۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴
واکنش جهانی کاربران به اختلال بزرگ:

هشتگ‌های اختلال در اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک در توییتر ترند شد

ایتنا – توجه جهانی به قطعی فیس بوک و اینستاگرام و واتس اپ بسیار بزرگ‌ بوده است و به همین دلیل نیز هشتگ‌های مانند facebookdown به سرعت در توییتر ترند شده است.
هشتگ‌های اختلال در  اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک در توییتر ترند شد
توجه جهانی به قطعی فیس بوک و اینستاگرام و واتس اپ بسیار بزرگ‌ بوده است و به همین دلیل نیز هشتگ‌های مانند facebookdown به سرعت در توییتر ترند شده است.
 
به گزارش ایتنا، و به نقل از وب‌سایت codepedia.info  که در زمینه تحلیلی ترندهای توییتر یک نام شناخته شده است در این زمینه آمار جالبی را نشان می‌دهد که بر اساس آن این شبکه اجتماعی به بحث اصلی کاربران توییتر تبدیل شده است.
 
فیس بوک به صورت رسمی این اخنلال را تائید کرده است.
از سوی دیگر، در توییتر خبر از هک شدن این شبکه اجتماعی توسط یک هکر چینی 13 ساله به گوش می‌رسد که البته صحت این موضوع به هیچ عنوان تائید نشده است.

 
 
 
 
در حال حاضر و تا زمان انتشار این خبر، در صدر ترند‌های توییتر، هشتگ WhatsApp قرار داد که 2289723 بار مورد استفاده قرار گرفته است. در رتبه دوم گزینه پیشنهادی برای کاربران یعنی تلگرام با 725417 بار تکرار قرار گرفته است.
 
رتبه سوم #facebookdown است که 387148 بار  مورد استفاده قرار گرفته است و در رتبه چهارم نیز Mark Zuckerberg با 185247 بار تکرار قرار گرفته است.
 

همچنین تصویر بالا امار گزارش قطعی این شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران را نشان می‌دهد که به خوبی نشان دهنده وضعیت جهانی نسبت به این پدیده دیجیتالی است.

 
شایان ذکر است که 6 مورد از 10 ترند برتر توییتر در حال حاضر به این قطعی بزرگ ربط دارد. در صورتی که می‌خواهید این آمار را در لحظه مشاهده کنید می‌توانید اینجا کلیک کنید تا به سایت مربوطه انتقال پیدا کنید.

    در این باره همجنین بخوانید:
    - فیلتر شدن اینستاگرام و واتس اپ شایعه است



 

 
کد مطلب: 66335
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام