۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱

فیلتر جدید لینکدین امکان یافتن موقعیت‌های شغلی با امکان دورکاری را آسان‌تر می‌کند

ایتنا- فیلترهای جدید لینکدین به افراد جویای مشاغل دورکاری این امکان را می‌دهد که در اسرع وقت شلغ مناسب با شرایط خود را پیدا کنند.
فیلتر جدید لینکدین امکان یافتن موقعیت‌های شغلی با امکان دورکاری را آسان‌تر می‌کند
فیلترهای جدید لینکدین به افراد جویای مشاغل دورکاری این امکان را می‌دهد که در اسرع وقت شلغ مناسب با شرایط خود را پیدا کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، لینکدین به تازگی فیلترهای اختصاصی جدیدی را برای یافتن موقعیت‌های شغلی جدید به کاربران ارائه کرده است. از این پس کاربران به هنگام استفاده از قابلیت جستجوی شغل این شبکه اجتماعی با برچسب‌های جدید و قابلیت‌های Open to Work روبرو خواهند شد.
 
به این ترتیب از این پس شرکتها و استخدام کنندگان می‌توانند با استفاده از فیلترهای Open to Work (آماده به استخدام) می‌توانند به صورت محرمانه از شغل هایی که افراد جویای کار به دنبال آن هستند مطلع شوند. این قابلیت به گفته لینکدین موجب می‌شود که استخدام کنندگان بتوانند افراد مناسب با موقعیت شغلی خود را به درستی انتخاب کنند.
 
 
 
علاوه بر این لینکدین فیلترهای مشابهی را به صفحات کمپانی افزوده است و به آنها اجازه داده است که برنامه هایی نظیر سیاست‌های تزریق واکسن یا پایان زمان دورکاری شرکت خود را این بخش مطرح کنند.
 
لینکدین در تست فیلترها اظهار داشته است که بیش از 70 درصد از جستجوها مرتبط با مشاغل دورکاری بوده است. ایم اکر خود نشان دهنده آن است که همه گیری ویروس کرونا تا چه حد اجرا کردن برنامه‌های بازگشت به محیط کار را برای شرکتها دشوار ساخته است.
 
حتی کمپانی‌های بزرگی مانند آمازون، گوگل و فیس بوک نیز در یافتن کارمندانی که حاضر به انجام کار در دفاتر باشند با دشواری روبرو هستند. به این ترتیب تعجبی ندارد که بسیاری از کاربران لینکدین به دنبال یافتن مشاغلی هستند که بتوانند وظابف خود را از خانه انجام بدهند.
کد مطلب: 66595
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام