۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸

رویداد معرفی محصول هواوی در امارات برگزار شد؛ آغاز عصری نو در بازار تکنولوژی خاورمیانه

ایتنا - شرکت هواوی روز گذشته در اقدامی مهم، رویدادی منطقه‌ای خود برای معرفی برخی فناوری‌ها و به صورت ویژه گوشی جدید nova 9 را در کشور امارات برگزار کرد. اما این اقدام هواوی جدای از آشنایی بیشتر کاربران با محصولات جدید این شرکت، رویکرد جدی‌تر این شرکت در بازار خاورمیانه را نشان می‌دهد که در ادامه با ارائه گزارشی به تشریح مهمترین موارد مطرح شده در آن می‌پردازیم.
رویداد معرفی محصول هواوی در امارات برگزار شد؛ آغاز عصری نو در بازار تکنولوژی خاورمیانه

روز گذشته 31 اکتبر (9 آبان)، رویداد منطقه‌ای هواوی در کشور امارات برگزار شد و گستره وسیعی از خدمات و محصولات این شرکت برای عرضه در بازار خاورمیانه به صورت رسمی معرفی شدند. اگرچه هدف هواوی از برپایی این رویداد، اعلام حضور موثر و پررنگ‌‎تر در این منطقه رو به پیشرفت است اما در این بین محصولات متنوعی نیز مانند ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI Watch 3 و هدفون‌های فری‌لیس به عنوان گجت‌های پوشیدنی جدید و گوشی‎ nova 9 به صورت رسمی به کاربران این منطقه معرفی شدند.

گوشی هواوی نوا 9 با داشتن مشخصات رده‌بالایی از جمله نمایشگر 120 هرتزی OLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G، 8 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و طراحی بدنه شیشه‌ای با ظاهری جذاب، از بهترین گزینه‌های مقرون به صرفه در بازار گوشی‌های میان رده سطح بالا خواهد بود. این گوشی با عرضه در دو نسخه 128 یا 256 گیگابایتی همان چیزی است که کاربران گروه‌های مختلف به آن نیاز دارند.
 

هواوی با حضور در منطقه خاورمیانه چه اهدافی را دنبال می‎کند؟
اما افق دید هواوی برای بازار محصولات دیجیتال خاورمیانه، تنها به معرفی چند محصول محدود نمی‌شود و برگزاری رویداد رسمی در چنین ابعادی، مختص بازار کشورهای خاورمیانه، گواهی بر این مدعاست. در واقع هواوی قصد دارد حضور و فعالیت خود در بازار این منطقه را بیش از پیش گسترش داده و با در نظر گرفتن ذائقه کاربران کشورهای این حوزه، محصولات خود را با تمرکز بیشتری عرضه کند.

این مسئله می‌تواند موجبات استفاده کاربران از قابلیت‌هایی را فراهم کند که تا پیش از این علی‌رغم ارائه توسط تولیدکنندگان مطرح اما برای کاربران خاورمیانه در نظر گرفته نشده و تنها محدود به برخی از کشورهای غربی می‌شد؛ موردی که این بار هواوی با احترام به کاربران این منطقه در صدد برآورده کردن آن است.

این مسیر می‌تواند راه بسیاری از فناوری‌های پیشرفته دنیای تکنولوژی را توسط هواوی برای نخستین بار به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان باز کند. شرکتHUAWEI  که خود برندی شناخته شده در فناوری اینترنت اشیاء و یکپارچه‌سازی دستگاه‌های دیجیتال برای ارائه تجربه زندگی هوشمند است با این کار علاوه بر عرضه محصولات، به‌روزترین فناوری‌های خود را نیز به این منطقه خواهد آورد.

Super Device راهکار ویژه هواوی برای ارتباط ابزارهای هوشمند آینده
اما شاید به این موضوع فکر کنید که کدام فناوری تا این اندازه می‌تواند در رسیدن به زندگی هوشمند مؤثر باشد؟ پلتفرم یکپارچه هارمونی یکی از چشم‌اندازهای بزرگ شرکت هواوی است؛ بستری جامع که می‌تواند کلیه دستگاه‌های هوشمند را به یکدیگر متصل کرده و تجربه‌ای بی‌درنگ و یکپارچه را در هر مکانی در اختیار کاربر قرار دهد.
 

یکی از زیر مجموعه‌های اکوسیستم Harmony، قابلیتی تحت عنوان Super Device بوده که برای ارائه یک زبان مشترک میان دستگاه‌های مختلف با توانایی‌های متفاوت طراحی شده است. یکی از محدودیت‌های فعلی در رسیدن به بستری یکپارچه، پشتیبانی دستگاه‌های مختلف از زبان اتصالات و شبکه‌های متفاوت است که باعث می‌شود امکان متصل کردن چندین نوع دستگاه به یکدیگر فراهم نشود.

کلید این قفل همان دنیایی است که هواوی با تکمیل اکوسیستم هارمونی و پلتفرم یکپارچه سوپر دیوایس قصد ارائه آن به کاربران ویژه خود در منطقه خاورمیانه دهد.

یک گوشی هوشمند می‌تواند با بهره‌گیری از قابلیت Super Device به راحتی به مانیتور متصل شده یا با اتصال به یک اسپیکر هوشمند آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند. همچنین اتصال تلویزیون و گوشی هوشمند به یک مکالمه تصویری به یاد ماندنی منتج شده و ترکیب آن با ساعت هوشمند می‌تواند باعث نمایش اعلان‌های دریافتی روی این گجت هوشمند گردد. 

علاوه بر این، امکان اشتراک‌گذاری محتوا به شکل لحظه‌ای و بدون وقفه نیز وجود دارد. این عمل به واسطه حضور یک کنترل‌گر به عنوان منبع اصلی و یک تا چند کنترل شونده به عنوان دستگاه مجری صورت می‌پذیرد که می‌توان به راحتیِ یک کشیدن و رها کردن، محتوای منبع اصلی را به سایر دستگاه‌های متصل انتقال داد؛ محتوایی که می‌تواند عکس، فایل، برنامه یا هر داده و حتی قابلیت دیگری باشد. 
 


سخن پایانی
اگرچه برای صحبت کردن در خصوص برنامه‌های مهم هواوی برای کاربران منطقه خاورمیانه و ایران، نیاز به ساعت‎ها زمان و مباحثه است، اما به صورت خلاصه می‌توان گفت که با رویکرد جدیدی که در خصوص ارائه فناوری‎های جدید و مهم هواوی برای کاربران در نظر گرفته شده، می‎توان آینده محصولات و سرویس‎های جالب توجهی را برای آن متصور بود. 

عرضه محصولات جدید همراه با قابلیت‎هایی که زندگی را برای کاربران آسان‌تر و لذت‌بخش‌‎تر کند، اتفاقی مثبتی است که هواوی را می‎توان یکی از مهمترین شرکت‎های پیش‌قدم در آن دانست. محصولاتی مانند گوشی nova 9، ساعت‌های هوشمند سری HUAWEI Watch 3 و قابلیت‌هایی مانند Super Device، بدون شک از مهمترین گام‎های تحقق این رویکرد خواهند بود.
کد مطلب: 66648
برچسب ها: هواوی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام