۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵

امکان استفاده از استیکرهای لینک در استوری‌ها برای تمامی کاربران اینستاگرام فراهم شد

ایتنا- تمامی کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند از قابلیت جدید استیکرهای حاوی لینک این پلتفرم در استوری‌های خود استفاده کنند.
امکان استفاده از استیکرهای لینک در استوری‌ها برای تمامی کاربران اینستاگرام فراهم شد
تمامی کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند از قابلیت جدید استیکرهای حاوی لینک این پلتفرم در استوری‌های خود استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اگر تا کنون موفق نشدید که استیکرهای حاوی لینک را به استوری‌های اینستاگرام خود اضافه کنید، احتمالا از این پس بتوانید این کار را انجام بدهید. این پلتفرم دسترسی به این قابلیت را در طی چند ماه اخیر به صورت تدریجی برای کاربران سراسر جهان عرضه کرده است و اکنون اظهار داشته است که همه کاربران می‌توانند از قابلیت یاد شده استفاده کنند.
 
روش اعمال استیکرهای حاوی لینک مانند سایر استیکرهای در دسترس در استوری‌ها است. به این ترتیب کاربران می‌توانند با انتخاب آیکون استیکر از قسمت بالای صفحه نمایش و جستجوی گزینه لینک، استیکر خود را یافته و URL مورد نظر خود را در آن پیست کرده و موقعیت مکانی نمایش استیکر در عکس یا ویدیو خود را انتخاب کنند.
 
 
 
اینستاگرام در همین راستا اظهار کرده است که در حال ایجاد گزینه‌های ویژه‌ای برای ارائه امکان شخصی سازی استیکرها به کاربران است و همچنین در تلاش است تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با محتوای لینکی که در استوریها قرار داده شده است، نمایش بدهد. همچنین جالب است بدانید که قابلیت کشیدن تصویر به بالا برای ورود به لینکها تنها برای حساب‌های کاربری تایید شده و دارای بیش از 10 هزار فالوور بود. اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند از قابلیت لینک در استوری خود استفاده کنند.
 
لازم به ذکر است که هر کسی قادر به استفاده از استیکر لینک نیست. حساب‌های کاربری جدید و آنهایی که اغلب اقدام به انتشار اطلاعات غلط و نفرت پراکنی می‌کنند از دسترسی به این قابلیت محروم می‌شوند. همچنین آن دسته از افرادی که محتوایی برخلاف دستورالعمل‌های اینستاگرام منتشر می‌کنند نیز به این قابلیت دسترسی نخواهند داشت. اینستاگرام اعلام کرده است که این اقدام را به دلیل محدود کردن اشاعه محتوای مضر در این پلتفرم اتخاذ کرده است.
 
با این وجود برخی از کاربران عنوان کرده اند که دسترسی آنها به استیکرهای لینک به صورت ناعادلانه قطع شده است. اینستاگرام نیز در جواب اظهار داشته است که به زودی به شکایت آن دسته از افرادی که به اشتباه دسترسی شان به این ویژگی جدید اینستاگرام محدود شده است، رسیدگی خواهد کرد.
 
کد مطلب: 66594
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام