۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

اپراتور مخابراتی AT&T قابلیت 5G را به تاسیسات تولیدی لایتنینگ فورد می‌برد

ایتنا - این شبکه 5G خصوصی مبتنی بر AT&T 5G است که از تکنولوژی رایانش لبه چنددسترسی (MEC) آن بهره می‌برد. فورد این مرکز خودروسازی را از همان ابتدا برای بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید و مهندسی جهان طراحی کرده است.
اپراتور مخابراتی AT&T قابلیت 5G را به تاسیسات تولیدی لایتنینگ فورد می‌برد
اپراتور AT&T اعلام کرده است که با همکاری فورد در حال تلاش برای بهبود سرعت اتصال وایرلس در داخل مرکز خودروی برقی Rouge، به عنوان بخشی از سایت Dearborn Rouge، است. این تاسیسات کانون آتی تولید خودروهای برقی (EV) برای شرکت فورد خواهد بود. AT&T این مرکز را به اتصال موبایلی 5G نسل بعدی امن مجهز کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این اپراتور وایرلس می‌گوید که این شبکه 5G خصوصی در تاسیسات تولیدی فورد به این خودروساز برای ساخت وانت برقی Lightning  این شرکت کمک خواهد نمود. این شبکه 5G خصوصی مبتنی بر  AT&T 5G است که از تکنولوژی رایانش لبه چنددسترسی (MEC) آن بهره می‌برد. فورد این مرکز خودروسازی را از همان ابتدا برای بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید و مهندسی جهان طراحی کرده است.
 
استقرار تکنولوژی 5G درون این ساختمان برای این خودروساز امکان استفاده از تکنولوژی پیشرفته مضاعف در آینده را فراهم خواهد آورد. AT&T می‌گوید که اتصال وایرلس پرسرعت آن برای فورد امکان پشتیبانی از تکنولوژی جدید در خط تولید را فراهم خواهد آورد تا کارکنان به کمک تبلتها به ارسال و دریافت اطلاعات درباره وضعیت و موجودی تجهیزات بپردازند.
 

این شبکه همچنین این امکان را فراهم می‌آورد که گوشی‌ها به عنوان سیستم‌های بینایی برای اسکن قطعات خودرو استفاده شوند. خودروها و ماشین‌آلات صنعتی خودکار نیز با این اتصال وایرلس خصوصی بهبود خواهند یافت. AT&T می‌گوید که تاخیر پایینتر شبکه 5G برای ماشین‌های رباتیک خودکار امکان اتخاذ تصمیمات بهتر و بهبود زمان واکنش را فراهم می‌آورد.
 
یکی از ویژگیهای عمده پیکاپ Lightning توانائی دریافت آپدیتهای خودرویی وایرلس است. این شبکه سریع این امکان را فراهم خواهد آورد تا به‌روزرسانی‌ها را به صورت بیسیم درون کارخانه‌اش انجام دهد، تا به این ترتیب زمان پردازش کاهش یافته و به تحویل سریع خودروها به نمایندگی‌ها کمک شود.
پیکاپ لایتنینگ فورد مجهز به تکنولوژیهای تحسین‌برانگیزی است و برد تخمینی EPA آن حدود 500 کیلومتر است.
کد مطلب: 66576
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام