کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

مک بوک پرو 2021 کوچکترین لپ تاپ اپل

28 مهر 1400 ساعت 19:02

مک بوک پرو 14 اینچی از مدل باز طراحی شده 16.2 اینچی مک بوک پرو استفاده می‌کند. صفحه نمایش مینی LED مشابه صفحه نمایش آیپد پرو 12.9 اینچی و مانیتور 5000 دلاری با وضوح 6K و صفحه نمایش XDR Pro استفاده می‌کند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مک بوک پرو اپل با پردازش و گرافیک قوی‌تر، اندازه صفحه نمایش جدید اصلاح شده و تراشه‌های جدید M1 معرفی شده است.
 

مشخصات مک بوک پرو 2021


کوچکترین مک بوک پرو اپل در حال حاضر دارای صفحه نمایش بزرگتر، بهتر و سیلیکون اپل سریعتر است. مک بوک پرو 14 اینچی جدید (به طور دقیق 14.2 اینچ) به عنوان بخشی از رویداد Unleashed اپل در روز دوشنبه معرفی شد. این یک طراحی مجدد از مک بوک پرو 13.3 اینچی است و تقریباً اندازه آن مدل است؛ اما صفحه نمایش بزرگتری دارد. همچنین یکی از اولین لپ تاپ‌هایی است که از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max اپل استفاده می‌کند که عملکرد سریع‌تری را نسبت به پردازنده‌ لپ تاپ‌هایی که از برق کمتری استفاده می‌کنند را دارد.

مک بوک پرو 14 اینچی از مدل باز طراحی شده 16.2 اینچی مک بوک پرو استفاده می‌کند. صفحه نمایش مینی LED مشابه صفحه نمایش آیپد پرو 12.9 اینچی و مانیتور 5000 دلاری با وضوح 6K و صفحه نمایش XDR Pro استفاده می‌کند.
با استفاده از LED هایی که 100 برابر کوچکتر از LED معمولی هستند، صفحه نمایش‌های مینی LED مناطق کم نور محلی بیشتری دارند و به آنها قدرت کنترل بیشتری بر روشنایی می‌دهند؛ که این به معنای کنتراست و روشنایی بالا است. مک بوک پرو جدید همچنین دارای طیف وسیعی از رنگ P3 است.
کنتراست بالا و رنگ درخشانی که در نمایشگرهای OLED و معمولا لپ تاپ‌های ویندوزی استفاده می‌شود باعث کوتاه شدن عمر باتری می‌شوند. اما مینی LED 14 اینچی مک بوک پرو دارای نرخ تازه سازی تطبیقی تا 120 هرتز است که اپل آن را ProMotion می‌نامد.
در بالای صفحه نمایش نیز یک وب کم 1080p جدید قرار دارد. میکروفون و اسپیکرهای بهبود یافته به وب کم می‌پیوندند که قول می‌دهند به شما در ایجاد محتوا و افزایش کیفیت FaceTime کمک کنند.
 

لپ تاپ مک بوک پرو با عملکرد حرفه‌ای واقعی


با تراشه های جدید M1 Pro و Max، اپل وعده عملکرد CPU و GPU را بسیار بالاتر از سیستم‌های گذشته اینتل خود و قدرتمندتر از لپ تاپ‌های فعلی ویندوز در این اندازه می‌دهد. در جریان این رویداد، اپل گفت که 14 اینچ پرو تقریباً چهار برابر سریعتر از پردازنده Intel core i7 که در مک بوک پرو 13 اینچی قرار دارد، عمل می‌کند و در عملکرد پردازنده گرافیکی تا 9 برابر سریعتر عمل می‌کند.
حافظه سیستم را می‌توانید تا 32 گیگابایت (M1 Pro یا M1 Max) یا 64 گیگابایت (M1 Max) افزایش دهید. البته از آنجا که از یک ساختار حافظه یکپارچه استفاده می‌کند ، برای هر دو وظیفه فشرده پردازنده مرکزی یا پردازنده گرافیکی در دسترس است. با وجود افزایش عملکرد، اپل می‌گوید باتری 14 اینچی مک بوک پرو تا 17 ساعت توانایی پخش ویدیو را دارد.

 


البته علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که ذکر کردیم، قیمت لپ تاپ مک بوک پرو باید به نسبت مدل‌های دیگر مانند قیمت لپ تاپ لنوو بیشتر باشد.
 

مگ سیف بدون نوار لمسی


در حالی که انتظار نمایشگرهای بهتر و عملکرد سریعتر برای مک بوک پروهای جدید را داشتیم، از اینکه اپل برخی از ویژگی‌های قدیمی که در نسخه‌های پرو بود را حذف کرد، شگفت زده شدیم. مک بوک پرو جدید 14 اینچی دارای سه درگاه Thunderbolt 4 از نوع USB4 و تایپ C است، که با خروجی HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و شیار کارت حافظه SDXC به هم متصل شده‌اند.
اپل همچنین آداپتور شارژ مغناطیسی خود را با MagSafe 3 بازگردانده است. این اتصال به شما امکان می‌دهد تا لپ تاپ را برای شارژ سریع وصل کنید. مدل‌های جدید همچنین اولین مک بوک پروهایی هستند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. با این حال، یکی از مواردی که در این نسخه جدید جای برگشتی نداشت، نوار لمسی است که با یک مجموعه استاندارد از کلیدهای عملکرد اپل جایگزین شده است.
 


در آخر برای بررسی و اطلاع از قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

 


کد مطلب: 66491

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66491/مک-بوک-پرو-2021-کوچکترین-لپ-تاپ-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir