۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

هواوی با جدیدترین ساعت هوشمند ورزشی خود اپل و گارمین را به چالش می‌کشد

ایتنا- هواوی به تازگی از ساعت هوشمند ورزشی جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند به کمک ابزارهای تمرینی خود به یکی از رقبای گارمین و ساعت‌های هوشمند اپل تبدیل بشود.
هواوی با جدیدترین ساعت هوشمند ورزشی خود اپل و گارمین را به چالش می‌کشد
هواوی به تازگی از ساعت هوشمند ورزشی جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند به کمک ابزارهای تمرینی خود به یکی از رقبای گارمین و ساعت‌های هوشمند اپل تبدیل بشود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، ساعت هوشمند جدید هواوی که هواوی واچ جی تی 3 نام دارد، و با ظاهری دایره‌وار که به نسخه‌های قبلی ساعت‌های هوشمند جی تی شباهت دارد به بازار عرضه شده است.
این ساعت هوشمند در دو سایز 42 و 46 نانومتری طراحی شده است و البته لنزهای شیشه‌ای انحنادار موجود در نسخه کوچک‌تر از خاصیت شکست نور برای بزرگ‌تر جلوه کردن اندازه کلی این ساعت استفاده می‌کند.
 
صفحه نمایش AMOLED دارای رزولوشن بالاتری نسبت به هواوی واچ جی تی 2 یا جی تی 2 پرو است. این به معنای ان است که شما می‌توانید داده‌های بیشتری را روی صفحه نمایش مشاهده کنید و انتخاب آیکون‌ها که به صورت شبکه‌ای در کنار هم قرار گرفته اند نیز راحت‌تر شده است.
 
با این حال کاربران به احتمال زیاد به استفاده از صفحه نمایش لمسی جی تی 3 نیاز نخواهند داشت زیرا این ساعت هوشمند از سری قابل چرخشی برخوردار است که پیش از این در هواوی واچ 3 دیده شده بود و کاربران اپل واچ نیز با آن آشنایی دارند.
البته استفاده از این طراحی موجب کاهش ضخامت لبه‌های این ساعت نشده است و تنها در شرایطی به کار می‌آید که استفاده از صفحه نمایش لمسی برای کاربر مقدور نباشد.
 
ساعت هوشمند هواوی
 
البته در داخل هواوی واچ جی تی 3 نیز به‌روزرسانی‌های زیادی دیده می‌شود.
از قابلیت‌های جدید این ساعت هوشمند می‌توان به افزایش دقت سنسور نوری ضربان قلب اشاره کرد. قدرت سنسور TruSeen 5.0+ نسبت به گذشته دو برابر شده است و الگوریتم تشخیص نور آن نیز بهبود یافته است.
 
طراحی قوس‌دار بدنه پشتی جی تی 3 موجب شده است که تماس آن با دست کاربر به خصوص در هنگام ورزش‌های سنگین در بهترین حالت خود باشد.
این ساعت از یک فیلم نوری میکرو-نانو بهره‌مند شده است که به گفته هواوی تداخل سیگنال‌ها را کاهش می‌دهد.
این کمپانی در طی فرایند تست بنچ‌مارک اظهار داشته است که خطای جی تی 3 در اندازه‌گیری ضربان قلب تنها در حدود 5 بیت بر ثانیه است.
 
قابلیت دیگر این ساعت هوشمند امکان ایجاد برنامه‌های تمرینی شخصی سازی شده است که می‌توان در حین ورزش از آن استفاده کرد. به این ترتیب نرم‌افزار تخصصی این ویژگی با استفاده از قد، وزن و جنسیت کاربر برای او برنامه خصوصی طرح ریزی می‌کند و برنامه یاد شده بر اساس تلاش کاربر در طی جلسات تمرین تغییر خواهد کرد.
 
این ساعت هوشمند از تاریخ 9 نوامبر پیش فروش خواهد شد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 209.99 دلار برای نسخه 42 نانومتری و 229.99 دلار برای نسخه 46 نانومتری است.
 
کد مطلب: 66524
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام