۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰

خرید یک نرم‌افزار چت توسط توییتر برای تقویت قابلیت‌های اجتماعی

ایتنا- توییتر با خرید یک نرم‌افزار چت نوپا سعی دارد تا قابلیت‌های مرتبط با پیام‌های خصوصی و اجتماعات این شبکه اجتماعی را بیش از پیش تقویت کند.
خرید یک نرم‌افزار چت توسط توییتر برای تقویت قابلیت‌های اجتماعی
توییتر با خرید یک نرم‌افزار چت نوپا سعی دارد تا قابلیت‌های مرتبط با پیام‌های خصوصی و اجتماعات این شبکه اجتماعی را بیش از پیش تقویت کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر بالاخره برای تقویت استفاده از دایرکت‌ها در این پلتفرم اقدام چشم گیری کرده است. به گزارش CNBC این کمپانی نرم‌افزار چت Sphere را به قیمتی نا معلوم خریداری کرده است. نیک کالدول به عنوان نایب رییس بخش مهندسی توییتر اظهار داشته است که این اقدام توسعه دایرکت ها، اجتماعات و سازندگان را سرعت می‌بخشد.
 
هنوز مشخص نیست که در آینده برای توییتر و Sphere  چه اتفاقی خواهد افتاد اما مالکان این نرم‌افزار چت اظهار داشته اند که نرم‌افزار خود را در ماه نوامبر از کار خواهند انداخت. نرم‌افزار Sphere   نه تنها به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خود بلکه به دلیل محبوبیتی که نزد بزرگان دنیای فناوری به دست آورده است، از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
 
 
این کمپانی محصولی از کارآفرینی به نام نیک دی آلویسیو است که در نوجوانی توانست شهرت زیادی به دست بیاورد و در سن 17 سالگی پلتفرم Summly را به یاهو بفروشد. همچنین سرمایه گذاران بزرگی نظیر ایر بی ان بی و تیندر روی محصولات او سرمایه گذاری کرده اند. 
 
البته پلتفرم Sphere چندان بزرگ نیست و تنها 20 کارمند دارد که همه آنها به توییتر منتقل خواهند شد. با این حال امیدها برای موفقیت آن بسیار بالا بود. البته خرید این نرم‌افزار توسط توییتر نیز به تقویت ایده پشت آن کمک خواهد کرد. توییتر اخیرا برای تقویت دایرکت‌ها انرژی زیادی مصرف کرده است و در ایجاد جوامع به سازندگان کمک کرده است.
 
توییتر می‌تواند از قابلیت‌های جامعه متمرکز Sphere استفاده کرده و آن را در سراسر پلتفرم خود پیاده سازی کند. این کمپانی امیدوار است با انجام این کار بتواند با اینستاگرام یا سایر رقبایی که روی پیام‌های خصوصی و اینفلوئنسرهای خود تمرکز کرده اند، رقابت کند.
 
کد مطلب: 66523
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام