کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با امکانات تبلت جذاب مخصوص کودکان هواوی MatePad T kids Edition

25 مهر 1400 ساعت 16:27

هوآوی برای آن دسته از والدینی که خواهان یک تجربه بهتر و امن‌تر از آموزش آنلاین برای کودکان خود هستند یک تبلت ویژه معرفی کرد. تبلت Huawei MatePad T Kids Edition دارای طراحی و لوازم جانبی مناسب کودکان، محتوای آموزشی غنی، صفحه‌نمایش دوستدار چشم و قابلیت‌های مخصوص نظارت والدین است.



تبلت مخصوص کودک MatePad T Kids Edition هواوی در دو اندازه 8 و 9.7 اینچی  در رنگ‌های جذاب برای کودکان 3 تا 8 ساله عرضه می‌شود. این تبلت دارای ویژگی‌هایی چون طراحی ظریف و زیبا، یک قاب کودک پسند، قلم، Kids Corner و محتواهای غنی مناسب برای یادگیری کودکان است. همچنین این تبلت دارای قابلیت محافظت از چشمان کودکان در برابر نورهای مضر صفحه‌نمایش و دستیار والدین برای نظارت بر فعالیت کودکان است.
 


قاب محافظ زیبای این تبلت از سیلیکون بی‌خطر ساخته‌شده است که ضمن محافظت از آن در برابر ضربه، دارای یک پایه برای راحتی بیشتر در استفاده و حمل است. این قاب با سیلیکون غیرسمی و بی‌خطر تولید شده است، بنابراین گاز گرفتن احتمالی آن توسط کودکان کم سن و سال بی‌خطر خواهد بود.

کودکان با استفاده از قلم این تبلت قادر به طراحی، نقاشی و تعامل آسان‌تر با محتواها خواهند بود. هر دو مدل این تبلت و قلم آن موفق به اخذ تاییدیه معتبر از RoHS اروپا شده‌اند و برای کودکان کاملاً بی‌خطر و ایمن هستند.
 


تبلت های MatePad T Kids Edition با استفاده از حسگر جاذبه داخلی قادر به تشخیص دراز کشیدن کودکان حین استفاده از تبلت هستند تا در صورت قرارگیری در وضعیت نامناسب به آنها اخطار بدهد. همچنین این تبلت قادر به تشخیص لرزش است تا کودکان موقع راه رفتن یا داخل خودرو از آن استفاده نکنند که برای چشم‌ها مضر است.

این تبلت ها از حالت eBook mode نیز بهره می‌برند که قادر به تنظیم خودکار کنتراست، شدت روشنایی، شفافیت، اشباع رنگ، دمای رنگ و سایر پارامترهای صفحه‌نمایش است تا چشمان کودکان حین مطالعه کتاب‌های الکترونیکی راحت‌تر باشد.
 


تبلت های Huawei MatePad T Kids Edition دارای قابلیت‌های ایمنی متعددی هستند که موجب آسودگی خیال والدین می‌شود. والدین از طریق قابلیت ویژه Kids Corner قادر به نظارت بر فعالیت کودکان و دستیابی به اطلاعاتی چون مدت‌زمان استفاده کودکان، اپلیکیشن های استفاده‌شده و محتواهای مشاهده‌شده هستند. همچنین والدین می‌توانند برای استفاده کودکان از تبلت محدودیت زمانی متعددی تعیین کنند.
 


کد مطلب: 66455

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66455/آشنایی-امکانات-تبلت-جذاب-مخصوص-کودکان-هواوی-matepad-t-kids-edition

ايتنا
  https://www.itna.ir