کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساعت هوشمند Watch GT 3 هواوی با شارژدهی طولانی و قابلیت‌های ورزشی جذاب معرفی شد

7 آبان 1400 ساعت 21:23

این روزها بازار گجت‌های پوشیدنی بیش از پیش داغ است و شرکت‌های بزرگ درصدد ارائه محصولاتی هوشمند با قابلیت‌های کاربردی فراوان هستند. در همین زمینه، هواوی نیز به عنوان برندی مطرح در بازار گجت‌های پوشیدنی از ساعت هوشمند Watch GT 3 رونمایی کرده است؛ محصولی کاربردی و جذاب که به صورت ویژه برای هماهنگی با نیازها و اهداف ورزشکاران و جوانان طراحی شده است.



هواوی در بازار ساعت و دستبندهای هوشمند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای حاضر در بازار شناخته می‌شود که محصولاتی متنوع برای سلیقه‌های مختلف عرضه می‌کند. بنابر آمار منتشر شده توسط موسسه معتبر Counterpoint، این شرکت دومین تولیدکننده بزرگ ساعت‌‎های هوشمند است؛ این وضعیت به خوبی کیفیت و محبوبیت این گروه از محصولات هواوی در اقصی نقاط دنیا را نشان می‎‌دهد.

اما همانطور که گفته شد، جدیدترین ساعت هوشمند هواوی که به تازگی معرفی شده، HUAWEI Watch GT 3 نام دارد که با توجه به مشخصات آن، قابل رقابت با جدیدترین و پیشرفته‌‎ترین ساعت‌‎های هوشمند موجود در بازار است.
این ساعت که در واقع نسخه‌ بهینه شده و متفاوتی از سری هواوی واچ 3 است که در دو نسخه با قطر نمایشگر 46 و 42 میلی‌متری طراحی شده است. اگرچه هر دو مدل به طور عمده با یکدیگر در تشابه‌اند اما از نظر سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند که باعث می‌شود طیف گسترده‎تری از کاربران بتوانند گزینه مورد نظر خود را با توجه به آنها انتخاب کنند.

نسخه با قطر بدنه 46 میلی‌متری از نمایشگر بزرگ‌ 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن بسیار بالای 466 در 466 پیکسلی استفاده می‌کند. اما بهینگی طراحی بدنه توسط هواوی باعث شده قطر بزرگ‌تر این نسخه علتی برای افزایش وزن و حجم بی‌دلیل نباشد تا هواوی واچ جی‌تی 3 نسخه 46 میلی‌متری با ضخامت 11 میلی‌متری و وزن تنها 42.6 گرمی، بسیار سبک به نظر رسیده و در حین استفاده طولانی مدت نیز هیچ مشکلی برای کاربر ایجاد نکند.
 



در آن سو، نسخه کوچک‌تر 42 میلی‌متری از هواوی واچ جی‌تی 3 قرار دارد که به نمایشگر AMOLED به قطر 1.32 اینچی مجهز شده است. نکته بسیار جالب توجه در مورد این ساعت وزن تنها 35 گرمی بدنه و ضخامت 10.2 می‌متری است که ظرافت خاصی داشته و می‎تواند بهترین گزینه برای بانوان یا کاربران با استخوان‌بندی و مچ دست کوچکتر باشد.

 


از دیگر مزیت‌های بارز ساعت‌های هواوی Watch GT 3 می‌توان به شارژدهی طولانی مدت آن اشاره کرد. نسخه 46 میلی‌متری هواوی واچ GT 3 با 14 روز دوام شارژ باتری در استفاده‌های سبک یا 8 روز استفاده سنگین و از طرفی نسخه 42 میلی‌متری آن با 7 روز شارژدهی در سناریوهای کاری سبک و 4 روز استفاده سنگین، می‌توانند به خوبی نیاز کاربر را در طولانی مدت مرتفع نمایند.

عمده تغییرات سری GT 3 در مقایسه با سری واچ 3 پایه به قابلیت‌های ورزشی و سلامت محور آن معطوف است. هواوی در Watch GT 3 از نسل پنجم فناوری TrueSeen استفاده کرده که با استفاده از سنسور نوری و الگوریتم‌های هوشمند بهینه‌سازی شده می‌تواند ضربان قلب کاربر را با دقتی بیشتر از قبل و بسیاری از رقبای موجود در بازار رصد کند.
 

اما جدای از بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری صورت گرفته، برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید همچون Healthy Living Clover نیز برای این سری در نظر گرفته شده که می‌تواند با تعیین چالش‌های ، اشتیاق کاربر برای انجام فعالیت‌های روزانه را دو چندان کند.

از دیگر قابلیت‌های سلامت محور افزوده شده می‌توان به Running Ability Evaluation هم اشاره کرد. این ویژگی جدید می‌تواند با آنالیز فعالیت‌های کاربر در دویدن‌های روزانه، شدت انجام این فعالیت را متناسب با توانایی کاربر به او پیشنهاد دهد تا به مرور زمان با تمرین‌های سنگین‌تر اما حساب‌شده‌ای روبرو گردد.
 

قابلیت‌های هوشمند سری هواوی Watch GT 3 به همین جا ختم نمی‌شود. این ساعت هوشمند به سیستم موقعیت‌یاب و GNSS دو بانده نیز مجهز شده که آن را قادر می‌سازد تا 50 درصد سریع‌تر از قبل، موقعیت مکانی کاربر را تشخیص دهد.

در انتها باید به قابلیت جدیدRout Back، مخصوصکوهنوردان (یا حتی افراد عادی و کسانی که مشکلات حافظه‌ دارند) اشاره کرد که، با ضبط مسیر پیموده شده کاربر تا رسیدن به مقصد، می‌تواند مسیر بازگشت به مبدأ را به نمایش گذاشته و او را در پیمودن این راه از همان طریقی که آمده، راهنمایی کند.
 

در کنار قابلیت‌های جدید عنوان شده، ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 با حافظه داخلی 4 گیگابایتی، استاندارد محافظت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری (5ATM)، پشتیبانی بیش از 100 تمرین ورزشی با سیستم مربی بهره‌مند از هوش مصنوعی، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون به صورت مداوم در طول روز و بسیاری موارد دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

این ساعت برای دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری به ترتیب با قیمت‌‎های 229 و 249 یورو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 66585

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66585/ساعت-هوشمند-watch-gt-3-هواوی-شارژدهی-طولانی-قابلیت-های-ورزشی-جذاب-معرفی

ايتنا
  https://www.itna.ir