۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۰

گوگل مدعی داشتن پاک‌ترین صنعت ابری جهان

ایتنا- گوگل کلاود به تازگی ابزار جدیدی را معرفی کرده است که کسب و کارها با کمک آن می‌توانند پایداری بیشتری را تجربه کنند و به سمت استفاده از انرژی‌های پاک پیش بروند.
گوگل مدعی داشتن پاک‌ترین صنعت ابری جهان
گوگل کلاود به تازگی ابزار جدیدی را معرفی کرده است که کسب و کارها با کمک آن می‌توانند پایداری بیشتری را تجربه کنند و به سمت استفاده از انرژی‌های پاک پیش بروند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گوگل کلاود در رخداد Google Cloud Next ’21 که به تازگی برگزار شده است از سرویس‌های جدید خود به منظور کمک به کمپانی‌ها در اندازه گیری و کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی ساز و کارهایشان رونمایی کرد.
 
کریس تالبوت و جول کانکلینگ که هر دو از مقامات ارشد گوگل کلاود هستند در این رابطه مدعی شده اند که:« همانطور که ما برای دستیابی به انرژی بدون کربن در 24 ساعته و 7 روز هفته تلاش می‌کنیم، به شما کمک می‌کنیم تا برای حذف کربن از کاربری‌های دیجیتال و زیرساخت‌های خود فورا اقدام کنید.» آنها همچنین به داشتن پاک‌ترین سرویس ابری جهان متذکر شدند.
 
 
 
یکی از ابزار‌های رونمایی شده در این مراسم Carbon Footprint یا ردپای کربن نام دارد که کسب و کارها با استفاده از آن می‌توانند انتشار ناخالص کربن مرتبط با استفاده از سرویس‌های گوگل کلاود خود را مشاهده کنند. این ابزار که در همکاری با کمپانی هایی نظیر سیلزفورس، اچ اس بی سی، لورآل و توییتر ساخته شده است به تمامی مشتریان سرویس ابری گوگل به صورت رایگان ارائه می‌شود.
 
کریس تالبوت و جول کانکلینگ در ادامه اظهار داشته اند که:« شما می‌توانید انتشار ناخالص کربن خود را در طول زمان و بر اساس پروژه، محصول یا منطقه مشاهده کنید و با ارائه این امار به تیم های‌ای تی و توسعه دهندگان آنها را در کاهش ردپای کربن خود یاری کنید.»
 
گوگل کلاود همچنین اعلام کرد که سرویس Active Assist Recommender  این کمپانی برای عملیاتی سازی این اطلاعات از قابلیت جدیدی به نام Unattended Project Recommender بهره مند شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند مشاهده کنند که با حذف منابع غیر قابل استفاده از انتشار چه میزان کربن جلوگیری کرده اند.
کد مطلب: 66431
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام