کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضبحات فیس‌بوک درباره اختلالات دیشب اینستاگرام

17 مهر 1400 ساعت 11:07

ایتنا - این اختلال چند روز پس از آن اتفاق افتاد که قطعی ۶ ساعته فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در سراسر جهان با واکنش‌های زیادی روبرو شد.



شب گذشته برای دومین بار سرویس‌های فیس بوک با اختلال روبرو و پس از ۲ ساعت برطرف شد. دلیل این اختلال نیز تغییرات پیکربندی بود که روی دسترسی کاربران در نقاط مختلف جهان تأثیر گذاشته بود.

به گزارش ایتنا از مهر، شب گذشته فیدهای اینستاگرام برخی کاربران با اختلال روبرو شد و برخی دیگر از کاربران نمی‌توانستند در فیس بوک مسنجر پیام ارسال کنند.

این شبکه اجتماعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: مطلع شدیم که برخی کاربران برای دسترسی به اپ ها و محصولات ما دچار مشکل شده‌اند. مشغول فعالیت هستیم تا در اسرع وقت شرایط را به حالت نرمال برگردانیم. همچنین برای هرگونه اختلال عذرخواهی می‌کنیم.

حدود ساعت ۲۱ به وقت گرینوویچ این اختلالات برطرف شدند. فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر همه با اختلالی روبرو شدند که در نتیجه تغییر در پیکر بندی به وجود آمده بود. به گفته فیس بوک اختلال شب گذشته ربطی به قطعی سرویس در هفته قبل نداشته است.

این اختلال چند روز پس از آن اتفاق افتاد که قطعی ۶ ساعته فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در سراسر جهان با واکنش‌های زیادی روبرو شد.


کد مطلب: 66374

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66374/توضبحات-فیس-بوک-درباره-اختلالات-دیشب-اینستاگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir