کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موتور جستجوی امنیت محور بریو روی این مرورگر راه اندازی شد

سايت خبری ايتنا , 4 آبان 1400 ساعت 2:30

ایتنا- کمپانی بریو قصد دارد تا موتور جستجوی امنیت محور خود را در مرورگر بریو به عنوان موتور پیشفرض جایگزین گوگل بکند.


کمپانی بریو قصد دارد تا موتور جستجوی امنیت محور خود را در مرورگر بریو به عنوان موتور پیش‌فرض جایگزین گوگل بکند.
 
به گزارش ایتنا  و به نقل از  engadget، کمپانی بریو به حدی درباره موتور جستجوی امنیت محور خود مطمئن است که قصد دارد آن را با گوگل جایگزین کند. به این ترتیب بریو از تاریخ 19 اکتبر این موتور را به عنوان ابزار جستجوی پیش فرض مرورگر خود انتخاب خواهد کرد و آن را در آمریکا، کانادا و انگلیس با گ.گل جایگزین خواهد کرد.
 
علاوه بر این کمپانی بریو تصمیم دارد تا موتورهای جستجوی DuckDuckGo و Qwant را به ترتیب در کشورهای آلمان و فرانسه جایگزین موتور جستجوی گوگل کرده و همچنین در طی ماه‌های آینده کاربران کشورهای دیگر را نیز به فهرست این تغییر اجباری بیفزاید.
 

 
 
مرورگر بریو تنظیمات موتور جستجوی فعلی کاربران را نگه می‌دارد و آنها همیشه می‌توانند موتور جستجوی گوگل یا سایر رقبا را به منظور وب گردی انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تغییرات ذکر شده در موتور جستجوی پیشفرض مرورگر بریو در نسخه‌های دسکتاپ، اندروید و iOS اعمال می‌شود.
 
موتور جستجوی بریو توانسته است خود را به عنوان ابزاری برای مبارزه با موتور گوگل تثبیت کند. این موتور جستجو اطلاعات کاربران، تاریخچه جستجو یا موارد کلیک شده را ردیابی نمی کند. با این حال اگرچه شاخص مستقل موتور جستجوی بریو به اندازه موتور گوگل قدرتمند نیست اما این کمپانی تضمین کرده است که تنظیم این موتور به عنوان پیشفرض می‌تواند استفاده از آن را بیش از پیش افزایش بدهد.
 
علاوه بر این کاربران می‌توانند در بهینه سازی نتایج جستجو به بریو کمک کنند. این کمپانی به تازگی از پروژه جدیدی به نام Web Discovery Project رونمایی کرده است که داوطلبان با استفاده از آن می‌توانند ب در ارائه داده‌ها و در نهایت ارائه نتایج جستجوی  بهتر به این کمپانی کمک کنند.


کد مطلب: 66502

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66502/موتور-جستجوی-امنیت-محور-بریو-روی-این-مرورگر-راه-اندازی

ايتنا
  https://www.itna.ir