر‌های همراه خود برای خودروهای برقی رونمایی کرده است که احتمالا‌ می‌تواند کاربرانی که به دلیل ترس از کمبود برد این خودروها اقدام به جایگزینی آنها با خودروهای بنزینی نمی‌کنند را به خرید یک خودروی برقی قانع کند.
 
این استارتاپ بریتانیایی به تازگی از پاوربانک ویژه‌ای برای خودروهای برقی رونمایی کرده است که زیپ چارج گو نام دارد. اندازه این پاوربانک در حد یک چمدام است و وزن آن به 50 پوند‌ می‌رسد. علاوه بر این طراحی چرخ دار و دسته‌های این محصول موجب شده است که کاربران بتوانند این پاوربانک را در صندوق عقب خود قرار داده و هر زمان که نیاز دارند آن را به راحتی در بیاورند و خودروی خود را شارژ کنند. 
 
 
 
کمپانی زیپ چارج مدعی شده است که این پاور بانک بعد از اتصال به خودرو به مدت 30 دقیقه‌ می‌تواند تا برد 20  مایلی را برای هر نوع خودروی برقی تضمین کند. همچنین نسخه‌ای دیگر از این محصول که با ظرفیت بیشتر ساخته شده است‌ می‌تواند برد خودرو را به 40 مایل برساند.
 
این دستگاه با هر خودروی برقی یا هیبریدی مجهز به سوکت شارژ نوع 2 کار‌ می‌کند و‌ می‌تواند در طی مدت 30 دقیقه تا یک ساعت خودرو را تا 100 درصد شارژ کند. همچنین کاربران‌ می‌توانند این پاوربانک را با اتصال به هر سوکتی شارژ کرده و با استفاده از نرم‌افزار ارائه شده برای این محصول، زمان شارژ را برای ساعت هایی به غیر از اج مصرف برق برنامه ریزی کنند.
 
البته این شارژر هنوز به صورت رسمی به بازار عرضه نشده است و کمپانی سازنده قصد دارد که نسخه‌های 4 و 8 کیلوواتی آن را در سه ماهه اخر سال 2022 به بازار عرضه کند. همچنین امکان اجاره این محصول با پرداخت 67 دلار در ماه فراهم است و البته کاربران‌ می‌توانند در صورت تمایل این پاور بانک را خریداری کنند اما قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 66711
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام