کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترموستات مجهز به دستیار الکسا به قیمت 60 دلار رونمایی شد

سايت خبری ايتنا , 10 مهر 1400 ساعت 15:27

ایتنا- کمپانی آمازون به تازگی از ترموستات هوشمندی رونمایی کرده است که از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن تنها 60 دلار است.


کمپانی آمازون به تازگی از ترموستات هوشمندی رونمایی کرده است که از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن تنها 60 دلار است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، آمازون با عرضه ترموستات هوشمند مجهز به الکسا گوگل نست را به چالش کشیده است. این ترموستات 60 دلاری تاییدیه Energy Star را دریافت کرده است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند دمای خانه خود را کنترا کرده و از الکسا برای تنظیم روتین‌های دمایی استفاده کنند.
 
این ترموستات هوشمند اولین گجت آمازون در این دسته است و به عنوان بخشی از تلاش‌های این کمپانی برای پایداری انرژی  ساخته شده است. آمازون اظهار داشته است که این ترموستات را در همکاری با  Resideo به عنوان کمپانی سازنده دماسنج‌های Honeywell ساخته است و طراحی آن به گونه‌ای بوده است که با سیستم‌های 24V HVAC فعلی سازگاری زیادی داشته باشد.
 

 
 
در هر صورت آمازون از قابلیت‌های این ترموستات صحبت چندانی به میان نیاورده است و همین امر نشان از آن دارد که این دستگاه در مقایسه با سایر دماسنج‌های مشابه در بازار کاربری محدودی دارد. اگرچه ترموستات آمازون می‌تواند با استفاده از دستیار هوشمند الکسا کنترل شود اما برای استفاده از آن باید از یک دستگاه اکو یا گجت دیگری که در الکسا پشتیبانی می‌کند، بهره برد.
 
این ترموستات با قابلیت Hunches نیز سازگار است. این قابلیت به دستیار هوشمند الکسا اجازه می‌دهد که بدون نیاز به دستورات جداگانه و تنها بر اساس عادات قبلی کاربر فعالیت کند. برای مثال این ترموستات در صورت تشخیص ساعاتی از روز می‌تواند به صورت خودکار دمای هوا را بر اساس دستورات قبلی که در آن ساعت از جانب کاربر دریافت کرده است، تنظیم کند. 
 
با این حال قیمت 60 دلاری در نظر گرفته شده برای این دستگاه موجب شده است که بسیاری از کاربرانی که در حل حاضر از محصولات خانه هوشمند آمازون استفاده می‌کنند، به فکر خرید این گجت باشد. علاوه بر این برخی از کاربران نیز از طرف ارائه دهندگان خدمات خود تخفیف هایی را برای خرید این ترموستات دریافت خواهند کرد. این محصول هم اکنون برای پیش فروش آماده است و در تاریخ 4 نوامبر برای خریداران ارسال خواهد شد.


کد مطلب: 66285

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/66285/ترموستات-مجهز-دستیار-الکسا-قیمت-60-دلار-رونمایی

ايتنا
  https://www.itna.ir