۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
رپرتاژ آگهی

خرید انواع لوازم جانبی موبایل از سایت ایمالز

سایت ایمالز، از سایت‌های فروشگاهی مطرح در زمینه فروش انواع لوازم از جمله لوازم جانبی برای موبایل است. افراد می‌توانند از این سایت با توجه به نیاز خود و مشخصات محصول، وسیله مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.
خرید انواع لوازم جانبی موبایل از سایت ایمالز
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


مقدمه
خرید لوازم جانبی، به اندازه خرید موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع لوازم جانبی موبایل به کارایی آن می‌افزاید. بدین صورت که در خرید این لوازم، کیفیت حرف اول را می‌زند. استفاده از لوازم جانبی فانتزی و متفاوت، هیچ‌گاه نمی‌تواند کارکرد درستی داشته باشد و چه بسا گاهی موجب بروز آسیب در گوشی تلفن همراه نیز می‌شود. در نتیجه در قدم اول، هنگام انواع لوازم جانبی برای موبایل، ابتدا باید به کیفیت و کارایی آن‌ها توجه نمود و شکل ظاهری و دیگر عوامل در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.
سایت ایمالز، از سایت‌های فروشگاهی مطرح در زمینه فروش انواع لوازم از جمله لوازم جانبی برای موبایل است. افراد می‌توانند از این سایت با توجه به نیاز خود و مشخصات محصول، وسیله مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در ادامه بیشتر با کارایی انواع وسیله‌های جانبی موبایل آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

لیست معرفی انواع لوازم جانبی موبایل
به دلیل اهمیت بسیار بالای این لوازم، در بازار نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند. پیشرفت‌های فراوان و بروز خلاقیت زیاد در طراحی گوشی‌های هوشمند موجب شده است تا استفاده از لوازم جانبی گوناگون ضرورت یافته و همین امر از دلایل تنوع بالای این لوازم در بازار است. در ادامه کاربردی‌ترین وسیله‌های جانبی برای موبایل معرفی شده و نکات لازم برای خرید آن‌ها مرور می‌شود؛

1. هندزفری، پرمخاطب‌ترین لوازم جانبی موبایل
استفاده از هندزفری در بین اکثر افراد جامعه رایج است و به عنوان پرمخاطب‌ترین لوازم جانبی موبایل شناخته می‌شود. به طوریکه همه ساله، انواع مختلف هندزفری با شکل‌های متفاوت و گوناگون راهی بازار خواهد شد. در حا حاضر نیز هندزفری بی سیم در بین انواع آن، از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و استفاده از آن بسیار آسان‌تر و زیباتر است. به طوری کلی در شرایطی امکان به دست گرفتن گوشی موبایل وجود ندارد، انواع هدست‌ها و هندزفری‌ها بسیار کاربردی خواهند بود.
از نکاتی که در حین خرید هندزفری باید به آن توجه کرد، آکبند بودن بسته‌بندی است. بهتر است برای گوشی‌هایی با مدل بالا از هندزفری‌های آکبند و باکیفیت استفاده شود. قیمت هندزفری نیز باتوجه به نوع مدل و برند آن تفاوت دارد. درحال حاضر هندزفری‌های بی سیم از قیمت بالاتری به نسبت دیگر هندزفری‌ها برخوردار هستند. از برندهای مطرح در تولید هندزفری باید به برندهای شیائومی، سامسونگ، اپل، هوآوی و غیره اشاره نمود که انواع محصولات آن‌ها را می‌توان از سایت ایمالز به راحتی خریداری نمود.

2. راهنمای خرید محافظ صفحه یا گلس
همانطور که از اسم محصول نیز مشخص است، از محافظ صفحه برای محافظت از تاچ ال‌سی‌دی گوشی موبایل استفاده می‌شود تا از بروز آسیب‌های گوناگون به آن جلوگیری شود. هزینه‌های بالای تعویض ال‌سی‌دی موجب شده است تا به کارگیری گلس محافظ بسیار سودمند باشد. در واقع این وسیله از ضروری‌ترین لوازم جانبی موبایل به حساب می‌آید. گلس‌ها دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. گلس نانو، گلس شیشه‌ای، گلس پلاستیکی، گلس ضد ضربه و گلس حریم خصوصی از انواع گلس‌های مطرح موجود در بازار هستند. از قابلیت‌های جانبی انواع گلس گوشی موبایل می‌توان به فیلتر نور UV و یا آنتی رفلکس بودن اشاره کرد.
 

3. نکات مهم در خرید هدفون
هدفون در دسته لوازم جانبی غیرضروری برای موبایل به حساب می‌آیند. کیفیت صدای بهتر در هدفون از دلایل اصلی استفاده از آن‌ها بوده و اغلب افراد برای گوش کردن بهتر به موزیک‌ها، پادکست‌ها و دیگر موارد شنیدنی از هدفون استفاده می‌کنند. همچنین هدفون را می‌توان جایگزین هندزفری نیز در نظر گرفت، البته باید توجه داشت که استفاده از هدفون بیشتر حالت شخصی داشته و برای محیط‌های خصوصی مناسب‌تر است. نقطه ضعف اصلی این لوازم حانبی موبایل، بزرگ بودن آن است و در دو نوع بی‌سیم و سیم‌دار در بازار موجب بوده که عملکرد هرکدام نیز متفاوت است. هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی با مشکل تمام کردن شارژ و باتری مواجه هستند و اما نوع سیم‌دار آن‌ها از باتری موبایل تغذیه می‌کنند. قیمت هدفون‌ نیز باتوجه به شکل ظاهری، مدل آن و برند تولیدکننده متغیر است. در حال حاضر بالاتری قیمت مربوط به هدفون‌های گیمینگ و مخصوص بازی بوده که انواع آن را در سایت ایمالز می‌توان مشاهده کرد.

4. جدیدترین لوازم جانبی موبایل، استند یا هولدر
از استند یا هولدر موبایل برای نگهداشتن گوشی در حالت مشخص استفاده می‌شود. برای مثال برای فیلم دیدن و یا در هنگام رانندگی برای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، نگهدارنده موبایل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. پایه نگهدارنده موبایل نیز انواع مختلفی داشته که هرکدام برای مورد خاصی استفاده می‌شود. برای مثال هولدرهای چسبی بیشتر اتومبیل کاربرد دارند. درحال حاضر نیز با شیوع بیماری کرونا و آنلاین شدن تمامی مدارس و دانشگاه‌ها، انواع هولدر به یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است. انواع این محصول را می‌توان در سایت ایمالز مشاهده کرده و با توجه به نوع نیاز به آن، خریداری کرد.

5. نکات مهم در خرید پاور بانک
برای استفاده از گوشی موبایل، درصد شارژ باتری بسیار اهمیت دارد. پاوربانک‌ها را به عنوان قلب دوم موبایل می‌شناسند و در شرایط اضطراری بسیار کمک‌کننده هستند. در مسافرت‌ها و برای مسافت‌های طولانی، پاوربانک می‌تواند از ضروری‌ترین لوازم جانبی برای افراد باشد. امروزه نیز برخی از برندهای مطرح دنیا نظیر سامسونگ، برای گوشی‌های رده بالای خود، یک پاوربانک جیبی کوچک در نظر گرفته‌اند. مدل‌های حاضر در بازار نیز از 5هزار تا 40هزار میلی‌آمپر بوده و دو مدل فست شارژ و ساده دارند.
 

کلام آخر
لوازم جانبی موبایل انواع مختلفی دارند که شامل قاب گوشی، گلس محافظ، شارژ یا آداپتور، کابل‌های تبدیل، اسپیکر، کارت حافظه، هندرفری، هدفون و غیره هستند که کاربردهای مختلفی دارند و موجب تقویت ویژگی‌های گوشی موبایل خواهند شد. در این مقاله مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین انواع این لوازم معرفی شد که می‌توان بهترین کیفیت آن‌ها را از سایت ایمالز خریداری نمود.
 
 
کد مطلب: 66454
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام