۰
plusresetminus
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۰

مسترکارت امکان ارائه هدیه رمزارز را برای بانک‌ها و بازرگانان فراهم می‌کند

این فرصت جدید شرکای مسترکارت را قادر می‌سازد تا رمزارز را به عنوان پاداش پیشکش کنند، دقیقا به همان شکلی که بسیاری از شرکتهای کارت اعتباری امتیازات وفاداری ارائه می‌کنند.
مسترکارت امکان ارائه هدیه رمزارز را برای بانک‌ها و بازرگانان فراهم می‌کند
مسترکارت از تغییر بزرگی رونمایی کرد که برای بانک‌ها، بازرگانان و سایر کسانی که در شبکه آن هستند امکان پیشکش کردن مزایای ارز مجازی را فراهم می‌آورد. این تغییر باری دیگر یادآور جذابیت به سرعت در حال افزایش رمزارز (کریپتو) و راه‌اندازی پلتفرم‌هایی است که کسب ارز دیجیتال برای افراد معمولی را تسهیل می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این فرصت جدید از طریق شراکتی بین مسترکارت و پلتفرمی به نام Bakkt فراهم شده است که بر رمزارزها و داراییهای دیجیتال جدیدی که مرتبا در حال عرضه شدن هستند تمرکز دارد.
مسترکارت می‌گوید که، تحت این شراکت، قادر خواهد بود تا خدمت «رمزارز به عنوان یک سرویس» را ارائه کند که به معنای تجهیز شبکه آن به دسترسی سریع به قابلیتهای رمزارزی مختلف است.
 
به عنوان مثال، این فرصت جدید شرکای مسترکارت را قادر می‌سازد تا رمزارز را به عنوان پاداش پیشکش کنند، دقیقا به همان شکلی که بسیاری از شرکتهای کارت اعتباری امتیازات وفاداری پیشکش می‌کنند. به عنوان مثال افراد خواهند توانست که این امتیازات وفاداری برای دارایی‌های رمزارزی را به جای پول نقد آزادسازی (ردیم) کنند.
 
همچنین این فرصت جدید راه را برای ارائه کارتهای اعتباری کردیت و دبیت تحت برند کریپتو، و کیف پول‌‌های نظارتی (custodial wallet) قدرت گرفته از Bakkt برای خرید، نگهداری و فروش کریپتو و اقلام دیگر برای مصرف‌کنندگان هموار می‌کند.
 

در بیانیه‌ای درباره این شراکت جدید، شری هیموند (نایب رییس اجرائی مسترکارت در امور شراکتهای دیجیتال) گفت:
مسترکارت متعهد به ارائه طیف گسترده‌ای از راهکارهای پرداخت است که امکان انتخاب، ارزش و تاثیر بیشتری را هر روز فراهم می‌آورند...
 
این تصمیم در بحبوحه ابزار علاقه عمومی به رمزارزها اتخاذ شده است، که قابل توجه‌ترین آنها بیتکوین است. با وجود سقوط بازار رمزارز در در اوائل سال جاری میلادی، همچنان داراییهای دیجیتالی پرطرفدار مانده‌اند و، برخی بر این باورند که، آنها می‌توانند به بخشی دائمی از اقتصاد آینده تبدیل شوند. روزهای برپا کردن کیف‌ها و دستگاه‌های ماینینگ پیچیده تا حدود زیادی به پایان رسیده است، به طوری که چندین پلتفرم معروف (از جمله PayPal) در حال عرضه درجات مختلفی از پشتیبانی از رمزارز هستند. 
 
کد مطلب: 66555
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام