۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

افشای تصاویر اولیه از ساعت هوشمند فیس‌بوک

ایتنا- کمپانی متا (فیس‌بوک سابق) قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور از ساعت هوشمند دوربین دار ویژه‌ای با امکان ضبط ویدیو رونمایی کند.
افشای تصاویر اولیه از ساعت هوشمند فیس‌بوک
کمپانی متا (فیس‌بوک سابق) قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور از ساعت هوشمند دوربین دار ویژه‌ای با امکان ضبط ویدیو رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی متا که پیش از این فیس‌بوک نام داشت، احتمالا به زودی ساعت هوشمندی ویژه‌ای خواهد ساخت که از آن می‌توان برای عکس برداری و ضبط ویدیو استفاده کرد. بلومبرگ نیز تصاویر منتسب به این ساعت هوشمند را منتشر کرده است.
 
ساعت هوشمندی که در این تصاویر مشاهده می‌شود به صورت دایره‌ای طراحی شده است و شباهت زیادی به اپل واچ دارد. البته تفاوت این ساعت با ساعت هوشمند اپل برخورداری از ناچی است که برای تعبیه لنز دوربین در نظر گرفته شده است.
 
جالب است بدانید که استیو موزر به عنوان یک توسعه دهنده نرم‌افزار این تصویر را درون نرم‌افزار کمپانی متا که برای کنترل عینک‌های واقعیت افزوده Ray-Ban Stories به کار می‌رود پیدا کرده است. به این ترتیب شواهد نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد بتوان از این عینک برای کنترل این ساعت استفاده کرد. 
 
 
 
به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند علاوه بر برخورداری از طراحی دایره‌ای و یک لنز دوربین، از قاب استیل ضد زنگ و بند‌های قابل تعویض نیز برخوردار شده است. موزر همچنین اظهار داشته است که کدهای درون نرم‌افزار مورد نظر نشان می‌دهند که این ساعت احتمالا میلان نام خواهد گرفت و عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده با استفاده از آن را می‌توان روی تلفن همراه دانلود کرد.
 
بلومبرگ نیز مدعی شده است که متا قصد دارد که این ساعت هوشمند را در سال 2022 به بازار عرضه کند اما هنوز قطعیتی برای این ادعا در کار نیست. گفته می‌شود که کمپانی فیس‌بوک هم اکنون در پی ساخت سه نسل از محصولی است که احتمالا در بازه‌های زمانی متفاوتی عرضه می‌شوند. هنوز مشخص نیست که ساعت نمایش داده شده در این تصویر یکی از این سه محصول است تا خیر.
 
همچنین The Verge در ابتدای سال میلادی جاری گزارش کرده بود که فیس‌بوک در حال ساخت ساعت هوشمندی با دوربین 1080 مگاپیکسلی با برخورداری از قابلیت فوکوس خودکار است. همچنین گفته شده بود که این ساعت هوشمند از نظارتگر ضربان قلب و اتصال  LTE برخوردار است و مدل‌های مختلفی از این محصول به بازار عرضه خواهد شد.

 
کد مطلب: 66637
نام شما
آدرس ايميل شما


fastjanebi.com
feedback
Iran, Islamic Republic of
فیس بوک با این سرعتی که داره پیش میره بعید نیست ظرف چندسال دیگه بخش زیادی از وسایل فیلمهای علمی تخیلی رو تولید کنه
از ایتنا مچکرم که این خبرارو برامون میذاره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام