کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

کسب درآمد سنتی یا کسب درآمد اینترنتی؟

16 آبان 1400 ساعت 11:27

درآمدزایی به شکل سنتی، کسب درآمد اینترنتی یا کار در منزل فرقی ندارد؛ مسئله اینجاست که شما این فعالیت ها را برای رسیدن به پول و تأمین معیشت زندگی انجام می دهید. اما این که کدام شکل کار کردن را انتخاب کنید به شرایط سنی، موقعیت مالی و مهارت های خودتان بستگی دارد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



درآمدزایی به شکل سنتی، کسب درآمد اینترنتی یا کار در منزل فرقی ندارد؛ مسئله اینجاست که شما این فعالیت ها را برای رسیدن به پول و تأمین معیشت زندگی انجام می دهید. اما این که کدام شکل کار کردن را انتخاب کنید به شرایط سنی، موقعیت مالی و مهارت های خودتان بستگی دارد. به طور کلی کار و کسب درآمد شیرین است و به هر شکلی که باشد باعث ایجاد یک حس خوب و اعتماد به نفس در ما می شود. اما اگر دوست دارید کامل درباره بحث شیرین کسب درآمد بدانید این مقاله را از دست ندهید؛ همچنین ما بهترین ترفندهای کسب و کار اینترنتی را هم برایتان گردآوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

 

چند نوع روش کسب درآمد وجود دارد؟


برای کسب درآمد دو ترفند داریم؛ کسب درآمد به شکل های آنلاین و آفلاین. با هر دو روش می توانید به درآمدهای چند میلیون تومانی و شگفت انگیز در ماه برسید؛ فقط باید بر اساس علاقه خود و توانمندی هایی که در خودتان می بینید انتخاب کنید با کدام روش راحت تر هستید و از کدام سود بیشتری به حساب بانکی شما واریز می شود؛ پس برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید.
 

کسب درآمد آنلاین


بسیاری از افراد به خصوص جوانان آرزو دارند که از طریق کسب و کار اینترنتی پول دربیاورند؛ چون این شکل درآمدزایی نهایت به یک گوشی یا لپ تاب احتیاج دارد و نیازی نیست بیرون از خانه بروید. بر خلاف روش های کسب درآمد سنتی یعنی همان سیستم های کارمندی و کارگری که باید رأس یک تایم مقرر در محل کار حاضر شوید و محدودیت های ویژه ای دارد کسب درآمد آنلاین اینطور نیست و تایم کاری آن انعطاف پذیر است و با توجه به برنامه زندگی خودتان تنظیم می شود. بهترین نمونه های کسب درآمد اینترنتی در زیر آمده است:
 

کسب درآمد با فریلنسری


فریلنسری به کارهای آزاد و مستقل گفته می شود که بر اساس آن شخص به صورت پروژه ای فعالیت می کند. در سیستم کار فریلسنری شما تعهد جدی به یک شرکت یا سازمان ندارید و طبق شرایط و توانایی های خود مشخص می کنید که چه مدت با یک شرکت یا شخص همکاری داشته باشید. به عنوان فریلسنر هر زمان که بخواهید می توانید با طرف مقابل قطع همکاری کنید چون قرارداد واقعی بین شما بسته نمی شود. این کار مناسب ترین شکل کسب درآمد آنلاین هست که برای افراد پرمشغله ای مثل دانشجویان خیلی توصیه می شود.
زمینه کار فریلسنری نامحدود است و تقریباً هر استعدادی داشته باشید می توانید از آن درآمد فریلسنری کسب کنید. نویسندگی سایت، مترجمی، بازاریابی، ورود اطلاعات و برنامه نویسی جزو فعالیت هایی است که در آن کسب و کارهای فریلسنری خیلی دیده می شود. شروع کار در این زمینه به رده سنی و نوع تخصص شما بستگی دارد اما معمولاً آسان است. میزان درآمد بسته به نوع کار و فعالیت متفاوت است.
 

کسب درآمد اینترنتی با بازی


شاید برایتان جالب باشد که برخی گیمرها، از بازی کردنشان پول به صورت دلار و ارز دریافت می‌کنند. اگر به گیم علاقه دارید؛ پس بهتر است که همراه آن کسب درآمد هم داشته باشید. به طور مثال با بازی Swagbucks، Exodus3000 یا SecondLife می‌توانید میلیونر شوید.
 

کسب درآمد با فروش محصولات در وب سایت اتسی


اتسی یک وب سایت مناسب برای فروش کالاهای خانگی به شکل آنلاین است و بسیاری از افراد در سراسر جهان به فعالیت و کسب درآمد در این وب سایت مشغول هستند. با عضویت در سایت اتسی می توانید درآمدهای چند میلیون تومانی در ماه داشته باشید! هر چیزی دوست دارید را می توانید در این فضا برای عرضه بگذارید؛ صنایعی مثل جواهرات، گل های دکوری یا ظروف سفالی از جمله کارهای هنری فوق العاده زیبا هستند که می توانید با دست خودتان درست کنید و در وب سایت اتسی بفروشید. سود این کار از روز پس از عرضه تا یک هفته بعد به حسابتان واریز می شود.
 

کسب درآمد با اینفلوئنسری در اینستاگرام


شما علاوه بر مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌توانید بسته به مهارت و حوزه علاقه مندی خود در صفحه اصلی خود شروع به پست گذاری و تولید محتوا کنید و به واسطه جذب فالوور، به سراغ کار تبلیغاتی بروید. کسب درآمد از اینستاگرام آنقدر بالاست که هر کسی حتی بدون هیچ مهارتی، خودش را به آب و آتش می‌زند تا فالوور جذب کند و مشهور شود.
 

کسب درآمد با فروش عکس


یکی از بهترین ترفندهای کسب درآمد اینترنتی برای عاشقان عکاسی فروش آثار هنری آن هاست. اگر شما هم در زمره علاقه مندان این هنر هستید از توانایی خود استفاده کنید و درآمدهای دلاری در ماه به دست آورید! شما می توانید عکس های خود را در پلتفرم های مختلفی مثل اینستاگرام یا سایت های خارجی مثل فتومتو بگذارید و با فروش آن ها سود خوبی کسب کنید.
 

کسب درآمد با تست کردن وب سایت ها و اپلیکیشن ها


یکی از راه های کسب درآمد آسان و اینترنتی در خانه تست کارایی انواع وب سایت و نرم افزار است. برای این کار می توانید در سایت Urertesting.com عضو شوید؛ عضویت در چنین سایتی برای شما درآمدهای دلاری به دنبال دارد!
 

پذیرش در این سایت به این صورت است که ابتدا باید از یک آزمون کوتاه عبور کنید؛ بعد از تأیید شدن بابت هر آزمونی که در سایت شرکت می کنید فقط 20 دقیقه وقت می گذارید که شامل 4 سؤال کتبی است و در ازای آن 10 دلار هم سود دریافت می کنید. حتی در صورتی که بعد از آزمون در یک مکالمه ویدیویی با مشتری شرکت کنید سود شما تا 120 دلار صعود خواهد کرد!
 

کسب درآمد با عضویت در بخش  MTurk در وب سایت آمازون


خیلی از شرکت ها برای تکمیل فروش محصولات خود همچنان به نیروی انسانی نیاز دارند؛ خب این عالی است چون آمازون بخشی فراهم کرده است که از طریق آن می توانید کارهای مورد نیاز را انجام دهید. این کارها شامل طبقه بندی رسیدها، رونویسی و تایپ ویدیوها و برچسب گذاری تصاویر هستند که شما تنها با چند روز وقت گذاشتن ساعت می توانید از پس آن ها بربیایید. ممکن است این کارها خسته کننده و کمی سخت به نظر برسند اما در خانه انجام می شوند و شما از طریق همین فعالیت های کوچک می توانید درآمد قابل توجهی به دست آورید.
برای عضویت در این بخش چند روز طول می کشد تا اطلاعات شما تأیید شود اما هرچه مهارت های بیشتری داشته باشید امکان پذیرشتان بالاتر است. ضمناً افراد با رده سنی حداقل 18 سال می توانند یک حساب کاربری در این بخش ایجاد کنند. دستمزد شما بعد از تأیید نهایی درخواست کننده کار پرداخت خواهد شد.
 

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش


سیستم همکاری در فروش (مشارکت در فروش) یک سیستم درآمدزایی بدون نیاز به سرمایه و تخصص اولیه است. مدل های افیلیت مارکتینگ هم در ایران و هم خارج از ایران، متنوع است و کسب درآمد از آن ها برای اقشار مختلف قابل انجام است.
سیستم های مختلفی در حوزه افیلیت مارکتینگ در ایران فعالیت می کنند که یکی از قدیمی ترین آن ها همکاری در فروش دایان شاپ است که سیستمی خاص و جالب را ارائه می دهد. در این سیتسم افیلیت مارکتینگ شما نیازی به داشتن وبسایت، وبلاگ و یا تولید محتوا ندارید. همه این نیازهای شما توسط سیستم مشارکت در فروش دایان تامین می شود و صرفا بازاریابی (مارکتینگ) این محصولات به عهده شما است و در ازای فروش هر محصول پورسانت دریافت خواهید کرد.
 

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش با داشتن کانال یوتیوب


این شکل درآمدزایی خوراک افرادی است که در ساخت ویدیو مهارت دارند. شما هم اگر استعداد خوبی در این زمینه دارید پس بیکار ننشینید؛ موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید و به ساخت ویدیو بپردازید. از هر موضوعی که دوست دارید می توانید استفاده کنید مثلاً از ویدیوهای آموزشی و طنز گرفته تا مستندات علمی! ساخت و ادیت ویدیو کمی زمان بر است اما درآمد خوبی فراهم می کند.
بهترین بستر برای بارگذاری آن یوتیوب است. می توانید در یوتیوب یک کانال بسازید و ویدیوهای خود را در آن قرار دهید. زمانی که تعداد مخاطبان شما به حدود 1000 نفر برسد و ویدیوهای شما 4000 بازدید بخورد می توانید کسب و کار خود را شروع کنید. در یوتیوب هم امکان تبلیغات برندها وجود دارد؛ می توانید با مارک های مرتبط در زمینه تخصص خود همکاری کنید و بازاریابی آن ها را انجام دهید. درآمد شما با استفاده از سرویس رایگان Google AdSense به حسابتان واریز می شود.
 

کسب درآمد از طریق سیستم همکاری در فروش Twitch


حتی گیمرها و عاشقان بازی های دیجیتالی هم فرصت کسب درآمد آنلاین در خانه دارند! سایت Twitch یک سایت بازی هست که برای افراد گیمر منبع درآمد فوق العاده ای محسوب می شود. کسب درآمد در این فضا به این صورت است که می توانید محتوای ویدیویی خود را به شکل زنده در آن منتشر کنید؛ سپس بر اساس میزان بازدید از محتوای شما هزینه آن برایتان پرداخت خواهد شد. وقتی به مرحله خاصی از نظر داشتن مخاطب برسید می توانید وارد سیستم همکاری در فروش شوید، شراکت با برندهای مختلف را آغاز کنید و در ازای تبلیغات برای آن ها پورسانت خوبی بگیرید.
 

کسب درآمد آفلاین


خب بهترین ایده های کسب درآمد اینترنتی را باهم مرور کردیم. اما یک سری افراد هستند که فعالیت های آفلاین را ترجیح می دهند یا در آن توانایی بیشتری دارند؛ فراموش نکنید کارهای آفلاین هم تلاش و زحمت بیشتری نسبت به فعالیت های اینترنتی نیاز دارد هم وقت بیشتری می گیرد پس موقع انتخاب منبع درآمد با آگاهی کامل و چشم باز عمل کنید. ما جدیدترین انواع کسب و کار غیراینترنتی هم برایتان آورده ایم که دیگر کوچکترین مشکلی بابت انتخاب منبع درآمد نداشته باشید. این فعالیت ها عبارت اند از:
 

کسب درآمد با مراقبت از حیوانات خانگی


اگر عاشق حیوانات خانگی به خصوص سگ ها هستید بهترین ایده کسب درآمد برای شما این گزینه است. می توانید در صورت داشتن فضای مناسب حیوانات خانگی مشتری هایتان را در طول روز که به سرکار می روند نگهداری کنید. خوبی این روش این است که بیشتر افراد سگ دارند و سگ ها هم که عاشق پیاده روی! می توانید عصرها چند ساعت سگ را به گردش و پیاده روی در پارک نزدیک خانه ببرید و در قبال این کار پول خوبی دریافت کنید. به علاوه اگر بتوانید مسئولیت حیوانات را وقتی صاحبانشان به مسافرت می روند هم قبول کنید دستمرد بیشتری می گیرید.
برای کسب درآمد از این راه باید در ابتدا مشتری پیدا کنید. خب می توانید در شبکه های مجازی خود کار تبلیغات را انجام دهید یا اگر دوست نداشتید تبلیغتان هم در اینترنت صورت گیرد بروشورهای تبلیغاتی چاپ کنید و اطراف محل زندگی به دیوار بچسبانید. به علاوه نحوه پرداخت در این روش عالی است و معمولاً یک یا دو روز در هفته انجام می شود.
 

کسب درآمد با اجاره یک اتاق در خانه


یکی از راه های کسب درآمد جالب اجاره اتاق در خانه است. قبل از توضیح باید خدمتتان بگوییم این شکل درآمدزایی به موقعیت مکانی شما بستگی دارد؛ یعنی این که در چه منطقه و با چه اقلیمی ساکن هستید کسب درآمد از این شیوه را تعیین می کند مثلاً اگر ساکن یک منطقه جنگلی و بارانی باشید که دیگر فوق العاده است!
اگر یک اتاق خواب اضافه دارید می توانید آن را برای کرایه در سایت Airbnb قرار دهید. نحوه کار به این شکل است که مشتری در مدت زمان مشخصی که خودتان تعیین کرده اید در این اتاق مانند یک هتل اقامت می کند. فقط یادتان باشد اگر این فعالیت را انتخاب می کنید باید روی دیزاین و دکوراسیون خانه وقت بگذارید و آن را زیبا کنید. هرچه محل سکونت شما زیباتر و توریست پذیرتر باشد و نمای اتاق لوکس تر، احتمال این که مشتری جذب کنید بیشتر است.
 

کسب درآمد با فروش لباس های بلااستفاده


یکی از ترفندهای کسب درآمد برای خانم هایی که عاشق لباس و خرید پوشاک هستند! معمولاً بیشتر خانم ها یک کمد پر از لباس های رنگی با سبک و طرح های مختلف دارند که زمانی برای آن ها محبوبیت زیادی داشتند اما حالا بنا بر دلایل مختلف مثل تکراری شدن یا از مد افتادن دیگر رغبتی به استفاده از آن ها ندارند؛ خب ما یک راهکار به شما ارائه می دهیم برای این که هم از شر این لباس ها خلاص شوید و اتاقتان خلوت شود هم به پول و درآمد خوبی برسید. آن ها را بفروشید.
لازم است یک سری نکات را در فروش لباس رعایت کنید. می دانید که لباس یکی از کالاهای حساس است زیرا با پوست بدن تماس دارد در نتیجه کمترین چیزی که به خود جذب می کند عرق است. یادتان باشد برای این که یک فروش درست و اصولی به اصطلاح وجدانی داشته باشید این است که اول باید از سلامت خود اطمینان حاصل کنید؛ کوچکترین زخم یا عفونت پوستی می تواند از طریق لباس به دیگران منتقل شود. بعد از آن مطمئن شوید در لباس پارگی یا هیچ نقص دیگری دیده نشود و تمیز و شسته شده باشد.
حالا می توانید لباس های بلااستفاده را برای فروش بگذارید. روش سنتی این است که به بوتیک های محل زندگی خود بروید و زبانی کار تبلیغ و بازاریابی لباس هایتان را انجام دهید؛ اگر با اینترنت میانه خوبی دارید می توانید از تبلیغات آنلاین در رسانه خودتان استفاده کنید. بهترین لباس ها برای فروش پیراهن های ماکسی و مجلسی است.
 

کسب درآمد با تدریس خصوصی


یکی از مشاغل پرسود و مناسب امروزه تدریس خصوصی است. برای این کار می توانید به دو صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایید. کار عالی و فوق العاده ای است به خصوص برای دانشجویان و زنان خانه دار که فرصت کار حضوری خارح از منزل را ندارند. میزان درآمد در این زمینه یکسان نیست و به تخصص، تجربه و نوع تدریس شما بستگی دارد.
 

کسب درآمد با فروش لوازم الکترونیکی قدیمی و بلااستفاده


شاید شما هم شنیده باشید هرچه جنس قدیمی تر، سگ جان تر! واقعیت این است که در قدیم سیاست تولید و فروش کالا بر پایه عرضه محصولات عمری و بادوام استوار بود ولی الان ترفندهای تولید و عرضه به خاطر ایجاد تقضای بیشتر مردم تغییر کرده ولی باعث کاهش کیفیت محصولات نشده است.
خیلی از تلفن های قدیمی که بی فایده گوشه خانه افتاده است را می توانیم بفروشیم و پول خوبی به دست آوریم. اما فروش محصولات قدیمی فقط به تلفن های قدیمی ختم نمی شود بلکه خیلی محصولات مثلاً موبایل یا آی پدی که سه سال پیش خریده اید اما حالا به کارتان نمی آید را می توانید برای فروش بگذارید؛ این کارها را هم می توانید به شکل حضوری با رفتن به فروشگاه های لوازم الکترونیک انجام دهید هم از طریق اینترنت دست به کار شوید. سرعت پرداخت سود شما بسته به منبعی که برای فروش انتخاب می کنید متفاوت است.
 

کسب درآمد با مراقبت از خانه


یکی از مشاغل سنتی در عین حال سرگرم کننده رسیدگی به خانه است. خیلی از افراد در یک دوره زمانی مشخص مثلاً وقتی به مسافرت می روند نیاز به یک مسئول رسیدگی یا به اصطلاح سرایدار دارند. البته قبول کنید اعتماد کردن در این زمینه کار سختی است و راحت نمی توان هر کسی را وارد خانه کرد؛ ولی این کار برای افرادی که دنبال یک کار موقت و دوره ای می گردند مناسب است.
برای مثال می توانید ولی صاحب خانه به مسافرت می رود در خانه او به حیوانات غذا بدهید، گیاهان را آبیاری کنید یا کارهای نظافت و غبارروبی خانه را انجام دهید. خیلی از افراد می توانند به شکل روزانه این کارها در خانه مشتریان را انجام دهند؛ این موضوع به شرایط خودتان بستگی دارد ولی در کل با انجام کارهای بیشتر میتوانید دستمزد بالاتری دریافت کنید.
 

کسب درآمد با انجام کارهای فصلی


کارهای فصلی برای دانش آموزان یا افرادی مناسب است که یک توانمندی مشخص دارند و فقط در یک فصل از سال می توانند از آن استفاده کنند. برای مثال اگر مدرک نجات غریقی دارید می توانید تابستان در یک استخر فعالیت کنید و درآمد قابل توجهی برای خود مهیا سازید؛ این یکی از راه های کسب درآمد برای نوجوانان هم محسوب می شود. همچنین در زمستان می توانید به پارو کردن برف مشغول شوید یا تعطیلات موقت در یک خرده‎فروشی کار کنید. این قبیل مشاغل در یک دوره موقت می تواند درآمد قابل توجهی برایتان داشته باشد.
 
 

کسب درآمد با اجاره ماشین


همانطور که می توانید با اجاره خانه و اتاق کسب درآمد کنید یک راه دیگر هم اجاره ماشین است. معمولاً افراد ساکن شهرهای بزرگ هر روز از ماشین خود استفاده نمی کنند؛ خیلی از شرکت ها یا سازمان های دولتی که سرویس دارند و افراد با این وسیله به محل کار می روند بعضی هم برای رفتن به سرکار نیاز به ماشین ندارند و با وسایل نقلیه عمومی تردد می کنند. خب اگر ماشین شما بی استفاده در گوشه پارکینگ افتاده است می توانید برای چند ساعت یا چند روز بسته به شرایط خودتان به دیگران اجاره دهید و مبلغ قابل توجهی دریافت کنید.
 

نتیجه گیری


خب ترفندهای کسب درآمد خیلی گسترده است و ما فقط توانستیم بهترین ‎ها و پولسازترین ها را در این متن بیان کنیم. اگر شرایط دنیای امروز را بخواهیم در نظر بگیریم بهترین روش برای رسیدن به سود و درآمد بالا به کارگیری انواع کسب و کار اینترنتی است. چیزی که افراد مختلف به خصوص نوجوانان به دنبال آن هستند، کسب درآمد بدون سرمایه اولیه است. در این مقاله، کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دایان (dayanaffiliate.com)، سیستم افیلیت توییچ twitch.tv))، انجام کارهای فصلی و غیره که در این مقاله به آن ها اشاره شد، از آن دسته درآمدهای ساده و بدون سرمایه هستند.
منبع: خبر آنلاین
 


کد مطلب: 66692

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66692/کسب-درآمد-سنتی-یا-اینترنتی

ايتنا
  https://www.itna.ir