کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با این قابلیت دیگر آیفونتان را جا نخواهید گذاشت

سايت خبری ايتنا , 18 مهر 1400 ساعت 2:00

ایتنا- کمپانی اپل به تازگی قابلیتی را عرضه کرده است که در صورت فعال بودن، امکان جا گذاشتن آیفون‌های کاربران به صفر می‌رسد.


کمپانی اپل به تازگی قابلیتی را عرضه کرده است که در صورت فعال بودن، امکان جا گذاشتن آیفون‌های کاربران به صفر می‌رسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  zdnet، شاید بتوان سیستم عامل iOS 15 را گنجینه‌ای از قابلیت‌های جدید نامگذاری کرد که هر کدام از آنها ارزش جستجو کردن و وقت گذاشتن را دارند. یکی از قابلیت‌های جدید استفاده شده در این سیستم عامل به شما کمک می‌کند که از این پس آیفونتان را گم نکنید.
 
قابلیتی که از آن صحبت به میان آمد Separation Alerts یا هشدارهای جدایی نام دارد و طرز کار آن به گونه است که در صورتی که یکی از دستگاه‌های خود را در خانه جا بگذارید، پیام هشداری برای دیگر دستگاه هایی که به همراه دارید ارسال می‌شود و شما از گم کردن یا جا گذاشتن دستگاهتان مطلع می‌شوید.
 



این قابلیت بخشی از نرم‌افزار Find My است و برای دسترسی به آن ابتدا باید وارد این نرم‌افزار بشوید. سپس روی گزینه Devices موجود در انتهای صفحه کلیک کنید. در اینجا فهرستی از دستگاه‌های اپل که هم اکنون در اختیار دارید، برایتان نمایان می‌شود. هر دستگاهی که مدنظر دارید را انتخاب کرده و روی گزینه Notifications کلیک کنید و به دنبال گزینه Notify When Left Behind بگردید. البته به یاد داشته باشید که برخی از دستگاه‌های اپل از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند.
 
پس از یافتن این گزینه می‌توانید آن را فعال کرده یا محیط هایی را تعریف کنید که در صورت جا گذاشتن دستگاهتان در آنجا اعلان دریافت کنید. لازم به ذکر است که موقعیت مکانی شما به صورت خودکار به این بخش افزوده شده است اما ممکن است بخواهید مکان‌های دیگری را نیز اضافه کنید.
 

به این ترتیب اگر تصادفا دستگاهی را جا بگذارید روی دستگاه‌های دیگرتان هشدار دریافت خواهید کرد. این قابلیت همچنین روی ایرتگ و برخی از لوازم جانبی سوم شخص که از شبکه ‌Find My‌ اپل پشتیبانی می‌کنند، فعال است.


کد مطلب: 66326

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66326/این-قابلیت-دیگر-آیفونتان-جا-نخواهید-گذاشت

ايتنا
  https://www.itna.ir