۱
۱
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۶
رپرتاژ آگهی

چطور از طریق اپلیکیشن دیوار کار پیدا کنیم؟

امروزه در سراسر دنیا با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کاریابی سنتی جای خود را به کاریابی مدرن داده است.
چطور از طریق اپلیکیشن دیوار کار پیدا کنیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امروزه در سراسر دنیا با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کاریابی سنتی  جای خود را به کاریابی مدرن داده است. کاریابی مدرن به معنی استفاده از آگهی‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های کاریابی، سایت‌ها و موسسات کاریابی است.
در ایران نیز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کاریابی فراوانی وجود دارد که به کارجویان کمک می‌کند تا بتوانند متناسب با تخصص خود، کار مناسبی پیدا کنند.
اپلیکیشن دیوار نیز با معرفی پنل کارفرمایان خود، رسما وارد حوزه کاریابی در کشور شده است. دیوار که پلتفرمی برای نیازمندی‌های آنلاین بوده، با توجه به بازدید بالا و سرعت بالای بازدید آگهی‌های خود وارد حوزه کاریابی آنلاین و ثبت آگهی استخدام شده است. 
کارجویان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن دیوار و بررسی آگهی‌های متعدد استخدامی، شغل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. شما نیز اگر به دنبال آگهی‌های استخدام روز کشور هستید، به اپلیکیشن و سایت دیوار سری بزنید و آگهی های استخدامی در قم، https://divar.ir/s/urmia/jobs و استخدام روز کرمانشاه را بررسی کنید.


اپلیکیشن دیوار چطور در پیدا کردن شغل یا نیروی کار جدید به ما کمک می‌کند؟
اپلیکیشن دیوار یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها در فضای وب به شمار می‌آید. اپلیکیشن دیوار، نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائهٔ خدمات در ایران است. اگر چه طراحی اپلیکیشن دیوار در ابتدا ساده به نظر می‌رسید، اما در واقع یکی از کلیدهای اصلی در طراحی سایت دیوار به شمار می‌رود. این اپلیکیشن با طراحی خلاقانه خود، به محلی مطمئن برای قرار دادن آگهی کاربران و محصولات آنها تبدیل شده است. همین امر سبب شده کاربران به این ایده خلاقانه اعتماد زیادی پیدا کنند و آگهی‌های خود را بدون ترس از ممنوعیت قانون شهری روی آن نصب کنند. دیوار در حوزه‌های مختلفی از جمله املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکتریکی، خدمات، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، کسب و کار و استخدام و کاریابی نیازمندی‌های اینترنتی را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی راحت  به امکانات دیوار، می‌توانید از اپلیکیشن آن استفاده کرده و به آسانی آگهی‌های خودتان را برای اطلاع سایرین قرار داده یا به دنبال سوژه موردنظرتان بگردید. این اپلیکیشن دارای نقاط قوت بسیاری است. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- منوی جستجو دسته بندی در صفحه اول
۲- استفاده در  موقعیت‌های مختلف مانند شهرهای گوناگون
۳- ایجاد فیلدهای مختلف برای آگهی
۴- پشتیبانی تمام وقت و خودکار
۵- اختصاص کد آگهی منحصربفرد
۶- آپشن‌های گوناگون برای آگهی‌ها (رایگان، ویژه و نردبان و…)
۷- قالب منحصر به فرد و سفارشی
۸- اتصال به درگاه پرداخت آنلاین
و…
 

پنل کارفرمایان دیوار چیست و چطور کار می‌کند؟
با توجه به تعداد زیاد ثبت‌نام آگهی در پلتفرم دیوار و سرعت بالای دیده شدن آگهی‌ها، دیوار با معرفی محصولی جدید برای کارفرمایان رسما وارد حوزهٔ کاریابی شد. پیش از این، بخشی از سایت دیوار به نمایش آگهی استخدام و کاریابی تعلق داشت. اما دیوار جدیداً با ایجاد پنل ویژه کارفرمایان به‌طور رسمی، وارد حوزهٔ کاریابی شده است. پنل کارفرمایان امکان جدیدی در اختیار کارفرمایان قرار داده است. با استفاده از این پنل کارفرمایان می‌توانند پرستیژ کاری خود را حفظ کرده، همیشه در معرض دید باشند و در کمترین زمان بتوانند نیروی متخصص مورد نظرشان را به کار بگیرند.

در نگاه اول، شاید این‌طور تصور شود که تنها با چند کلیک ساده می‌توان آگهی مورد نظر را منتشر کرد و دیگر نیازی به پنل نداریم. اما انتشار آگهی استخدام دقت و ظریف کاری‌های خاص خود را دارد. در بعضی از مواقع، حتی نیروهای حرفه‌ای شاغل در امور منابع انسانی هم نمی‌توانند در کمترین زمان مشخص کنند که دقیقا چه مواردی باید در آگهی استخدام درج شود. در این موارد پنل ویژه کارفرمایان با در نظر گرفتن  فیلد جداگانه‌ای برای هر مورد علاوه بر کمک به کارفرما برای انتشار راحت‌تر، خواندن متن آگهی را نیز برای مخاطب، آسان می‌کند. با انتشار یک آگهی از طریق پنل کارفرمایان، در کنار آن نشان «مدارک کارفرما تایید شده» قرار خواهد گرفت. همچنین برای کسب و کارهایی که از طریق پنل ویژه کارفرمایان درخواست بدهند، بسته‌های متنوعی برای تخفیف در ارسال آگهی‌ها و نردبان آنها در نظر گرفته شده است. نردبان این امکان را به شما می‌دهد هر چند وقت یکبار آگهی مجددا به صفحه اول برگردد و با گذر زمان به انتهای فهرست آگهی‌ها نرود. توجه داشته باشید در پنل کارفرمایان امکان نردبان همزمان چند آگهی وجود دارد. لازم به ذکر است پنل ویژه کارفرمایان دیوار در تهران و سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و در حال گسترش است. طبق آمار منتشر شده توسط دیوار، در سال ۱۳۹۹ روزانه حدود ۲۲۰۰ آگهی استخدام در کلان شهرها منتشر شده و آگهی‌های استخدام در کلان شهرها حدود ۹۱۰ بار بازدید شده است. همچنین در ۱۱ ماه ابتدای سال ۹۹ در تهران ۲۹۰ هزار نفر از طریق سایت دیوار استخدام شده‌اند. دیوار، زمان تقریبی برای جذب نیرو را حدود ۵ روز بعد از زمان انتشار آگهی تخمین زده که این امر باعث می‌شود کارفرمایان در کمترین زمان نیروی مناسب را جذب کرده و هزینهٔ تمدید آگهی‌های استخدامی را نداشته باشند.

معرفی امکانات پنل ویژه کارفرمایان دیوار
از جمله امکانات و ویژگی‎‌های پنل ویژه کارفرمایان دیوار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•        تسهیل در مدیریت ویژه آگهی‌ها و پرداخت‌ها: با استفاده از بسته‌های آگهی و نردبان در نظر گرفته شده،  می‌توانید آگهی‌ها و پرداخت‌های مرتبط با آگهی‌های استخدام را آسان‌تر مدیریت کنید.
•        امکان استفاده از نردبان گروهی آگهی‌های استخدام به شکل هم‌زمان
•        تعبیه صفحه اختصاصی برای برند شما در دیوار: به منظور دیده شدن بهتر در دیوار، صفحه‌ای اختصاصی برای کسب و کار شما ایجاد خواهد شد. در این صفحه اطلاعات کامل کسب‌وکار شما به همراه تمام آگهی‌های استخدام فعال‌تان، به کاربران نمایش داده می‌شود.
•        بسته‌های متنوع استخدامی، متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف
•        ثبت و مدیریت ویژه آگهی‌های استخدامی با برند کارفرما

 

 چگونه از طریق اپلیکیشن دیوار کار پیدا کنیم و چه مزایایی دارد؟
برای کاریابی از طریق اپلیکیشن دیوار به راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را نصب کرده و آگهی‌های استخدامی به روز آن را مشاهده کرده و با یک تلفن به کارفرما وصل شوید. در ادامه برخی مزایای ویژه کاریابی از طریق اپلیکیشن دیوار بررسی می‌شود.
•        می‌توانید به صورت مستقیم با کارفرما تماس بگیرید
در دیوار کارجو مستقیم به کارفرما یا نمایندهٔ او وصل می‌شود. کارجویان می‌توانند با شمارهٔ درج شده در آگهی استخدامی تماس بگیرند و به طور مستقیم با کارفرما یا نماینده وی صحبت کنند. در این صورت نیازی نیست که رزومه ارسال کرده و مدت طولانی منتظر پاسخ کارفرما بمانند.
•        می‌توانید شغل‌های کوتاه‌مدت در دیوار پیدا کنید
هزینه گذاشتن آگهی استخدامی در دیوار نسبت به سایر سایت‌های کاریابی کمتر است. به همین دلیل کارفرمایانی که به دنبال نیرو برای کارهای موقت و کوتاه‌مدت نیز هستند، در دیوار آگهی منتشر می‌کنند. اگر شما دانش‌آموز یا دانشجویی هستید که برای تعطیلات تابستان به دنبال کار موقت هستید، حتما آگهی‌های استخدامی دیوار را بررسی کنید.
•        می‌توانید به آگهی‌های متنوع استخدامی دسترسی داشته باشید
با توجه به مخاطبان فراوان دیوار و بازدید بالای آگهی‌های آن، آگهی‌های استخدامی متنوعی در دیوار یافت می‌شود. این آگهی‌ها  شغل‌هایی با تخصص کمتر مانند نظافت منزل، آبدارچی، نگهبان و ... تا شغل‌هایی با تخصص بالا مانند حسابداری، مهندس صنایع، مهندس برق و .... را دربر می‌گیرد.
•        می‌توانید در محدوده مکانی مورد نظرتان شغل پیدا کنید
هرچه فاصله محل کار و زندگی نزدیک‌تر باشد، زمان کمتری در ترافیک‌های طولانی هدر می‌رود و افراد با نشاط و توان بیشتری روی کار خود تمرکز می‌کنند.
در اپلیکیشن دیوار به راحتی می‌توانید آگهی‌های استخدامی را در منطقه مورد نظر خود پیدا کنید. در دیوار این امکان برای شما فراهم است که از فیلتر محله استفاده کنید و تنها آگهی‌هایی را که در محله مورد نظرتان است را مشاهده کنید.
 
 
کد مطلب: 66452
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا دیوار از کار جو پول میگیره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام