کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان پیوستن کاربران اینستاگرام به چت‌های گروهی نرم‌افزار پیام رسان فراهم شد

سايت خبری ايتنا , 17 مهر 1400 ساعت 1:25

ایتنا- فیس بوک به تازگی امکان انجام چت گروهی اشتراکی را برای کاربران دایرکت اینستاگرام و پیام رسان فیس بوک فعال کرده است.


فیس‌بوک به تازگی امکان انجام چت گروهی اشتراکی را برای کاربران دایرکت اینستاگرام و پیام رسان فیس‌بوک فعال کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سال گذشته کمپانی فیس‌بوک از قابلیت ارسال پیام اشتراکی بین پیام رسان و اینستاگرام خبر داد و هم اکنون با ارائه امکان برقراری چت گروهی میان این دو پلتفرم، این قابلیت را مفیدتر کرده است. به این ترتیب از این پس کاربران می‌تواند چت گروهی جدیدی را آغاز کرده و مخاطبان ایستاگرام و فیس‌بوک را به آن دعوت کنند.
 
علاوه بر این کاربران می‌توانند در این چت‌های گروهی نظرسنجی‌های مشابه پیام رسان را در دایرکت‌های اینستاگرام و چک‌های گروهی مشترک میان هر دو گروه نیز پیاده سازی کنند تا در رابطه با تصمیم‌های مختلف بتوانند به راحتی نظر تمامی اعضای گروه را در دست داشته باشند.
 

 
 
در این میان اینستاگرام هم قابلیت جدیدی به نام « Watch Together» دریافت کرده است که به تماشای ویدیوی گروهی مرتبط است. کاربران این شبکه اجتماعی برای استفاده از این ویژگی می‌توانند در درون نرم‌افزار اینستاگرام چت ویدیویی راه اندازی کرده و با رفتن به پستی که قصد به اشتراک گذاری آن را دارند روی دکمه اشتراک گذاری کلید کرده و گزینه Watch Together را انتخاب کنند.
 
از ویژگی‌های جدید اینستاگرام می‌توان به اندیکاتورهای تایپ گروهی اشاره کرد که در چت‌های گروهی اشتراکی فعال است و کاربران پیام رسان و دایرکت‌های اینستاگرام می‌توانند از آن بهره ببرند. فیس‌بوک همچنین تم‌های چت جذابی را برای پیام رسان و دایرک اینستاگرام عرضه کرده است.
 
در کنار همه این قابلیت‌ها می‌توان به مجموعه هنری طالع بینی جدید اشاره کرد که در برگیرنده تم چت گروهی طالع بینی، افکت‌های واقعیت افزوده و پگ استریکر‌های جدید است. تمامی این قابلیت‌های جدید نام برده شده هم اکنون در پیام رسان فیس‌بوک و اینستاگرام در دسترس هستند.
 


کد مطلب: 66302

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66302/امکان-پیوستن-کاربران-اینستاگرام-چت-های-گروهی-نرم-افزار-پیام-رسان-فراهم

ايتنا
  https://www.itna.ir