۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
در ادامه تلاش‌های سونی برای بقا در بازار اسمارتفون،

سونی اکسپریا PRO-I با دوربین 1 اینچی به بازار عرضه شد

ایتنا - به نظر می‌رسد که سونی، با این ترکیب محصول، جلب توجه نسل نوپای بلاگرهای ویدئویی (یا ولاگرها) را هدف قرار داده است.
سونی اکسپریا PRO-I با دوربین 1 اینچی به بازار عرضه شد
سونی هنوز گوشی هوشمند می‌سازد، و، برخلاف HTC که اکنون بر روی دستگاه‌های ارزانقیمت یا میان‌رده برای بازارهای نسبتا کوچکتر متمرکز شده، به سایر بازارها هم چشم دارد. علاوه بر رده پیشرفته Xperia 1، که اکنون در سری سوم خود است، سونی Xperia PRO نسبتا نامعمول و گرانقیمت را نیز عرضه کرده است که بازار هدف آن عکاسان و فیلمبردارهای حرفه‌ای است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اکنون پس از یک حدود سال از رونمایی از Xperia PRO در نمایشگاه MWC 2020، سونی تصمیم به عرضه رسمی آن گرفته است. با اینکه این گوشی به خودی خود یک گوشی فوق‌پیشرفته به شمار می‌رود، ولی سونی آن را به شکلی بازاریابی کرده است که انگار قرار است بخشی از مجموعه‌ای بزرگتر باشد، به ویژه از این جهت که امکان استفاده از آن به عنوان مانیتوری برای یک دوربین حجیمتر و حرفه‌ای وجود دارد. وقتی در نظر داشته باشید که قیمت آن حدود 2500 دلار است چنین ایده‌ای بیشتر شبیه یک جوک به نظر می‌رسد!
 

بنا بر شایعاتی که در وبسایت Sony Alpha Rumors منتشر شده است، برجسته‌ترین ویژگی این گوشی سنسور EXMOR یک اینچی آن است که با یک لنز 24mm با دیافراگم f/2.0 و f/4.0 توام شده است. این دوربین یک طراحی منحصر به فرد در پشت گوشی دارد که مسلما به خاطر نوین بودنش چشمگیر است. البته این طراحی تصادفی نیست چرا که به نظر می‌رسد به خوبی با یک گیمبال دستی، که با نمایشگر مخصوص خودش ارائه می‌شود، ترکیب شود.
 
به نظر می‌رسد که سونی، با این ترکیب محصول، جلب توجه نسل نوپای بلاگرهای ویدئویی (یا ولاگرها) را هدف قرار داده است. البته قیمت هنگفت این دستگاه می‌تواند مانعی پیش روی رواج استفاده‌اش توسط ولاگرها باشد، که باید منتظر ماند و دید که سونی چه فکری برای این موضوع کرده است. 
کد مطلب: 66625
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام