کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

کسب و کارهای ایرانی چقدر از قطعی مجموعه فیسبوک ضرر کردند؟

14 مهر 1400 ساعت 12:22

مجموعه هایی که فعالیت اصلی خود را بر پایه سایت پیش میبرند و از اینستاگرام به عنوان یک یار کمکی در راستای افزایش درامد اینترنتی خود استفاده میکنند کمترین میزان ضرر و زیان را از این قطعی چند ساعته متحمل شده اند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



عصر دوشنبه 12 مهر 1400 برای کسب و کارهای اینترنتی یکی از پر استرس ترین و زیان بارترین روزهایی بود که میتوانست رقم بخورد.
از عصر دوشنبه بود که اختلال سراسری مجموعه فیسبوک شامل اینستاگرام، واتس اپ و فیسبوک در سراسر جهان احساس شد و موجب نگرانی و ضرر دیدن بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر اینستاگرام شد.


ضرر جهانی که قطعی چندساعته مجموعه فیسبوک به بار آورد چقدر است؟
طبق براوردهای صورت گرفته، ضرر جهانی که قطع شدن سه پلتفرم اینستاگرام، فیسبوک و واتس آپ به بار آورده اند از 500 میلیون دلار عبور کرده است. با توجه به اتفاق رخ داده اخیر نیز سهام فیسبوک در بازارهای مالی آمریکا نیز بیش از 5 درصد کاهش پیدا کرده است.

افت ارزش دارایی های زاکربرگ رنک او را کاهش داد!
تبعات قطعی چند ساعته مجموعه فیسبوک به همین جا ختم نشده است. با کاهش ارزش سهام فیسبوک در پی قطعی چند ساعته ابزارهای پر طرفدار این شرکت، دارایی های مالی زاکربرگ نیز دستخوش تغییر شد و او را از چهارمین فرد ثروتمند جهان به پنجمین نفر تقلیل رتبه داد.

چه کسب و کارهایی در ایران بیشترین ضرر را متحمل شدند؟
اینکه چه کسب و کارهایی بیشترین میزان ضرر را متحمل شده اند بر کسی مشخص نیست، اما خبرنگار ما با محمد زیار، مدیر وب سایت زیار دکور یکی از فعالیت حوزه دکوراسیون داخلی مصاحبه ای را انجام داده است که حاکی از آن است که این مجموعه در پی قطعی چندین ساعته بستر اینستاگرام به طور میانگین در کمترین حالت ممکن یک میلیارد ریال از بابت این قطعی اخیر زیان دیده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرده است که یکی از نقاط قوتی که مجموعه زیار دکور همواره به آن تاکید داشته است لزوم داشتن سایت برای هر کسب و کاری است. اینکه کسب و کارهای اینترنتی درامد اصلی خود را بر پایه پلتفرمی قرار دهند که هیچگونه دسترسی و تسلطی بر روی پایداری آن ندارند همواره خطرناک بوده و به دور از تفکر بیزنسی است.

محمد زیار در انتها به این نکته اشاره داشت که مجموعه هایی که فعالیت اصلی خود را بر پایه سایت پیش میبرند و از اینستاگرام به عنوان یک یار کمکی در راستای افزایش درامد اینترنتی خود استفاده میکنند کمترین میزان ضرر و زیان را از این قطعی چند ساعته متحمل شده اند و به همه فعالین حوزه کسب و کار پیشنهاد داد برای اینکه در اتفاقات آینده کمترین میزان ضرر و از دست دادن مشتری را تجربه کنند حتما از خدمات طراحی سایت و سئو بهره ببرند.
 


کد مطلب: 66352

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66352/کسب-کارهای-ایرانی-چقدر-قطعی-مجموعه-فیسبوک-ضرر-کردند

ايتنا
  https://www.itna.ir