۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۳۰

امکان ضبط و به اشتراک گذاری صوت‌های اسپیسز در توییتر ارائه شد

ایتنا- هم اکنون میزبانان ویژگی اسپیسز توییتر می‌توانند گفتگوهای انجام شده را ضبط کرده و آن را در اختیار مخاطبان غایب قرار بدهند.
امکان ضبط و به اشتراک گذاری صوت‌های اسپیسز در توییتر ارائه شد
هم اکنون میزبانان ویژگی اسپیسز توییتر می‌توانند گفتگوهای انجام شده را ضبط کرده و آن را در اختیار مخاطبان غایب قرار بدهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر پیش از این در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد تا قابلیت‌های ضبط و پخش را برای اسپیسز عرضه کند تا از این پس کاربران بتوانند پس از اتمام کنفرانس‌های صوتی به محتوای آنها دسترسی داشته باشند.
 
هم اکنون این وب‌سایت قابلیت یاد شده را برای شمار محدودی از میزبانان اسپیسز در iOS و همه کاربران در iOS و اندروید عرضه کرده است. توییتر اظهار داشته است که میزبانان با این روش می‌توانند ارزش کار خود را افزایش بدهند و صدای خود را به گوش آن دسته از مخاطبانی که نتوانسته اند گفتگوهای صوتی زنده را دنبال کنند، برسانند.
 
 
 
به این ترتیب میزبانانی که هم اکنون به امکان ضبط مکالکه‌های اسپیسز دسترسی دارند می‌توانند این قابلیت را پیش از راه اندازی یک گفتگوی جدید با روشن کردن دکمه "Record Space" فعال کنند. در این صورت آیکون ضبط صحبت‌ها در حین فعالیت کاربران برای همه افراد حاضر در گفتگو نمایش داده می‌شود.
 
میزبانان می‌توانند در بازه زمانی 30 روزه از انجام گفتگوهای زنده به فایل‌های ضبط شده آن دسترسی داشته باشند و می‌توانند آن را برای فالوور‌های خود به اشتراک گذاشته یا لینک مربوط به آن را توییت کنند. مخاطبان نیز می‌توانند گفتگوهای ضبط شده را از طریق تایم لاین خود پخش کنند. همچنین امکان به اشتراک گذاری این مکالمه‌ها برای مخاطبان وجود دارد و همین کار نیز متضمن افزوده شدن طرفداران بیشتر برای میزبانان است.
 
همچنین اگرچه این گفتگوهای ضبط شده برای یک ماه در دسترس هستند اما میزبان هر زمان که مایل باشد می‌تواند آنها را پاک کند. توییتر اظهار کرده است که همچنان فایل‌های حذف شده را تا 120 روز نگه می‌دارد تا در صورت شکایت کاربران بر مبنای استفاده از کلمات ناقض سیاست‌های توییتر بتواند آنها را بازبینی کند.
کد مطلب: 66636
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام